رفتن به بالا
  • یکشنبه - 10 مرداد 1400 - 11:54
  • کد خبر : ۱۱۲۲۶
  • چاپ خبر : پایان نخستین دوره پاورلیفتینگ باشگاه های جهان در ارومیه
با معرفی تیم ها و نفرات برتر؛

پایان نخستین دوره پاورلیفتینگ باشگاه های جهان در ارومیه

به گزارش یاریزان؛ اولین دوره مسابقات پاورلیفتینگ باشگاه‌های جهان در ارومیه با قهرمانی تیم ملی حفاری ایران با کسب ۵۱ امتیاز به پایان رسید و تیم‌های الیمپ اوکراین و نیروی زمینی ارتش با ۵۰ امتیاز به ترتیب دوم و سوم شدند و تیم ۱۲ هزار شهید آذربایجان‌غربی با کسب ۳۳ امتیاز ششم شد. در این رقابت‌ها، در وزن منهای ۵۹ کیلوگرم بعد از رقابت شش ورزشکار، مهرداد ظفری از ملی حفاری با کسب ۱۲ امتیاز در سه حرکت (اسکات، پرس سینه و ددلیفت) مقام نخست را کسب کرد و "مرت آیکوت کایماک" از ترکیه با ۹ و "مفتاح رمضانی" از نیروی زمینی با ۸ امتیاز دوم و سوم شدند. در وزن منهای ۶۶ کیلوگرم، تیتوف اولکسی از اوکراین عنوان نخست را از آن خود کرد و احمدرضا بابااحمدی میلانی از ملی حفاری و امیرحسین طاهرلو از نیروی زمینی دوم و سوم شدند ضمن اینکه حمید کریمی از مهاباد، احمد المسلاوی از عراق و امیر بیات تورک از ارومیه چهارم تا ششم شدند. در وزن منهای ۷۴ کیلوگرم، عنوان نخست به، اونال یوکاپ از ترکیه رسید و پدرام کرم سیما از نیروی زمینی ، امیر اسدالله‌زاده رضا آبادی از ملی حفاری و محمدعلی بربر از ترکیه دوم تا چهارم شدند. در وزن منهای ۸۳ کیلوگرم، دووجید بولدباتار از مغولستان مقام نخست را کسب کرد و علی براتی از ملی حفاری و ویتولی بیلوزیر از اوکراین دوم و سوم شدند و دو ورزشکار آدم بییکوغلو از ترکیه و علی نجفی از نیروی زمینی به عنوان‌های چهارم و پنجم رسیدند.

اولین دوره مسابقات پاورلیفتینگ باشگاه های جهان به میزبانی ارومیه با قهرمانی تیم ملی حفاری ایران به پایان رسید.

Yarizan telegram Channel آدرس کانال تلگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

Yarizan page Instagram آدرس پیج اینستاگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

 

اولین دوره مسابقات پاورلیفتینگ باشگاه های جهان به میزبانی ارومیه با قهرمانی تیم ملی حفاری ایران به پایان رسید.

به گزارش یاریزان؛ اولین دوره مسابقات پاورلیفتینگ باشگاه های جهان در ارومیه با قهرمانی تیم ملی حفاری ایران با کسب ۵۱ امتیاز به پایان رسید و تیم‌های الیمپ اوکراین و نیروی زمینی ارتش با ۵۰ امتیاز به ترتیب دوم و سوم شدند و تیم ۱۲ هزار شهید آذربایجان‌غربی با کسب ۳۳ امتیاز ششم شد.

 

------------------------------------

در این رقابت‌ها، در وزن منهای ۵۹ کیلوگرم بعد از رقابت شش ورزشکار، مهرداد ظفری از ملی حفاری با کسب ۱۲ امتیاز در سه حرکت (اسکات، پرس سینه و ددلیفت) مقام نخست را کسب کرد و “مرت آیکوت کایماک” از ترکیه با ۹ و “مفتاح رمضانی” از نیروی زمینی با ۸ امتیاز دوم و سوم شدند.

در وزن منهای ۶۶ کیلوگرم، تیتوف اولکسی از اوکراین عنوان نخست را از آن خود کرد و احمدرضا بابااحمدی میلانی از ملی حفاری و امیرحسین طاهرلو از نیروی زمینی دوم و سوم شدند ضمن اینکه حمید کریمی از مهاباد، احمد المسلاوی از عراق و امیر بیات تورک از ارومیه چهارم تا ششم شدند.

در وزن منهای ۷۴ کیلوگرم، عنوان نخست به، اونال یوکاپ از ترکیه رسید و پدرام کرم سیما از نیروی زمینی ، امیر اسدالله‌زاده رضا آبادی از ملی حفاری و محمدعلی بربر از ترکیه دوم تا چهارم شدند.

https://instagram.com/80_shopbrand?igshid=NzZlODBkYWE4Ng==

در وزن منهای ۸۳ کیلوگرم، دووجید بولدباتار از مغولستان مقام نخست را کسب کرد و علی براتی از ملی حفاری و ویتولی بیلوزیر از اوکراین دوم و سوم شدند و دو ورزشکار آدم بییکوغلو از ترکیه و علی نجفی از نیروی زمینی به عنوان‌های چهارم و پنجم رسیدند.

در دومین و آخرین روز این مسابقات، امروز در وزن منهای ۹۳ کیلوگرم محمدرضا شکری از نیروی زمینی قهرمان شد و مهدی طهماسبی بولداجی از ملی حفاری و سائینخو مینجباتار از مغولستان به ترتیب دوم و سوم شدند.

در وزن منهای ۱۰۵ کیلوگرم عنوان قهرمانی به محمدعلی محمدی دینانی از ملی حفاری رسید و رتبه‌های دوم و سوم را به ترتیب سرگی بیلیی از اوکراین و پیمان شریفی از تیم ۱۲ هزار شهید آذربایجان‌غربی کسب کردند.

آناتولی نووپیسمنی از اوکراین مقام نخست را کسب کرد و عبدالله کوهنسال از نیروی زمینی عنوان دوم و راهیل الزاوی از عراق نیز عنوان سوم را به خود اختصاص دادند.

در وزن مثبت ۱۲۰ کیلوگرم نیز، شهرام ساکی از نیروی زمینی ، دیمیترو ووک از اوکراین و وحید یگانه از نیروی زمینی به ترتیب عناوین اول تا سوم را بدست آوردند.
همچنین در پایان آناتولی نووپیسمنی از اوکراین به عنوان بهترین ورزشکار مسابقات انتخاب شد و شهرام ساکی از نیروی زمینی و دیمیتری ووک از اوکراین دوم و سوم شدند.

اولین دوره رقابت‌های جام باشگاه های پاورلیفتینگ جهان طی ۲ روز با حضور پنج کشور و با برگزاری رقابت‌های هشت وزن برگزار شد و در روز پایانی با حضور، معاون پارلمانی رئیس جمهور، استاندار آذربایجان‌غربی و رئیس فدراسیون جهانی پاورلیفتینگ به پایان رسید.


اخبار مرتبط


ارسال دیدگاه


کد اعلام وصول الکترونیکی