رفتن به بالا
  • شنبه - 10 فروردین 1398 - 13:38
  • کد خبر : ۴۳۵۶
  • چاپ خبر : وزنه بردار قروه ای در رقابت های قهرمانی باشگاه های غرب آسیا خوش درخشید

وزنه بردار قروه ای در رقابت های قهرمانی باشگاه های غرب آسیا خوش درخشید

علیرضا کاردانیان وزنه بردار قروه ای در رقابت های وزنه برداری قهرمانی باشگاه های غرب آسیا با کسب قهرمانی دو رده سنی جوانان و بزرگسالان به کار خود پایان داد.

  علیرضا کاردانیان وزنه بردار قروه ای در رقابت های وزنه برداری قهرمانی باشگاه های غرب آسیا با کسب قهرمانی دو رده سنی جوانان و بزرگسالان به کار خود پایان داد.    ———————————— به گزارش یاریزان؛ رقابت های وزنه برداری قهرمانی باشگاه های غرب کشور از روز پنجشنبه ۸ فروردین ماه با حضور کشورهای مختلف […]

Yarizan telegram Channel آدرس کانال تلگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

Yarizan page Instagram آدرس پیج اینستاگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

 

علیرضا کاردانیان وزنه بردار قروه ای در رقابت های وزنه برداری قهرمانی باشگاه های غرب آسیا با کسب قهرمانی دو رده سنی جوانان و بزرگسالان به کار خود پایان داد.

 

 

------------------------------------

به گزارش یاریزان؛ رقابت های وزنه برداری قهرمانی باشگاه های غرب کشور از روز پنجشنبه ۸ فروردین ماه با حضور کشورهای مختلف آسیایی به میزبانی عمان آغاز شده و تاکنون نیز در حال برگزاری است.

بر این اساس، تیم وزنه برداری نیروی زمینی ارتش ایران با ده وزنه بردار به نمایندگی از کشورمان در این رقابت ها حضور پیدا کرده است.
علیرضا کاردانیان وزنه بردار خوش آتیه قروه ای نیز پس از کسب عناوین مختلف کشوری و گذراندن اردوهای تیم ملی به نمایندگی از استان کردستان تیم وزنه برداری نیروی زمینی ارتش را در این رقابت ها همراهی می کند.
در نتایج روز دوم این رقابت ها، کاردانیان در وزن ۷۳ کیلوگرم دو رده سنی جوانان و بزرگسالان موفق شد با مهار وزنه ۱۲۸ کیلوگرم در حرکت یک ضرب و مهار وزنه ۱۵۸ کیلوگرم حرکت دو ضرب در رده سنی جوانان دو نشان طلا و در مجموعه دو حرکت نیز با ۲۸۶ کیلوگرم صاحب یک طلای دیگر شود و با محاسبه همین وزنه در رده سنی بزرگسالان در مجموع توانست شش مدال طلا و مقام قهرمانی این وزن را تصاحب کند.
رقابت های وزنه برداری قهرمانی باشگاه های غرب آسیا با حضور تیم وزنه برداری نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی به نمایندگی از کشورمان به میزبانی مسقط پایتخت کشور عمان در حال برگزاری است.


اخبار مرتبط


ارسال دیدگاه


کد اعلام وصول الکترونیکی