رفتن به بالا
  • دوشنبه - 1 دی 1399 - 12:02
  • کد خبر : ۸۹۴۴
  • چاپ خبر : پایان کار کیمیاکاشت کردستان در مرحله اول لیگ برتر هندبال ایران
با کسب 2 تساوی و یک شکست؛

پایان کار کیمیاکاشت کردستان در مرحله اول لیگ برتر هندبال ایران

تیم کیمیاکاشت کردستان در مرحله اول از دور برگشت رقابت های لیگ برتر هندبال باشگاه های کشور که در شیراز برگزار شد، با کسب 2 تساوی و یک شکست به کار خود پایان داد.

  تیم کیمیاکاشت کردستان در مرحله اول از دور برگشت رقابت های لیگ برتر هندبال باشگاه های کشور که در شیراز برگزار شد، با کسب ۲ تساوی و یک شکست به کار خود پایان داد. به گزارش یاریزان؛ مرحله اول از دور برگشت سی و سومین دوره رقابت‌های لیگ برتر هندبال باشگاه‌های کشور گرامیداشت شهید […]

Yarizan telegram Channel آدرس کانال تلگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

Yarizan page Instagram آدرس پیج اینستاگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

 

تیم کیمیاکاشت کردستان در مرحله اول از دور برگشت رقابت های لیگ برتر هندبال باشگاه های کشور که در شیراز برگزار شد، با کسب ۲ تساوی و یک شکست به کار خود پایان داد.

به گزارش یاریزان؛ مرحله اول از دور برگشت سی و سومین دوره رقابت‌های لیگ برتر هندبال باشگاه‌های کشور گرامیداشت شهید پور جعفری به مدت شش روز به میزبانی شهر شیراز در سالن دانشگاه آزاد اسلامی این شهر برگزار شد.

 

------------------------------------

این رقابت‌ها که از ابتدا به دلیل بیماری همه گیر کرونا به صورت متمرکز برنامه ریزی شد این بار نیز به شکل متمرکز با حضور ۱۲ تیم در ۲ گروه پیگیری شد و شیراز هم بر اساس معیارهای میزبانی رقابت‌های قهرمانی جوانان آسیا در سال ۲۰۲۱ و برای آزمودن شرایط میزبانی این شهر و سالن مسابقات در این رویداد انتخاب شد.

تیم کیمیاکاشت کردستان نیز که برای نخستین بار یه عنوان نماینده استان در این دوره از رقابت ها حضور پیدا کرده است در مرحله اول دور برگشت با ۲ تساوی و یک باخت به کار خود پایان داد.

کیمیاکاشت کردستان در اولین دیدار به مصاف تیم فراز بام خاییز دهدشت پدیده این مسابقات رفت و با نتیجه ۲۴ – ۱۶ شکست را پذیرفت و در مصاف با تیم های زغال سنگ طبس و پرواز هوانیروز به ترتیب با نتایج ۲۴ – ۲۴ و ۲۷ – ۲۷ به تساوی دست پیدا کرد.

https://instagram.com/80_shopbrand?igshid=NzZlODBkYWE4Ng==

در پایان مرحله اول دور برگشت دو تیم نیروی زمینی شهید شاملی کازرون و مس کرمان در گروه‌های خود بدون باخت صدرنشین شدند و فاصله این دو تیم با تیم‌های دوم به ترتیب یک برد و تساوی برای کازرون و دو برد برای مس کرمان بیشتر می‌باشد و تیم کیمیاکاشت نیز با ۳ امتیاز در رده پنجم گروه دوم قرار دارد.

در مرحله اول از دور برگشت مسابقات لیگ برتر هندبال ۱۸ بازی انجام شد و رده بندی تیم‌ها هم به این ترتیب اعلام شد:

 

گروه A :
۱- نیروی زمینی شهید شاملی کازرون با ۷ بازی و ۱۴ امتیاز
۲- ذوب آهن اصفهان با ۸ بازی و ۱۱ امتیاز
۳- پاس ناجا قم با ۸ بازی و ۹ امتیاز
۴- پرسپولیس بهبهان با ۷ بازی و ۶ امتیاز
۵- نفت و گاز گچساران با ۷ بازی و ۲ امتیاز
۶- ستارگان دشتستان با ۵ بازی و صفر امتیاز

 

گروه B:
۱- مس کرمان با ۸ بازی و ۱۶ امتیاز
۲- فولاد سپاهان اصفهان با ۸ بازی و ۱۰ امتیاز
۳- زغال سنگ طبس با ۸ بازی و ۹ امتیاز
۴- فراز بام خائیز دهدشت با ۸ بازی و ۸ امتیاز
۵- کیمیاکاشت کردستان با ۸ بازی و ۳ امتیاز
۶- پرواز هوانیروز با ۸ بازی و ۲ امتیاز

 

بر اساس اعلام کمیته مسابقات طبق قوانین برگزاری این رقابت‌ها فرمول جدول رده بندی بر اساس امتیازات کسب شده توسط تیم‌ها خواهد بود و در صورت مساوی بودن بر اساس آئین نامه مسابقات امتیازات تیم‌ها بازی رو در رو دو تیم در نظر گرفته خواهد شد و سپس تفاضل بازی‌های رو در رو جهت کسب جایگاه بالاتر مد نظر قرار خواهد گرفت.

مرحله دوم این مسابقات هم در دی ماه به صورت متمرکز برگزار می شود و سپس در پایان مرحله دوم، سه تیم برتر گروه الف و ب در مرحله بعد در یک گروه شش تیمی جهت کسب مقام‌های اول تا ششم با هم رقابت می‌کنند و سه تیم دوم هر گروه نیز برای تعیین مقام‌های هفتم تا دوازدهم با هم پیکار خواهند کرد.


اخبار مرتبط


ارسال دیدگاه


کد اعلام وصول الکترونیکی