رفتن به بالا
  • شنبه - 10 مهر 1400 - 17:04
  • کد خبر : ۱۱۸۷۲
  • چاپ خبر : پورشیب در یک قدمی مدال برنز لیگ برتر کاراته وان مسکو ۲۰۲۱
با غلبه بر حریفان؛

پورشیب در یک قدمی مدال برنز لیگ برتر کاراته وان مسکو ۲۰۲۱

ذبیح الله پورشیب ملی پوش ایلامی تیم ملی کاراته ایران پس از کسب مدال برنز بازی های آسیایی جاکارتا گفت: 9 امتیاز من را ندادند و حریف من با کوچک‌ترین حرکت امتیاز می‌گرفت.

ذبیح الله پورشیب کاپیتان ایلامی تیم‌ملی کاراته ایران با غلبه بر حریفان راهیابی به مرحله نیمه نهایی مسابقات کاراته وان مسکو ۲۰۲۱ در یک قدمی مدال برنز قرار گرفت.

Yarizan telegram Channel آدرس کانال تلگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

Yarizan page Instagram آدرس پیج اینستاگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

 

ذبیح الله پورشیب کاپیتان ایلامی تیم‌ملی کاراته ایران با غلبه بر حریفان راهیابی به مرحله نیمه نهایی مسابقات کاراته وان مسکو ۲۰۲۱ در یک قدمی مدال برنز قرار گرفت.

به گزارش یاریزان؛ آخرین مرحله از مسابقات لیگ برتر کاراته وان مسکو در سال ۲۰۲۱ در حال برگزاری است و ذبیح الله پورشیب تنها نماینده کاراته کشورمان راهی دیدار رده بندی این مسابقات شد.

 

------------------------------------

کاپیتان ایلامی تیم‌ملی کاراته ایران در اولین دیدار خود در این مسابقات به مصاف انوار بوگرین از بلژیک رفت و موفق شد با نتیجه دو بر یک به پیروزی برسد، پورشیب در دور دوم ولادمیر برزانیچ از صربستان را با نتیجه دو بر صفر شکست داد.

پورشیب در دور سوم این مسابقات با تارگوت حسنوف از آذربایجان به رقابت پرداخت و در نهایت با نتیجه یک یک در هانتی پیروز میدان شد و راهی نیمه نهایبی شد، در چهارمین دیدار پورشیب با نبیل اچ چابی از مراکش دیدار کرد و با نتیجه سه بر دو شکست خورد و برای کسب مدال برنز فردا در دیدار رده بندی روی تاتامی خواهد رفت.

آخرین مرحله از مسابقات لیگ برتر کاراته وان در سال ۲۰۲۱ طی روز های ۹ الی ۱۱ مهر ماه با حضور ۳۷۱ شرکت کننده از ۴۹ کشور به میزبانی مسکو روسیه در حال برگزاری است.

https://instagram.com/80_shopbrand?igshid=NzZlODBkYWE4Ng==


اخبار مرتبط


ارسال دیدگاه


کد اعلام وصول الکترونیکی