رفتن به بالا
  • یکشنبه - 13 بهمن 1398 - 16:06
  • کد خبر : ۶۰۷۰
  • چاپ خبر : ورزشکاران آذربایجان غربی در المپیاد ورزش‌های روستایی خوش درخشیدند

ورزشکاران آذربایجان غربی در المپیاد ورزش‌های روستایی خوش درخشیدند

دبیر هیات ورزش‌های روستایی و بازی‌های بومی محلی آذربایجان‌غربی گفت: ورزشکاران آذربایجان غربی در نخستین دوره المپیاد ورزش‌های روستایی کشور «جام خوشه‌چین» موفق به کسب عناوین مختلف شدند.

ابراهیم بهجت : ورزشکاران آذربایجان غربی در نخستین دوره المپیاد ورزش‌های روستایی کشور «جام خوشه‌چین» موفق به کسب عناوین مختلف شدند.

Yarizan telegram Channel آدرس کانال تلگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

Yarizan page Instagram آدرس پیج اینستاگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

 

دبیر هیات ورزش‌های روستایی و بازی‌های بومی محلی آذربایجان‌غربی گفت: ورزشکاران آذربایجان غربی در نخستین دوره المپیاد ورزش‌های روستایی کشور «جام خوشه‌چین» موفق به کسب عناوین مختلف شدند.

به گزارش یاریزان؛ ابراهیم بهجت در خصوص موفقیت ورزشکاران آذربایجان غربی در المپیاد ورزش‌های روستایی کشور گفت: تیم فوتسال پسران روستایی استان با پیروزی سه بر ۲ مقابل قزوین در دیدار نهایی بر سکوی قهرمانی این رقابت‌ها جای گرفت و به مسابقات بین‌المللی راه یافت؛ گل‌های تیم آذربایجان‌غربی را در این دیدار، فرزاد نبی‌زاده، آکو محمدیان و نوید وفایی به ثمر رساندند.
وی بیان کرد: تیم والیبال دختران روستایی آذربایجان‌غربی نیز در دیدار نهایی جام‌ خوشه‌چین با برتری مقابل اصفهان بر سکوی قهرمانی ایستاد و به مرحله بین‌المللی راه یافت.
وی ادامه داد: در رشته‌های انفرادی این مسابقات، «‏نیاز مقصودی» مقام سوم رقابت‌های چوب‌کشی دختران را به دست آورد و «متین کدخدایی» نیز بر جایگاه سوم مسابقات هفت‌سنگ پسران جای گرفت و هر کدام یک مدال برنز بر گردن آویختند.
دبیر هیات ورزش‌های روستایی و بازی‌های بومی محلی آذربایجان‌غربی گفت: در رشته دو ۲ هزار متر دختران «نازلی صبوری» چهارم شد، «سمیه ابراهیمیان» مقام چهارم رشته هفت سنگ دختران را کسب کرد و تیم طناب‌کشی پسران استان نیز در جایگاه چهارم قرار گرفت.
بهجت افزود: آذربایجان‌غربی آبان امسال نیز با کسب ۶ مدال طلا، سه نقره و یک برنز عنوان قهرمانی مسابقات ورزشی روستاییان و عشایر منطقه ۳ کشور /جام خوشه‌چین/ را که به میزبانی ارومیه برگزار شد، کسب کرد.
مرحله نهایی نخستین دوره رقابت‌های جام خوشه‌چین ویژه ورزشکاران روستایی و بازی‌های بومی با حضور ۷۰۰ ورزشکار دختر و پسر کشور از ۱۰ تا ۱۲ بهمن ماه جاری در ورزشگاه حافظیه و سالن‌های کوثر، دراگ، حجاب، شهید دستغیب، ربانی و شهدای قصردشت شیراز برگزار شد.
این جام در رشته‌های فوتسال، والیبال، طناب‌کشی، دو و میدانی، چوب‌کشی و هفت‌سنگ مهارتی دختران و پسران برگزار شد.
در این رقابت‌ها، استعدادهای ویژه شناسایی و به فدراسیون ورزش‌های روستایی و بازی‌های بومی‌محلی معرفی می‌شوند.
نخستین دوره جام خوشه‌چین با شعار «بهترین‌ها از بین بیشترین‌ها» به صورت روستا پایه انجام شد و ورزشکاران از سطح روستا به بخش، شهرستان، استان، منطقه و در نهایت مرحله ملی راه پیدا کردند.

 

------------------------------------


اخبار مرتبط


ارسال دیدگاه


کد اعلام وصول الکترونیکی