رفتن به بالا
  • سه شنبه - 15 بهمن 1398 - 11:09
  • کد خبر : ۶۱۰۱
  • چاپ خبر : نیک‌نفس : دلم برای فوتبال تنگ شده بود/ نکونام یک مربی خوب اما سخت‌گیر است

نیک‌نفس : دلم برای فوتبال تنگ شده بود/ نکونام یک مربی خوب اما سخت‌گیر است

نیک نفس بازیکن تیم فوتبال فولاد خوزستان گفت: امروز اولین تمرین را با تیم انجام دادم و چیزی که متوجه شدم یکدلی بازیکنان و کادر فنی تیم بود.

زبیر نیک‌نفس هافبک کردستانی تیم فوتبال فولاد خوزستان در لیگ برتر فوتبال ایران گفت: سرمربی این تیم یک مربی خوب و در عین حال سخت‌گیر است.

Yarizan telegram Channel آدرس کانال تلگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

Yarizan page Instagram آدرس پیج اینستاگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

 

زبیر نیک‌نفس هافبک کردستانی تیم فوتبال فولاد خوزستان در لیگ برتر فوتبال ایران گفت: سرمربی این تیم یک مربی خوب و در عین حال سخت‌گیر است.

به گزارش یاریزان؛ زبیر نیک‌نفس در مورد شکست تیمش برابر سپاهان اظهار داشت: ما در دقایق ابتدایی یک گل اتفاقی خوردیم و کار برای‌مان سخت شد. تلاش هم کردیم تا به بازی برگردیم که یک سوپرگل خوردیم و با دو گل عقب افتادیم. البته فاصله را با زدن یک گل کم کردیم، ولی متأسفانه در نهایت شکست خوردیم. می‌توانستیم حداقل مساوی بگیریم، ولی متأسفانه این اتفاق رخ نداد. امیدوارم در بازی بعدی این باخت را جبران کنیم.

 

------------------------------------

وی که اولین بازی‌اش را با پیراهن فولاد در این بازی انجام داد، اظهار داشت: آخرین بار در هفته دهم با پیراهن ذوب‌آهن برابر ماشین‌سازی بازی کردم و اتفاقاتی رخ داد که دیگر بازی نکردم و از فوتبال دور شدم. خوشحالم که بعد از مدت‌ها در یک بازی رسمی به میدان رفتم. واقعاً دلم برای فوتبال بازی کردن تنگ شده بود. برای اولین بازی عملکردم بد نبود، ولی امیدوارم خیلی زود به روزهای اوج برسم و به فولاد کمک کنم.


اخبار مرتبط


ارسال دیدگاه


کد اعلام وصول الکترونیکی