رفتن به بالا
  • سه شنبه - 28 فروردین 1397 - 21:01
  • کد خبر : ۲۸۶۹
  • چاپ خبر : تعبیر وب سایت نود از وریا غفوری، بمب ساعتی شفر و هدیه آن به کی روش
پس از گلزنی مقابل الهلال؛

تعبیر وب سایت نود از وریا غفوری، بمب ساعتی شفر و هدیه آن به کی روش

  وریا غفوری، بمب ساعتی استقلالی‌هاست. بمبی که هر دقیقه می‌تواند منفجر شده و گلی را برای استقلال بزند یا بسازد و امشب مقابل الهلال هم، گل اول بازی را زد.    ———————————— به گزارش یاریزان و به نقل از وب‌سایت نود، رامین رضاییان در تمام روزهای سال گذشته خودش را در روسیه تجسم می‌کرد. […]

Yarizan telegram Channel آدرس کانال تلگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

Yarizan page Instagram آدرس پیج اینستاگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

 

وریا غفوری، بمب ساعتی استقلالی‌هاست. بمبی که هر دقیقه می‌تواند منفجر شده و گلی را برای استقلال بزند یا بسازد و امشب مقابل الهلال هم، گل اول بازی را زد.

 

 

------------------------------------

به گزارش یاریزان و به نقل از وب‌سایت نود، رامین رضاییان در تمام روزهای سال گذشته خودش را در روسیه تجسم می‌کرد. بازیکنی که درروزهای سکونشینی، نیمکت‌نشینی و بدون تیمی بازیکن مورد اعتماد کی‌روش بود و سرمربی تیم‌ملی با هیچ اتفاقی روی نام مدافعش خط قرمز نمی‌کشید.

حتی روزهای بد رامین اوستنده هم او را نگران نمی‌کرد که شاید جایگاهش را در تیم ملی فوتبال از دست بدهد چون آلترناتیوی را برای خودش در لیگ ایران نمی‌دید. تمام تصورات خوب رضاییان اما با شروع نیم‌فصل دوم لیگ برتر دستخوش تغییرات زیادی شد.

وریای که بعد از جام ملت‌های آسیا نیمکت نشین شده بود، حالا دوباره ستاره استقلال و بهترین مدافع راست لیگ برتر شده است. با شروع نیم‌فصل دوم یک وریای متحول‌شده در ترکیب استقلال به میدان رفت. بازیکنی که هم مانند همیشه دفاع مطمئنی بود و هم حالا یک توانایی جدید به او اضافه شده بود. گلزنی و گلسازی.

https://instagram.com/80_shopbrand?igshid=NzZlODBkYWE4Ng==

آمار سه گل و سه پاس گل در لیگ برتر و دو گل در لیگ قهرمانان در یک نیم‌فصلی که هنوز به پایان نرسیده می‌تواند آمار یک هافبک یا حتی مهاجم باشد اما شاید باورش سخت است که این، آمار یک مدافع است. مدافعی که حالا دارایی ارزشمند استقلالی‌ها محسوب می‌شود و امروز، حکم صدرنشینی آن‌ها در آسیا را امضا کرد.

وریا غفوری، بمب ساعتی این روز های استقلال اگرچه همیشه بازیکنی در سطح خوب محسوب می‌شده است اما این آمار حتی آبی های پایتخت را هم غافلگیر کرده است. وریا غفوری نیم‌فصل اول همین فصل را با صفر گل و صفر پاس گل به پایان رساند. لیگ شانزدهم در کل فصل فقط دو پاس گل ارسال کرد و در لیگ پانزدهم در لیگ برتر و آسیا یک پاس گل را به نام خودش ثبت کرد. او در نیم‌فصل دوم اما روی ۸ گل تیمش تاثیر داشته است و این آماری فوق‌العاده در روزهای منتهی به جام‌جهانی است. آماری که حتی رضاییان نمی‌تواند مانعی برای دیده‌شدن  آن بشود.

همانطور که در بازی‌های تدارکاتی و دوستانه این غفوری بود که در ترکیب تیم ملی جانشین رامین رضاییان شد و مشخص شد که دیگر خبری از مالکیت جناح راست برای رامین رضاییان و رویای زیبای روسیه نیست و او حالا آلترناتیو بسیار قدرتمندی دارد که برخلاف خودش هم بازی می‌کند هم فیکس است و هم ستاره است.

 

وریا غفوری، بمب ساعتی استقلال شب گذشته در اواخر بازی دچار مصدومیت جزئی شد اما این بازیکن مشکلی برای همراهی آبی پوشان در دیدارهای آینده نخواهد داشت.


اخبار مرتبط


ارسال دیدگاه


کد اعلام وصول الکترونیکی