رفتن به بالا
  • یکشنبه - 4 اسفند 1398 - 12:23
  • کد خبر : ۶۱۲۵
  • چاپ خبر : ورزشکار مهابادی ۷.۵ میلیارد ریال به زلزله زدگان کمک کرده است

ورزشکار مهابادی ۷.۵ میلیارد ریال به زلزله زدگان کمک کرده است

قرنی مصطفی پور رییس اداره ورزش و جوانان شهرستان مهاباد گفت: محمدامین رشه معروف به 'شینه حاجی هاشمی' تاکنون کمک های غیرنقدی و معیشتی شامل برنج، قند، رب، پوشاک بچه، یخچال، پتو و وسایل گرمایشی به صورت حضوری و در پنج مرحله به هموطنان زلزله زده کرمانشاه تقدیم کرده است.

ورزشکار شایسته مهابادی در رشته پاورلیفتینگ تاکنون ۷.۵ میلیارد ریال در قالب کمک های نقدی و غیر نقدی به مناطق زلزله زده کمک کرده است.

Yarizan telegram Channel آدرس کانال تلگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

Yarizan page Instagram آدرس پیج اینستاگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

 

ورزشکار شایسته مهابادی و قهرمان چندین دوره مسابقات جهانی رشته پاورلیفتینگ تاکنون ۷.۵ میلیارد ریال در قالب کمک های نقدی و غیر نقدی به مناطق زلزله زده کمک کرده است.

به گزارش یاریزان؛ قرنی مصطفی پور رییس اداره ورزش و جوانان شهرستان مهاباد گفت: محمدامین رشه معروف به ‘شینه حاجی هاشمی’ تاکنون کمک های غیرنقدی و معیشتی شامل برنج، قند، رب، پوشاک بچه، یخچال، پتو و وسایل گرمایشی به صورت حضوری و در پنج مرحله به هموطنان زلزله زده کرمانشاه تقدیم کرده است.

 

------------------------------------

وی همچنین افزود: ۹۰۰ میلیون ریال نیز به صورت نقدی به سرپرست خانواده های نیازمند این استان که به سبب زلزله در شرایط بد اقتصادی بودند، کمک کرده است.

این ورزشکار خیر مهابادی و قهرمان چندین دوره مسابقات جهانی پاورلیفتینگ یک تندیس و یکی از مدالهایم به ارزش ۲ میلیارد و ۹۰۰ میلیون ریال و پنج مدال طلا و ۲ جام و ۲ کاپ جهانی به ارزش ۲ میلیارد ریال را برای کمک به زلزله زدگان به فروش رسانده است.


https://instagram.com/80_shopbrand?igshid=NzZlODBkYWE4Ng==

اخبار مرتبط


ارسال دیدگاه


کد اعلام وصول الکترونیکی