رفتن به بالا
  • پنجشنبه - 18 شهریور 1400 - 17:45
  • کد خبر : ۱۱۶۹۰
  • چاپ خبر : چیزهایی که از فصل جدید لیگ برتر والیبال ایران باید بدانیم
از تعداد تیم ها تا نحوه برگزاری؛

چیزهایی که از فصل جدید لیگ برتر والیبال ایران باید بدانیم

تیم والیبال آذرباتری ارومیه که در انتهای جدول لیگ برتر مردان قرار دارد با شکست سه بر دو لبنیات هراز آمل صدرنشین هفته بیستم، به عنوان تیم شگفتی ساز هفته بیست‌و یکم این رقابت‌ها معرفی شد. به گزارش یاریزان؛ هفته بیست‌ویکم مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه‌های برتر مردان ایران جام سردار شهید حاج قاسم سلیمانی، امروز (چهارشنبه) با شش دیدار به صورت متمرکز در خانه والیبال و سالن فدراسیون پیگیری می‌شود.

سرپرست کمیته برگزاری رویداد‌ها و مسابقات از آغاز فصل جدید لیگ برتر والیبال ایران با شرکت ۱۴ تیم از دوم آبان‌ماه و به صورت رفت و برگشت خبر داد.

Yarizan telegram Channel آدرس کانال تلگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

Yarizan page Instagram آدرس پیج اینستاگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

 

سرپرست کمیته برگزاری رویداد‌ها و مسابقات از آغاز فصل جدید لیگ برتر والیبال ایران با شرکت ۱۴ تیم از دوم آبان‌ماه و به صورت رفت و برگشت خبر داد.

به گزارش یاریزان؛ شهرام عظیمی درباره لیگ برتر امسال اظهار داشت: پس از برگزاری جلسه هم‌اندیشی با مدیران عامل و سرمربیان باشگاه‌های لیگ برتری، انجام نظرسنجی و مباحث مطرح شده در کمیته تعیین وضعیت تیم‌ها، مقرر شد از دوم آبان‌ماه با شرکت ۱۴ تیم پیکان، سایپا، فولاد مبارکه سپاهان، فولاد سیرجان، شهرداری ارومیه، شهرداری گنبد، شهداب یزد، شهرداری ورامین، مس رفسنجان، پاس گرگان، آذرباتری ارومیه، راه‌یاب ملل مریوان، هورسان رامسر و لبنیات هراز آمل به صورت رفت و برگشت در چارچوب پروتکل های بهداشتی ستاد مبارزه با کرونا برگزار شود.

 

------------------------------------

وی تصریح کرد: بدین ترتیب پس از پایان مرحله دوره ای، هشت تیم برتر در مرحله پلی آف برای تعیین مقام اول تا هشتم مسابقه می‌دهند و شش تیم پایین جدول هم مقام‌های نهم تا چهاردهم را تعیین خواهند کرد.

عظیمی با بیان اینکه نحوه برگزاری مسابقات مطابق با نظرات حداکثری مدیران عامل و سرمربیان تیم‌ها تعیین شده است، افزود: در جلسه ای که با مدیران عامل و سرمربیان باشگاه های لیگ برتر در اردیبهشت‌ماه سال جاری داشتیم در این خصوص بحث و تبادل نظر شد و در نهایت این مدل برگزاری با حداکثر نظرات مثبت مورد موافقت قرار گرفت.

سرپرست کمیته برگزاری رویدادها با اشاره به تعداد تیم‌های شرکت کننده در فصل جدید لیگ برتر والیبال ایران، افزود: در آئین‌نامه تعداد تیم‌های شرکت کننده ۱۲ تیم بوده و به فدراسیون اجازه داده شده که با توجه به شرایط و درخواست تیم‌ها، تعداد تیم‌ها را به عدد ۱۴ برساند که بدین ترتیب تیم‌های آذر باتری و راه‌یاب ملل مریوان در صورت رعایت مقررات و شرایط لیگ و فدراسیون می‌توانند به عنوان تیم‌های سیزدهم و چهاردهم در لیگ برتر امسال شرکت کنند و در غیر این صورت لیگ برتر با ۱۲ تیم برگزار خواهد شد.

https://instagram.com/80_shopbrand?igshid=NzZlODBkYWE4Ng==

مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه‌های برتر مردان سال ۱۳۹۹ ایران با قهرمانی فولاد سیزجان به پایان رسید.


اخبار مرتبط


ارسال دیدگاه


کد اعلام وصول الکترونیکی