رفتن به بالا
  • دوشنبه - 15 مهر 1398 - 13:54
  • کد خبر : ۵۵۳۰
  • چاپ خبر : نمایندگان کردستان حریفان خود را در لیگ دسته یک هندبال شناختند

نمایندگان کردستان حریفان خود را در لیگ دسته یک هندبال شناختند

مسابقات لیگ دسته سوم هندبال مردان ایران را دارد از امروز هشتم اسفند و با شرکت هفت نماینده از استان های کورد نشین آغاز می‌شود.

پس از برگزاری مراسم قرعه کشی لیگ دسته یک هندبال مردان و زنان باشگاه های کشور نمایندگان استان کردستان حریفان خود را در این رقابت ها شناختند.

Yarizan telegram Channel آدرس کانال تلگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

Yarizan page Instagram آدرس پیج اینستاگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

 

پس از برگزاری مراسم قرعه کشی لیگ دسته یک هندبال مردان و زنان باشگاه های کشور نمایندگان استان کردستان حریفان خود را در این رقابت ها شناختند.

به گزارش یاریزان؛ مراسم قرعه کشی مسابقات لیگ دسته اول هندبال مردان و زنان باشگاه های کشور صبح امروز با حضور نمایندگان تیم ها در محل فدراسیون برگزار شد.

 

------------------------------------

رقابت های لیگ دسته یک هندبال زنان در فصل جدید با حضور ۱۲ تیم در دو گروه شمال و جنوب برگزار خواهد شد که دختران کردستانی در گروه شمال با تیم های آتریسا تهران، هیات هندبال قزوین، ذوالفقار نکا مازندران، سربداران سبزوار و هیات هندبال ملایر هم گروه هستند.

رقابت های لیگ دسته اول هندبال مردان باشگاه های کشور نیز با حضور ۱۶ تیم در چهار گروه گروه چهار تیمی برگزار خواهد شد که کیمیا کاشت کردستان و هیات هندبال مریوان در گروه چهارم با تیم های هیات هندبال کرمانشاه و خرم آباد هم گروه هستند.

گفتنی است، لیگ مردان از دهه سوم و زنان دهه دوم آبان ماه آغاز خواهد شد.

https://instagram.com/80_shopbrand?igshid=NzZlODBkYWE4Ng==


اخبار مرتبط


ارسال دیدگاه


کد اعلام وصول الکترونیکی