رفتن به بالا
  • یکشنبه - 10 تیر 1397 - 13:14
  • کد خبر : ۳۱۸۶
  • چاپ خبر : کار بزرگ مهدوی کیا برای فوتبال پایه/ آموزش و پرورش مصادره‌اش نکند
یک مهدی برای این فوتبال کافی نیست؛

کار بزرگ مهدوی کیا برای فوتبال پایه/ آموزش و پرورش مصادره‌اش نکند

  تیم فوتبال آکادمی کیا در شرایطی به عنوان نایب قهرمانی تورنمنت اتریش دست پیدا کرد که مهدی مهدوی کیا دست به کار بزرگی زد و با هزینه شخصی و اعتبارش این تیم را به موفقیت رساند.    ———————————— به گزارش یاریزان؛ مهدی مهدوی‌کیا از آن دست فوتبالیست هایی بود که در دوران فوتبالش و […]

Yarizan telegram Channel آدرس کانال تلگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

Yarizan page Instagram آدرس پیج اینستاگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

 

تیم فوتبال آکادمی کیا در شرایطی به عنوان نایب قهرمانی تورنمنت اتریش دست پیدا کرد که مهدی مهدوی کیا دست به کار بزرگی زد و با هزینه شخصی و اعتبارش این تیم را به موفقیت رساند.

 

 

------------------------------------

به گزارش یاریزان؛ مهدی مهدوی‌کیا از آن دست فوتبالیست هایی بود که در دوران فوتبالش و پس از آن دوست داشتنی و مورد احترام همه بود و هست. او حالا دست به کار بزرگی زده و از ماه‌ها پیش تیمی را تشکیل داد که از نقاط مختلف ایران بهترین ها را انتخاب کرد. البته در کنار او علی دوستی مهر هم زحمات زیادی کشید.

این تیم از همان روز اول با نام «آکادمی کیا» فعالیتش را آغاز کرد و اردوهای مختلفی را پشت سرگذاشت تا آماده حضور در تورنمنت اتریش شود. تیم آکادمی کیا ماه ها در شمال کشور اردو زد و همه هزینه هایش را هم مهدوی کیا تامین کرد.

با این حال پس از نایب قهرمانی این تیم در تورنمنت اتریش تربیت بدنی آموزش و پرورش به گونه‌ای رفتار کرد که انگار این تیم را آنها تشکیل داده اند و هزینه‌هایش را هم آنها برعهده گرفته اند. ظاهرا حالا که موفقیتی حاصل شده و به لطف توجه رسانه‌ها این کار به چشم آمده است، آموزش و پرورش می‌خواهد این موفقیت را به نام خودش مصادره کند.

https://instagram.com/80_shopbrand?igshid=NzZlODBkYWE4Ng==

این درحالی است که تمام هزینه‌های این تیم شامل برگزاری اردوها، تامین البسه، هتل، بلیت پرواز و … توسط مهدوی کیا تامین شده است. کاپیتان پیشین تیم ملی حتی زمانی که بازیکنان این تیم به اعتبار مهدی راهی ورزشگاه اختصاصی بایرن مونیخ شدند هم یک پیراهن این باشگاه آلمانی را از جیب خودش خریداری و به بازیکنان هدیه کرد.

کار بزرگ مهدوی کیا برای فوتبال پایه نباید نادیده گرفته شود و نباید کسی این موفقیت را به نام خودش مصادره کند. این کار فقط از عهده مهدوی کیا برمی آمد چرا که در همه سالهای گذشته هیچ نهادی چنین کاری انجام نداده است. بنابراین کسی حق ندارد تیم « آکادمی کیا » را به اسم خودش بزند!


اخبار مرتبط


ارسال دیدگاه


کد اعلام وصول الکترونیکی