رفتن به بالا
  • دوشنبه - 3 آذر 1399 - 22:25
  • کد خبر : ۸۵۰۸
  • چاپ خبر : وریا غفوری و هدیه ای که برایش دردسرساز شد
تحفه سازمان لیگ؛

وریا غفوری و هدیه ای که برایش دردسرساز شد

محمود روشنی مدیر پایگاه قهرمانی و مرکز استعدادیابی استان کرمانشاه گفت: دویدن بیش از شش دقیقه در هوای بسیار سرد احتمال ابتلای ورزشکاران به آسم و بیماری‌های عفونی حلق و ریه را بالا می‌برد.

وریا غفوری کاپیتان استقلال پنج سال بعد از دریافت هدیه یک خودرو از سوی سازمان لیگ اکنون درگیر ماجرای عجیبی شده است.

Yarizan telegram Channel آدرس کانال تلگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

Yarizan page Instagram آدرس پیج اینستاگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

 

وریا غفوری کاپیتان استقلال پنج سال بعد از دریافت هدیه یک خودرو از سوی سازمان لیگ اکنون درگیر ماجرای عجیبی شده است.

به گزارش یاریزان و به نقل از روزنامه خبرورزشی؛ وریا غفوری، مدافع راست استقلال و کاپیتان آبی‌ها در اولین سال حضورش در سپاهان از سوی سازمان لیگ مورد تمجید قرار گرفته و از سوی کمپانی خودروسازی MVM یک خودرو دریافت کرد. مراسم دریافت این خودرو در استادیوم آزادی برگزار شد و این بازیکن با حضور در پیست تارتان این استادیوم در سال ۹۳ به عنوان پدیده فوتبال ایران بعد از جام ملت‌ها این جایزه را از رضا رویگری، بازیگر سینما و همچنین مدیران این کمپانی دریافت کرد و با قرار گرفتن پشت رل، استادیوم را ترک کرد.

 

------------------------------------

اکنون این خودروی مشکی رنگ ساخت کمپانی MVM به دردسری مالیاتی برای این بازیکن تبدیل شده است. ماجرا از این قرار است که وریا در همان مقطع و در مصاحبه حین دریافت این جایزه نیز اعلام کرده بود که بخشی از آن را به امور خیریه اخصاص خواهد داد و با بخش دیگری از آن امورات زندگی‌اش را خواهد گذراند.

اکنون با گذشت ۶ سال از زمان دریافت این هدیه، نامه‌ای از اداره مالیات به کاپیتان آبی‌ها رسیده که او را ملزم به پرداخت مالیات مربوط به این خودرو می‌کند. این در حالیست که وریا این خودرو را به عنوان هدیه دریافت کرده و حتی بخش عمده‌ای از مبلغ آن را صرف امور خیریه کرده است.

طبق اعلام اداره مالیات وریا غفوری باید مبلغی را به عنوان مالیات مربوط به این خودرو پرداخت کند. این در حالیست که وریا در همان مقطع با اعلام این موضوع که با توجه به موضوع هدیه بودن این خودرو، بخش عمده آن را صرف امور خیریه خواهد کرد، این اقدام را صورت داده است. طبق ادعاهای نزدیکان کاپیتان استقلال، این بازیکن بخش زیادی از این هدیه را صرف امور مربوط به بیمارستانی در سنندج که اختصاص به بیماران سرطانی دارد کرده است و همچنین در امور دیگری به برخی خیریه‌ها کمک داشته است.

https://instagram.com/80_shopbrand?igshid=NzZlODBkYWE4Ng==

وریا که چندی پیش نیز با اداره مالیات به مشکل خورده بود و با بررسی وکلایش مشخص شد که مالیات در نظر گرفته شده برای او بیش از عرف بوده، اکنون نیز با این موضوع مواجه شده و چالشی دیگر بین او و اداره مالیات شکل گرفته است.


اخبار مرتبط


ارسال دیدگاه


کد اعلام وصول الکترونیکی