رفتن به بالا
  • سه شنبه - 23 اردیبهشت 1399 - 18:11
  • کد خبر : ۶۸۹۶
  • چاپ خبر : کرمانشاه می تواند پایگاه تیراندازی اهداف پروازی غرب کشور باشد

کرمانشاه می تواند پایگاه تیراندازی اهداف پروازی غرب کشور باشد

مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمانشاه گفت: با توافق صورت گرفته میان این اداره کل و فدراسیون فوتبال، فینال جام حذفی باشگاه های کشور در سال جاری به میزبانی کرمانشاه برگزارخواهد شد.

نشست ویدئو کنفرانسی مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمانشاه و رئیس فدراسیون تیراندازی به تبدیل شدن کرمانشاه به پایگاه تیراندازی اهداف پروازی غرب کشور اشاره شد.

Yarizan telegram Channel آدرس کانال تلگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

Yarizan page Instagram آدرس پیج اینستاگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

 

در نشست ویدئو کنفرانسی صابر رحیمی مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمانشاه و دادگر رئیس فدراسیون تیراندازی به تبدیل شدن کرمانشاه به پایگاه تیراندازی اهداف پروازی غرب کشور اشاره شد.

به گزارش یاریزان؛ صابر رحیمی مدیرکل ورزش و جوانان استان ضمن تبریک کسب ۶ سهمیه المپیک توسط قهرمانان رشته تیراندازی ایران اظهار کرد: تیراندازی کرمانشاه پتانسیل های بالایی در رشته های مختلف تیراندازی دارد که با توجه بیشتر فدراسیون روند روبه رشد این رشته در استان تسریع خواهد یافت.

 

------------------------------------

رئیس فدراسیون تیراندازی در این نشست ضمن ارائه گزارشی از وضعیت تیراندازی و همچنین کسب ۶ سهیمه المپیک توکیو اظهار کرد:یکی از مهمترین دلایل این موفقیت همدلی و همراهی مجموعه ادارات استانی و هیئت ها با برنامه های این فدراسیون است.

دادگر همچنین وضعیت تیراندازی استان کرمانشاه را در زمینه جذب ورزشکاران جدید به این ورزش را خوب و در سطح مناسبی عنوان کرد.

وی در ادامه با اشاره به فعالیت های استان کرمانشاه اظهار داشت: پیگیری های استان کرمانشاه در راه اندازی و جانمایی سایت اهداف پروازی این استان ستودنی است. این سایت می تواند به پایگاه تیراندازی اهداف پروازی غرب کشور تبدیل شود.

https://instagram.com/80_shopbrand?igshid=NzZlODBkYWE4Ng==

در جریان این نشست نظری رئیس هیات تبراندازی استان کرمانشاه نیز گزارشی از جایگاه و شرایط این هیات ارائه کرد و گفت نسبت به سال ۹۷ آمار جذب ورزشکار در این هیات ۷۰ درصد رشد داشته است.

 

کرمانشاه | خبرنگار: واحد مرادپور


اخبار مرتبط


ارسال دیدگاه


کد اعلام وصول الکترونیکی