رفتن به بالا
  • یکشنبه - 23 آذر 1399 - 12:36
  • کد خبر : ۸۸۶۸
  • چاپ خبر : هفته چهاردهم لیگ برتر والیبال ایران با پیروزی تیم های صدر نشین پایان یافت
با برگزاری شش دیدار؛

هفته چهاردهم لیگ برتر والیبال ایران با پیروزی تیم های صدر نشین پایان یافت

هفته دهم مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه‌های برتر مردان ایران، امروز پنج‌شنبه با برگزاری شش دیدار در دو سالن خانه والیبال و فدراسیون در پایتخت به پایان رسید.

هفته چهاردهم لیگ برتر والیبال مردان ایران با پیروزی تیم‌های پیکان تهران و شهداب یزد برابر حریفان به پایان رسید.

Yarizan telegram Channel آدرس کانال تلگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

Yarizan page Instagram آدرس پیج اینستاگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

 

هفته چهاردهم لیگ برتر والیبال مردان ایران با پیروزی تیم‌های پیکان تهران و شهداب یزد برابر حریفان به پایان رسید.

به گزارش یاریزان؛ لیگ برتر متمرکز والیبال مردان ایران با برگزاری شش دیدار در هفته‌ چهاردهم پایان یافت و دیدارهای هفته پانزدهم دور مقدماتی و یک دیدار معوقه هفته هفتم در روزهای دوشنبه و سه‌شنبه، هفته جاری پیگیری خواهد شد.

 

------------------------------------

دیدارهای هفته‌ چهاردهم با جدال شهرداری‌ها شروع شد که در سالن فدراسیون دو تیم شهرداری ارومیه و شهرداری ورامین به مصاف یکدیگر رفتند.

شاگردان پیمان اکبری سرمربی تیم شهرداری ارومیه در ست سوم این مسابقه ۲۵ بر ۲۲ مغلوب حریف شدند اما در ست‌های اول، دوم و چهارم به ترتیب با امتیازهای ۲۵ بر ۱۶، ۲۵ بر ۱۶ و ۲۵ بر ۱۵ حریف خود را شکست دادند تا تعداد بردهای خود را دو رقمی کنند و با ۱۰ برد و ۲۹ امتیاز به صورت موقت صدرنشین جدول شوند.

در دیگر مسابقه همزمان و در خانه والیبال تهران، شهرداری قزوین میزبان همنام گنبدی خود بود و در جدالی بسیار نزدیک سه بر یک حریف را شکست داد.

https://instagram.com/80_shopbrand?igshid=NzZlODBkYWE4Ng==

شاگردان مسعود آرمات سرمربی شهرداری قزوین در ست نخست این مسابقه ۳۲ بر ۳۰ مغلوب نماینده گنبد شدند اما در ست‌های دوم تا چهارم به ترتیب با امتیازهای ۲۸ بر ۲۶، ۲۵ بر ۲۲ و ۲۵ بر ۲۱ به پیروزی رسیدند تا چهارمین برد خود را جشن بگیرند.

شهرداری گنبد به‌رغم رقابت نزدیک با نماینده قزوین، نهمین شکست خود در لیگ برتر سال ۹۹ را در این مسابقه تجربه کرد.

در سومین مسابقه هفته چهاردهم لیگ برتر مردان، تیم‌های هورسان رامسر و فولاد سیرجان در خانه والیبال تهران به مصاف یکدیگر رفتند که شاگردان رضا تندروان به سختی و با نتیجه سه بر دو حریف رامسری خود را شکست دادند.

تیم هورسان رامسر در ست‌های دوم و چهارم این مسابقه با امتیازهای ۲۵ بر ۲۰ و ۲۵ بر ۲۳ موفق به شکست فولاد سیرجان شد اما در ست‌های اول، سوم و پنجم با امتیازهای ۲۵ بر ۲۳، ۲۵ بر ۲۲ و ۱۵ بر ۸ نتیجه را به حریف واگذار کرد تا هفتمین ناکامی فصل خود را تجربه کند.

در دیگر مسابقه همزمان و در سالن فدراسیون، تیم‌های لبنیات هراز آمل و آذرباتری ارومیه به مصاف یکدیگر رفتند که نماینده آمل سه بر صفر به پیروزی رسید تا شاگردان بهروز عطایی نهمین برد خود را جشن بگیرند.

تیم آذرباتری که هدایت آن را در این مسابقه فرهاد نفرزاده به عنوان سرمربی جدید بر عهده داشت، با امتیازهای ۲۵ بر ۲۲، ۲۵ بر ۲۰ و ۲۶ بر ۲۴ مغلوب نماینده آمل شد تا یازدهمین شکست خود را تجربه کند.

در پنجمین مسابقه هفته چهاردهم لیگ برتر مردان، تیم‌های پیکان تهران و خاتم اردکان در سالن فدراسیون به مصاف یکدیگر رفتند که شاگردان علیرضا طلوع کیان در تیم پیکان سه بر یک به پیروزی رسیدند.

نماینده اردکان در ست سوم این مسابقه ۲۵ بر ۲۲ به پیروزی رسید اما در ست‌های اول، دوم و چهارم با امتیازهای ۲۵ بر ۱۶، ۲۵ بر ۲۰ و ۲۵ بر ۱۲ نتیجه را واگذار کرد تا خاتم نهمین ناکامی فصل خود را تجربه کند و در مقابل پیکان به سومین برد خود دست یابد.

در آخرین دیدار هفته چهاردهم لیگ برتر که به میزبانی خانه والیبال تهران برگزار شد، تیم‌های راه‌یاب ملل کردستان و شهداب یزد به مصاف یکدیگر رفتند که نماینده کردستان سه بر صفر مغلوب یزدی‌ها شد.

شهدابی‌ها در سه ست متوالی و با امتیازهای ۲۵ بر ۱۹، ۲۵ بر ۲۰ و ۲۵ بر ۲۰ به پیروزی رسیدند تا نهمین برد خود در این فصل را به دست آورند.

بدین ترتیب در هفته چهاردهم لیگ برتر مردان تیم‌های شهرداری ارومیه، شهرداری قزوین، فولاد سیرجان، لبنیات هراز آمل، پیکان تهران و شهداب یزد برابر حریفان خود به پیروزی رسیدند.

تیم‌های سایپا تهران و فولاد مبارکه سپاهان در هفته چهاردهم لیگ برتر استراحت داشتند و نتایج کامل شش دیدار این هفته به قرار زیر است:

شهرداری ارومیه ۳ – شهرداری ورامین یک (۲۵ بر ۱۶، ۲۵ بر ۱۶، ۲۲ بر ۲۵ و ۲۵ بر ۱۵)

شهرداری قزوین ۳ – شهرداری گنبد یک (۳۰ بر ۳۲، ۲۸ بر ۲۶، ۲۵ بر ۲۲ و ۲۵ بر ۲۱)

هورسان رامسر ۲ – فولاد سیرجان ۳ (۲۳ بر ۲۵، ۲۵ بر ۲۰، ۲۲ بر ۲۵، ۲۵ بر ۲۳ و ۸ بر ۱۵)

لبنیات هراز آمل ۳ – آذرباتری ارومیه صفر (۲۵ بر ۲۲، ۲۵ بر ۲۰ و ۲۶ بر ۲۴)

پیکان تهران ۳ – خاتم اردکان یک (۲۵ بر ۱۶، ۲۵ بر ۲۰، ۲۲ بر ۲۵ و ۲۵ بر ۱۲)

راه‌‌یاب ملل کردستان صفر – شهداب یزد ۳ (۱۹ بر ۲۵، ۲۰ بر ۲۵ و ۲۰ بر ۲۵)

در پایان هفته چهاردهم دور رفت لیگ برتر والیبال مردان تیم‌های فولاد سیرجان، شهرداری ارومیه و فولاد مبارکه سپاهان اصفهان با ۱۰ برد و به ترتیب ۳۰، ۲۹ و ۲۹ امتیاز در رتبه‌های اول و سوم جدول قرار دارند.


اخبار مرتبط


ارسال دیدگاه


کد اعلام وصول الکترونیکی