رفتن به بالا
  • شنبه - 20 شهریور 1400 - 12:26
  • کد خبر : ۱۱۶۹۶
  • چاپ خبر : هفت تکواندوکار از کردستان و کرمانشاه به اردوی تیم ملی ناشنوایان ایران دعوت شدند
در دو بخش آقایان و بانوان؛

هفت تکواندوکار از کردستان و کرمانشاه به اردوی تیم ملی ناشنوایان ایران دعوت شدند

پیکارهای مرحله نیمه نهایی روز دوم از مسابقات آزاد کشوری نوجوانان دختر برگزار و مدال آوران این روز مشخص و معرفی شدند.

  با دعوت کادر فنی تیم ملی تکواندو ناشنوایان ایران، هفت تکواندوکار از کردستان و کرمانشاه به دومین مرحله تمرینات آمادگی ملی پوشان فراخوانده شدند. به گزارش یاریزان؛ دومین مرحله آمادگی ملی پوشان تیم تکواندو در دو بخش آقایان و بانوان ناشنوای کشور از روز ۲۰ شهریور در خانه تکواندو تهران آغاز به کار خواهد […]

Yarizan telegram Channel آدرس کانال تلگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

Yarizan page Instagram آدرس پیج اینستاگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

 

با دعوت کادر فنی تیم ملی تکواندو ناشنوایان ایران، هفت تکواندوکار از کردستان و کرمانشاه به دومین مرحله تمرینات آمادگی ملی پوشان فراخوانده شدند.

به گزارش یاریزان؛ دومین مرحله آمادگی ملی پوشان تیم تکواندو در دو بخش آقایان و بانوان ناشنوای کشور از روز ۲۰ شهریور در خانه تکواندو تهران آغاز به کار خواهد کرد و تا هشتم مهرماه ادامه پیدا خواهد کرد.

 

------------------------------------

نسیبه شهبازی و بیگرد سلیمانی از کردستان و مریم رحیمی و شبنم یاری از کرمانشاه با دعوت کادر فنی تیم ملی تکواندو بانوان ناشنوای کشور به دومین مرحله تمرینات آمادگی این تیم در تهران فراخوانده شدند.

همچنین سعید جواهری و شایان صحبتی از کرمانشاه و آزاد قوامی تکواندوکار شایسته کردستانی نیز در این مرحله همراه تیم ملی تمرینات خود را زیر نظر کادر فنی فدراسیون برگزار خواهند کرد.

تیم های ملی تکواندو بانوان و آقایان کشورمان خود را برای رقابت های قهرمانی ناشنوایان جهان ۲۰۲۱ که آبان ماه سال جاری به میزبانی تهران برگزار می شود، آماده می کنند.

https://instagram.com/80_shopbrand?igshid=NzZlODBkYWE4Ng==


اخبار مرتبط


ارسال دیدگاه


کد اعلام وصول الکترونیکی