رفتن به بالا
  • یکشنبه - 13 تیر 1400 - 19:47
  • کد خبر : ۱۰۸۳۰
  • چاپ خبر : چیاکو نظری به عنوان رئیس جدید هیات انجمن های ورزشی استان کردستان انتخاب شد
با کسب اکثریت آرا؛

چیاکو نظری به عنوان رئیس جدید هیات انجمن های ورزشی استان کردستان انتخاب شد

ه گزارش یاریزان؛ مجمع انتخاباتی هیات انجمن های ورزشی کرستان ظهر روز شنبه دوازدهم تیرماه با حضور " عباس ناطق نوری " دبیر فدراسیون، " حامد جولائی " مدیرکل ورزش و جوانان کردستان و اعضای رسمی مجمع در سالن جلسات اداره کل ورزش و جوانان استان برگزار شد. در این مجمع انتخاباتی چهار نفر خود را برای احراز پست ریاست جدید هیات انجمن های ورزشی استان کردستان کاندید کرده بودند تنها 2 نفر از این چهار نفر در مجمع حضور پیدا کردند و برنامه های خود را برای چهار سال آینده این هیات برای جلب اعتماد اعضای مجمع ارائه دادند. شعله فتحی و چیاکو نظری 2 نفر از چهار نامزد احراز پست ریاست هیات انجمن های ورزشی استان کردستان بودند که در این مجمع برنامه های خود را برای جلب اعتماد اعضای مجمع و بدست گرفتن سکان هدایت این هیات ارائه کردند. در پایان مراسم رای گیری از اعضای رسمی حاضر در مجمع " چیاکو نظری " با کسب هفت رای از 12 رای ماخوذه به عنوان رئیس جدید هیات انجمن های ورزشی استان کردستان انتخاب و معرفی شد و "شعله فتحی" دیگر کاندید احراز پست ریاست هیات چهار رای از مجموع کل آرا را بدست آورد و یک رای سفید نیز به صندوق انتخابات انداخته شد.

مجمع انتخابات ریاست جدید هیات انجمن های ورزشی استان کردستان با حضور دبیر فدراسیون انجمن های ورزشی کشور در سنندج برگزار شد و در پایان ” چیاکو نظری ” به عنوان رئیس جدید سکان هدایت این هیات را به عهده گرفت.

Yarizan telegram Channel آدرس کانال تلگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

Yarizan page Instagram آدرس پیج اینستاگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

 

مجمع انتخابات ریاست جدید هیات انجمن های ورزشی استان کردستان برگزار شد و در پایان ” چیاکو نظری ” به عنوان رئیس جدید سکان هدایت این هیات را به عهده گرفت.

به گزارش یاریزان؛ مجمع انتخاباتی هیات انجمن های ورزشی کرستان ظهر روز شنبه دوازدهم تیرماه با حضور ” عباس ناطق نوری ” دبیر فدراسیون، ” حامد جولائی ” مدیرکل ورزش و جوانان کردستان و اعضای رسمی مجمع در سالن جلسات اداره کل ورزش و جوانان استان برگزار شد.

 

------------------------------------

در این مجمع انتخاباتی چهار نفر خود را برای احراز پست ریاست جدید هیات انجمن های ورزشی استان کردستان کاندید کرده بودند تنها ۲ نفر از این چهار نفر در مجمع حضور پیدا کردند و برنامه های خود را برای چهار سال آینده این هیات برای جلب اعتماد اعضای مجمع ارائه دادند.

شعله فتحی و چیاکو نظری ۲ نفر از چهار نامزد احراز پست ریاست هیات انجمن های ورزشی استان کردستان بودند که در این مجمع برنامه های خود را برای جلب اعتماد اعضای مجمع و بدست گرفتن سکان هدایت این هیات ارائه کردند.

در پایان مراسم رای گیری از اعضای رسمی حاضر در مجمع ” چیاکو نظری ” با کسب هفت رای از ۱۲ رای ماخوذه به عنوان رئیس جدید هیات انجمن های ورزشی استان کردستان انتخاب و معرفی شد و “شعله فتحی” دیگر کاندید احراز پست ریاست هیات چهار رای از مجموع کل آرا را بدست آورد و یک رای سفید نیز به صندوق انتخابات انداخته شد.

https://instagram.com/80_shopbrand?igshid=NzZlODBkYWE4Ng==

گفتنی است؛ امید استاد نوروزی و حمیدرضا عزتی ۲ نامزد احراز پست ریاست هیات انجمن های ورزشی کردستان با عدم حضور در مجمع انتخابات انصراف آنها به تایید رئیس و نایب رئیس مجمع رسید.


اخبار مرتبط


ارسال دیدگاه


کد اعلام وصول الکترونیکی