رفتن به بالا
  • دوشنبه - 18 دی 1402 - 15:45
  • کد خبر : ۱۷۴۴۷
  • چاپ خبر : والیبالیست مهابادی به همراه نفت امیدیه لیگ برتری شد
با کسب عنوان نایب قهرمانی لیگ یک ایران؛

والیبالیست مهابادی به همراه نفت امیدیه لیگ برتری شد

والیبالیست مهابادی پس از کسب عنوان نایب قهرمانی لیگ دسته یک زنان ایران به همراه نفت امیدیه مجوز حضور در لیگ برتری را کسب کرد. به گزارش یاریزان؛ مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه‌های دسته یک زنان که از 16 آبان با حضور 16 تیم آغاز شده بود، امروز (یکشنبه 17 دی) پس از برگزاری 64 دیدار با قهرمانی چادرملو اردکان به پایان رسید. در آخرین روز این مسابقات دو دیدار به میزبانی باشگاه منافی در سالن شهر تبریز برگزار شد که تیم‌های درین البرز و موحم فریدونکنار از ساعت 11 در دیدار رده‌بندی به مصاف یکدیگر رفتند و نماینده البرز سه بر دو به پیروزی رسید و مقام سومی و مدال برنز را به دست آورد. موحم فریدونکنار در ست‌های اول و چهارم این مسابقه 25 بر 15 و 25 بر 21 به پیروزی رسید، اما در ست‌های دوم، سوم و پنجم به ترتیب با امتیازهای 25 بر 14، 25 بر 20 و 15 بر 13 نتیجه را واگذار کرد تا به رتبه چهارمی مسابقات اکتفا کند. این دیدار دو ساعت و ٢٠ دقیقه طول کشید، 50 تماشاگر و دو کارت زرد داشت که به بازیکنان شماره هشت موحم و 24 درین البرز از سوی داور اول نشان داده شد. نسرین حق‌شناس و معصومه شعبانی داوران اول و دوم این مسابقه بودند. در آخرین مسابقه لیگ دسته یک زنان سال 1402 تیم‌های نفت امیدیه و چادرملو اردکان که با صعود به فینال حضور خود در لیگ برتر زنان سال 1403 قطعی کرده بودند، برای کسب مقام قهرمان به مصاف یکدیگر رفتند. سوما گلابی والیبالیست مهابادی عضو تیم نفت امیدیه با درخشش در دیدارهای این تیم یکی از ارکان کسب مقام دوم کشور توسط نفتی ها بود. چادرملو اردکان در این مسابقه سه بر صفر و با امتیازهای 25 بر 10، 25 بر 20 و 25 بر 15 به پیروزی رسید تا عنوان قهرمانی لیگ دسته یک زنان را به دست آورد. نرگس افشین و گل‌تکین پذیره به عنوان داوران اول و دوم، قضاوت فینال را برعهده داشتند که 75 دقیقه طول کشید و 70 تماشاگر داشت. همچنین مرضیه ابراهیم‌زاده به عنوان ناظر فنی و داوری، شهناز برادران مهاجری به عنوان نماینده سازمان لیگ، فاطمه زندی به عنوان نماینده فدراسیون و صغری نژاد نایبی به عنوان ناظر ویژه بر دو دیدار آخرین روز لیگ دسته یک زنان نظارت داشتند. رده‌بندی چهار تیم برتر لیگ دسته یک زنان سال 1402 به قرار زیر است: چادرملو اردکان قهرمان نفت امیدیه نایب قهرمان درین البرز مقام سوم موحم فریدونکنار رتبه چهارم

والیبالیست مهابادی پس از کسب عنوان نایب قهرمانی لیگ دسته یک زنان ایران به همراه نفت امیدیه مجوز حضور در لیگ برتری را کسب کرد.

Yarizan telegram Channel آدرس کانال تلگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

Yarizan page Instagram آدرس پیج اینستاگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

 

والیبالیست مهابادی پس از کسب عنوان نایب قهرمانی لیگ دسته یک زنان ایران به همراه نفت امیدیه مجوز حضور در لیگ برتری را کسب کرد.

به گزارش یاریزان؛ مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه‌های دسته یک زنان که از ۱۶ آبان با حضور ۱۶ تیم آغاز شده بود، امروز (یکشنبه ۱۷ دی) پس از برگزاری ۶۴ دیدار با قهرمانی چادرملو اردکان به پایان رسید.

 

------------------------------------

در آخرین روز این مسابقات دو دیدار به میزبانی باشگاه منافی در سالن شهر تبریز برگزار شد که تیم‌های درین البرز و موحم فریدونکنار از ساعت ۱۱ در دیدار رده‌بندی به مصاف یکدیگر رفتند و نماینده البرز سه بر دو به پیروزی رسید و مقام سومی و مدال برنز را به دست آورد.

موحم فریدونکنار در ست‌های اول و چهارم این مسابقه ۲۵ بر ۱۵ و ۲۵ بر ۲۱ به پیروزی رسید، اما در ست‌های دوم، سوم و پنجم به ترتیب با امتیازهای ۲۵ بر ۱۴، ۲۵ بر ۲۰ و ۱۵ بر ۱۳ نتیجه را واگذار کرد تا به رتبه چهارمی مسابقات اکتفا کند.

این دیدار دو ساعت و ٢٠ دقیقه طول کشید، ۵۰ تماشاگر و دو کارت زرد داشت که به بازیکنان شماره هشت موحم و ۲۴ درین البرز از سوی داور اول نشان داده شد. نسرین حق‌شناس و معصومه شعبانی داوران اول و دوم این مسابقه بودند.

https://instagram.com/80_shopbrand?igshid=NzZlODBkYWE4Ng==

در آخرین مسابقه لیگ دسته یک زنان سال ۱۴۰۲ تیم‌های نفت امیدیه و چادرملو اردکان که با صعود به فینال حضور خود در لیگ برتر زنان سال ۱۴۰۳ قطعی کرده بودند، برای کسب مقام قهرمان به مصاف یکدیگر رفتند.

سوما گلابی والیبالیست مهابادی عضو تیم نفت امیدیه با درخشش در دیدارهای این تیم یکی از ارکان کسب مقام دوم کشور توسط نفتی ها بود.

چادرملو اردکان در این مسابقه سه بر صفر و با امتیازهای ۲۵ بر ۱۰، ۲۵ بر ۲۰ و ۲۵ بر ۱۵ به پیروزی رسید تا عنوان قهرمانی لیگ دسته یک زنان را به دست آورد.

نرگس افشین و گل‌تکین پذیره به عنوان داوران اول و دوم، قضاوت فینال را برعهده داشتند که ۷۵ دقیقه طول کشید و ۷۰ تماشاگر داشت.

همچنین مرضیه ابراهیم‌زاده به عنوان ناظر فنی و داوری، شهناز برادران مهاجری به عنوان نماینده سازمان لیگ، فاطمه زندی به عنوان نماینده فدراسیون و صغری نژاد نایبی به عنوان ناظر ویژه بر دو دیدار آخرین روز لیگ دسته یک زنان نظارت داشتند.

 

"</p

 

رده‌بندی چهار تیم برتر لیگ دسته یک زنان سال ۱۴۰۲ به قرار زیر است:

چادرملو اردکان قهرمان
نفت امیدیه نایب قهرمان
درین البرز مقام سوم
موحم فریدونکنار رتبه چهارم


اخبار مرتبط


ارسال دیدگاه


کد اعلام وصول الکترونیکی