رفتن به بالا
  • دوشنبه - 17 آذر 1399 - 23:09
  • کد خبر : ۸۷۸۴
  • چاپ خبر : کدام رشته های ورزشی در وضعیت نارنجی اجازه فعالیت دارند؟
در وضعیت ویژه کرونایی؛

کدام رشته های ورزشی در وضعیت نارنجی اجازه فعالیت دارند؟

دبیر هیات تکواندو استان کرمانشاه گفت: قطعاً ورزش در این شرایط کرونایی نیازمند حمایت است برخی از مربیان ورزشی به علت فشارهای ناشی از تعطیلی باشگاه‌های ورزشی، وسایل آموزشی خود را فروخته‌اند.

با خارج شدن برخی از استان ها از وضعیت قرمز به وضعیت نارنجی فعالیت رشته های ورزشی روباز و کم برخورد با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی، با ۵۰ درصد ظرفیت مجاز است.

Yarizan telegram Channel آدرس کانال تلگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

Yarizan page Instagram آدرس پیج اینستاگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

 

با خارج شدن برخی از استان ها از وضعیت قرمز به وضعیت نارنجی فعالیت رشته های ورزشی روباز و کم برخورد با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی، با ۵۰ درصد ظرفیت مجاز است.

به گزارش یاریزان؛ معاون ورزش اداره ورزش و جوانان استان با اشاره به تعطیلی استخر‌ ها از ابتدای چه رشته‌های ورزشی در وضعیت نارنجی اجازه فعالیت دارند؟شیوع کرونا گفت: استخر‌ها همچنان مجاز به فعالیت نیستند و با همکاری خوبی که صاحبان استخر‌های استان داشته اند تا کنون تخلفی در این زمینه گزارش نشده است.

 

------------------------------------

عزیزی با بیان اینکه باشگاه‌های بدنسازی در شهر‌های نارنجی با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی و ۵۰ درصد ظرفیت مجاز به فعالیت هستند، افزود: همچنین فعالیت رشته‌های ورزشی رو باز و کم برخورد مانند پینگ پنگ، فوتبال، دو و میدانی، امادگی جسمانی و والیبال نیز با ۵۰ درصد ظرفیت مانعی ندارد.

وی خاطرنشان کرد: رشته‌های پر برخورد مانند کاراته، کشتی، جودو و ورزش‌های رزمی تکواندو همچنان ممنوعیت فعالیت دارند و سالن‌های تخصصی ان‌ها نیز بسته است.

عزیزی با اشاره به تشدید نظارت‌ها در روز‌های کرونایی بیان کرد: سه گروه از بازرسان در شهر کرمانشاه و در هر یک از شهرستان‌های استان یک گروه کار نظارت بر اماکن ورزشی را برعهده دارند.

https://instagram.com/80_shopbrand?igshid=NzZlODBkYWE4Ng==

معاون ورزش اداره کل ورزش و جوانان استان با بیان اینکه از ابتدای شیوع ویروس کرونا تا کنون حداقل سه دوره از تمام باشگاه ها و ‌اماکن ورزشی استان بازدید شده، گفت: در این مدت ۲ هزار و ۴۰۰ بازرسی از باشگاه‌ها صورت گرفته که منجر به پلمب ۴۰ باشگاه متخلف شده است.

عزیزی با اشاره به فعالیت ۷۲۰ باشگاه بخش خصوصی در استان کرمانشاه، افزود: بیش از ۵۰ هزار نفر از اماکن ورزشی استان استفاده می‌کنند که حدود ۲۰ هزار نفر ان‌ها بیمه ورزشی دارند.

وی از تمدید مهلت ثبت نام وام کرونایی باشگا‌های ورزشی هم خبر داد و گفت: افرادی که در مرحله اول موفق به ثبت نام‌ نشده اند تا اخر اذر ماه برای ثبت درخواست خود فرصت دارند.

عزیزی خاطرنشان کرد: بخش عمده‌ای از باشگاه‌های استان در سامانه دریافت تسهیلات کرونایی ثبت نام کرده اند و تاکنون حدود ۳میلیارد تومان تسهیلات پرداخت شده است.

در حال حاضر شهرستان‌های کرمانشاه، اسلام آبادغرب، پاوه، جوانرود، روانسر، سرپل ذهاب، صحنه، قصرشیرین، کنگاور و گیلانغرب در وضعیت نارنجی، شهرستان‌های دالاهو و ثلاث باباجانی در وضعیت زرد و شهرستان سنقر و کلیایی همچنان در وضعیت قرمز بیماری کرونا قرار دارد.

منبع: خبرگزاری صداوسیما


اخبار مرتبط


ارسال دیدگاه


کد اعلام وصول الکترونیکی