رفتن به بالا
  • یکشنبه - 12 بهمن 1399 - 23:41
  • کد خبر : ۹۴۱۵
  • چاپ خبر : هاشم صیامی رییس فدراسیون دو و میدانی ایران

هاشم صیامی رییس فدراسیون دو و میدانی ایران

هاشم صیامی رییس فدراسیون دو و میدانی ایران

Yarizan telegram Channel آدرس کانال تلگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

Yarizan page Instagram آدرس پیج اینستاگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

 

رییس فدراسیون دو و میدانی کشورمان در حاشیه برگزاری مجمع انتخاباتی هیات دو و میدانی استان ایلام گفت: ورزشکاران دو و میدانی باید در این استان افزایش یابند. به گزارش یاریزان؛ هاشم صیامی رییس فدراسیون دو و میدانی ایران در حاشیه برگزاری مجمع انتخاباتی هیات دو و میدانی استان ایلام که روز گذشته برگزار شد گفت: با توجه به شرایط و پتانسیل دو و میدانی در استان ایلام می‌باسیت تا پایان سال ۱۴۰۰ تعداد ورزشکاران فعال در رشته پایه و مادر در این استان دوبرابر شود تا از این طریق شاهد رشد و گسترش دو و میدانی باشیم.

رییس فدراسیون دو و میدانی کشورمان در حاشیه برگزاری مجمع انتخاباتی هیات دو و میدانی استان ایلام گفت: ورزشکاران دو و میدانی باید در این استان افزایش یابند.

 

------------------------------------

به گزارش یاریزان؛ هاشم صیامی رییس فدراسیون دو و میدانی ایران در حاشیه برگزاری مجمع انتخاباتی هیات دو و میدانی استان ایلام که روز گذشته برگزار شد گفت: با توجه به شرایط و پتانسیل دو و میدانی در استان ایلام می‌باسیت تا پایان سال ۱۴۰۰ تعداد ورزشکاران فعال در رشته پایه و مادر در این استان دوبرابر شود تا از این طریق شاهد رشد و گسترش دو و میدانی باشیم.


اخبار مرتبط


ارسال دیدگاه


کد اعلام وصول الکترونیکی