رفتن به بالا
  • دوشنبه - 3 آذر 1399 - 22:56
  • کد خبر : ۸۵۱۰
  • چاپ خبر : هفته اول لیگ برتر والیبال بانوان ایران با صدرنشینی سایپا به پایان رسید
در گروه الف؛

هفته اول لیگ برتر والیبال بانوان ایران با صدرنشینی سایپا به پایان رسید

هفته نخست لیگ برتر والیبال متمرکز بانوان با صدرنشینی سایپا تهران در گروه الف به پایان رسید.

هفته نخست لیگ برتر والیبال متمرکز بانوان با صدرنشینی سایپا تهران در گروه الف به پایان رسید.

Yarizan telegram Channel آدرس کانال تلگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

Yarizan page Instagram آدرس پیج اینستاگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

 

هفته نخست لیگ برتر والیبال متمرکز بانوان با صدرنشینی سایپا تهران در گروه الف به پایان رسید.

به گزارش یاریزان؛ بیستمین دوره مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه‌های برتر ایران از روز پنج‌شنبه به صورت متمرکز و با رعایت دقیق پروتکل‌های بهداشتی آغاز شده است.

 

------------------------------------

دور مقدماتی این رقابت‌ها در دو گروه پیگیری می‌شود که مسابقات هفته نخست گروه الف شامل تیم‌های سایپا تهران، شورای شهر و شهرداری قزوین، اکسون و سروقامتان بابل به میزبانی سالن فدراسیون والیبال پیگیری شد.

تیم‌های سایپا تهران و شهرداری قزوین از ساعت ۱۴ امروز (دوشنبه) و در چارچوب سومین روز هفته نخست لیگ برتر متمرکز به مصاف یکدیگر رفتند که نارنجی پوشان سایپا در سه ست متوالی و با امتیازهای ۲۵ بر ۱۷، ۲۵ بر ۱۶ و ۲۵ بر ۱۱ نماینده قزوین را شکست داد.

سایپا با شکست حریف، سومین برد خود را جشن گرفت و با ۹ امتیاز در صدر جدول گروه الف قرار گرفت تا پس استراحت دو هفته ای، روز شنبه ۲۰ آذرماه به مصاف سروقامتان بابل برود.

https://instagram.com/80_shopbrand?igshid=NzZlODBkYWE4Ng==

نرگس افشین و معصومه ابراهیمی به عنوان داوران اول و دوم، قضاوت این دیدار ۸۳ دقیقه‌ای را بر عهده داشتند و لیلی توکلی و اکرم ابوالقاسم ناظرین فنی و داوری این مسابقه بودند.

مهین فرهادی‌زاد معاون توسعه ورزش بانوان وزیر ورزش و جوانان تماشاگر ویژه دیدار تیم‌های سایپا تهران و شهرداری قزوین بود و از دقت عوامل اجرایی و تیم‌ها برای اجرای پروتکل‌های بهداشتی برگزاری مسابقات والیبال تشکر و قدردانی کرد.

تیم‌های سروقامتان بابل و اکسون نیز در دومین مسابقه امروز به مصاف یکدیگر رفتند و شاگردان اورانوس احمدی سرمربی اکسون سه بر یک حریف خود را شکست دادند تا به نخستین برد خود در این رقابت‌ها دست یابند.

سروقامتان بابل در ست نخست این مسابقه ۲۶ بر ۲۴ اکسون را شکست داد، اما در ست‌های دوم تا چهارم به ترتیب با امتیازهای ۲۷ بر ۲۵، ۲۵ بر ۱۶ و ۲۵ بر ۱۹ مغلوب شد تا در پایان هفته نخست لیگ برتر متمرکز بانوان بدون برد در انتهای جدول گروه الف قرار گیرد.

زهرا شیری و لادن آهنگران داوران اول و دوم این مسابقه بودند که ۱۳۵ دقیقه طول کشید. مهین مومن و اکرم ابوالقاسم نیز ناظران داوری و فنی این دیدار بودند.

نخستین کارت‌های زرد و قرمز لیگ برتر بانوان سال ۹۹ امروز از سوی داور نخست این دیدار به تیم سروقامتان بابل به دلیل تاخیر در ست‌های اول و دوم نشان داده شد تا هفته نخست لیگ برتر متمرکز بانوان بدون ارائه کارت پایان نیابد.

رقابت‌های هفته نخست گروه ب نیز روزهای پنج‌شنبه، شنبه و دوشنبه ۶، ۸ و ۱۰ آذر‌ماه در اصفهان پیگیری خواهد شد که برنامه آن به قرار زیر است:

 

پنج‌شنبه ۶ آذرماه
ساعت ۱۴: پیکان تهران – ستارگان فارس
ساعت ۱۷: ذوب‌آهن اصفهان – خجسته اسلامشهر

‌شنبه ۸ آذرماه
ساعت ۱۴: خجسته اسلامشهر – پیکان تهران
ساعت ۱۷: ذوب‌آهن اصفهان – ستارگان فارس

دوشنبه ۱۰ آذرماه
ساعت ۱۴: ستارگان فارس – خجسته اسلامشهر
ساعت ۱۷: ذوب‌آهن اصفهان – پیکان تهران


اخبار مرتبط


ارسال دیدگاه


کد اعلام وصول الکترونیکی