رفتن به بالا
  • شنبه - 27 شهریور 1400 - 08:23
  • کد خبر : ۱۱۷۶۵
  • چاپ خبر : کراس فیت ؛ ورزشی که انعطاف بدن و قدرت شما را بالا می‌برد

کراس فیت ؛ ورزشی که انعطاف بدن و قدرت شما را بالا می‌برد

به گزارش یاریزان؛ سعید جهانگیری در گفت و گو با خبرگزاری ایسنا، با بیان اینکه تعداد طرفداران کراس فیت در دنیا به سرعت روبه افزایش است، اظهارکرد: کراس فیت رشته ای نوپا است که از حدود 20 سال پیش در آمریکا وارد عرصه ورزش شد و پنج سالی هم می شود که در ایران راه اندازی شده است. وی کراس فیت را ترکیبی از حرکات سه رشته المپیکی دوومیدانی، وزنه برداری و ژیمناستیک خواند و افزود: حرکات ژیمناستیک آن سطح آمادگی جسمانی و انعطاف بدن، حرکات وزنه برداری آن قدرت و حرکات دوومیدانی این رشته تقویت قلب و عروق ورزشکاران را به دنبال دارد. رئیس کمیته مذکور در استان کرمانشاه ادامه داد: این رشته ورزشی متشکل از حرکاتی بسیار فشرده و انفجاری برای تمام بدن است که اجرای هرکدام از آنها زیاد طول نمی کشد. وی افزود: کراس فیت ورزشی کاربردی برای زندگی مردم است که با بالا بردن میزان سطح آمادگی جسمانی افراد در کارهای رومزه زندگی، به آنها کمک زیادی می کند. این مربی با بیان اینکه این رشته برای هر سنی، هر جنسیت و هر وزنی مناسب است، گفت: برای کسانی که به تازگی وارد این رشته می شوند، از حرکات پایه شروع می کنیم و به مرور زمان با قوی شدن عضلات و افزایش سطح آمادگی جسمانی، تکنیک ها و حرکات سنگین تری به آنها داده می شود.

رئیس کمیته کراس فیت هیات ورزش همگانی استان کرمانشاه گفت: این ورزش میزان آمادگی جسمانی و انعطاف بدن، تقویت قلب و عرق و قدرت ورزشکاران را بالا می برد.

Yarizan telegram Channel آدرس کانال تلگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

Yarizan page Instagram آدرس پیج اینستاگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

 

رئیس کمیته کراس فیت هیات ورزش همگانی استان کرمانشاه گفت: کراس فیت ورزشی است که میزان آمادگی جسمانی و انعطاف بدن، تقویت قلب و عرق و قدرت ورزشکاران را بالا می برد.

به گزارش یاریزان؛ سعید جهانگیری در گفت و گو با خبرگزاری ایسنا، با بیان اینکه تعداد طرفداران کراس فیت در دنیا به سرعت روبه افزایش است، اظهارکرد: کراس فیت رشته ای نوپا است که از حدود ۲۰ سال پیش در آمریکا وارد عرصه ورزش شد و پنج سالی هم می شود که در ایران راه اندازی شده است.

 

------------------------------------

وی کراس فیت را ترکیبی از حرکات سه رشته المپیکی دوومیدانی، وزنه برداری و ژیمناستیک خواند و افزود: حرکات ژیمناستیک آن سطح آمادگی جسمانی و انعطاف بدن، حرکات وزنه برداری آن قدرت و حرکات دوومیدانی این رشته تقویت قلب و عروق ورزشکاران را به دنبال دارد.

رئیس کمیته مذکور در استان کرمانشاه ادامه داد: این رشته ورزشی متشکل از حرکاتی بسیار فشرده و انفجاری برای تمام بدن است که اجرای هرکدام از آنها زیاد طول نمی کشد.

وی افزود: کراس فیت ورزشی کاربردی برای زندگی مردم است که با بالا بردن میزان سطح آمادگی جسمانی افراد در کارهای رومزه زندگی، به آنها کمک زیادی می کند.

https://instagram.com/80_shopbrand?igshid=NzZlODBkYWE4Ng==

این مربی با بیان اینکه این رشته برای هر سنی، هر جنسیت و هر وزنی مناسب است، گفت: برای کسانی که به تازگی وارد این رشته می شوند، از حرکات پایه شروع می کنیم و به مرور زمان با قوی شدن عضلات و افزایش سطح آمادگی جسمانی، تکنیک ها و حرکات سنگین تری به آنها داده می شود.

جهانگیری در ادامه بااشاره به کاهش شدید میزان تحرک مردم در دوران کرونا، اظهارکرد: متاسفانه میزان حجم تحرک مردم این روزها بسیار کم شده، بنابراین کراس فیت به افراد معمولی که فعالیت های چندانی ندارند، کمک می کند که فعالیت بالایی را در مدت زمان کوتاهی تجربه کنند.

وی خاطرنشان کرد: این ورزش نوپا در کنار یک برنامه تغذیه مناسب می تواند به تناسب اندام افراد کمک زیادی کند.


اخبار مرتبط


ارسال دیدگاه


کد اعلام وصول الکترونیکی