رفتن به بالا
  • چهارشنبه - 25 مهر 1397 - 22:15
  • کد خبر : ۳۴۶۵
  • چاپ خبر : نود ارومیه ، پرسپولیس تهران ، نبرد تازه واردها و مدعی فینال آسیا در آزادی
نکات جالب دیدار حساس؛

نود ارومیه ، پرسپولیس تهران ، نبرد تازه واردها و مدعی فینال آسیا در آزادی

دیدار تیم های فوتبال پرسپولیس ایران و نودارومیه در مرحله یک شانزدهم رقابتهای جام حذفی ساعت ۱۸:۳۰ روز پنجشنبه در ورزشگاه آزادی تهران برگزار خواهد شد.

  مربیان دو تیم فوتبال پرسپولیس ایران و نود ارومیه در کنفرانس مطبوعاتی پیش از دیدار دو  تیم در مرحله یک شانزدهم رقابتهای جام حذفی ایران نکات جالبی داشت که از دید یاریزان پنهان نماند.    ———————————— به گزارش یاریزان؛ دیدار تیم های فوتبال پرسپولیس ایران و نود ارومیه در مرحله یک شانزدهم رقابتهای جام […]

Yarizan telegram Channel آدرس کانال تلگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

Yarizan page Instagram آدرس پیج اینستاگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

 

مربیان دو تیم فوتبال پرسپولیس ایران و نود ارومیه در کنفرانس مطبوعاتی پیش از دیدار دو  تیم در مرحله یک شانزدهم رقابتهای جام حذفی ایران نکات جالبی داشت که از دید یاریزان پنهان نماند.

 

 

------------------------------------

به گزارش یاریزان؛ دیدار تیم های فوتبال پرسپولیس ایران و نود ارومیه در مرحله یک شانزدهم رقابتهای جام حذفی ساعت ۱۸:۳۰ روز پنجشنبه در ورزشگاه آزادی تهران برگزار خواهد شد.

با توجه به شگفتی دو سال گذشته و حذف پرسپولیس توسط قشقایی این بار برانکو چاره‌اندیشی کرده و نمی‌خواهد از یک سوراخ دو بار گزیده شود.

قضاوت این دیدار بر عهده شاهو اصلانی داور بنام سنندجی است.

https://instagram.com/80_shopbrand?igshid=NzZlODBkYWE4Ng==

شاهین عباسیان بازیکن کرمانشاهی پرسپولیس به احتمال زیاد در ترکیب حضور خواهد داشت.

از طرف دیگر صابر حسن پور بازیکن مهابادی، شهروز قاضی و آرمان سوداگر از ارومیه، مهران علیپور از سقز و فرزاد نبی زاده از اشنویه بازیکنان کورد زبانی هستند که ممکن است در بازی فردا برای تیم نود ارومیه به میدان بروند.

پنالتی‌زن اول پرسپولیس طبق روال یک سال اخیر علی علیپور است و به ترتیب گادوین منشا، سیامک نعمتی، محمد انصاری و شجاع خلیل زاده پنالتی‌زنان دوم تا چهارم پرسپولیس تعیین شده‌اند.

برانکو ایوانکوویچ در نشست خبری پیش از دیدار تیمش برابر نود ارومیه اعلام کرد که مسابقه جام حذفی برای پرسپولیس تداعی خاطره بدی است اما پرسپولیس تیم بهتری از نود ارومیه است. هرچند ما  هیچ تیمی را دست کم نمیگیریم.

وحید بیاتلو در نشست خبری پیش از بازی تیمش مقابل پرسپولیس گفت: امیدوارم پرسپولیس به فینال آسیا برسد. سعی کردیم بیشتر ساختار دفاعی تیم را درست کنیم. هدف ما از بازی مقابل پرسپولیس دیده شدن بازیکنان‌مان است. شرایط ورزشگاه آزادی به گونه‌ای است که تیم‌های بین‌المللی هم دچار مشکل می‌شوند اما امیدوارم که فردا روز خوبی داشته باشیم.

 

برانکو در این دیدار حسین ماهینی را به دلیل پارگی رباط صلیبی در اختیار ندارد  و همچنین بشار رسن بازیکن عراقی این تیم نیز به دلیل  درگذشت مادرش به احتمال فراوان در این دیدار حضور نخواهد داشت.

تیم فوتبال پرسپولیس در حال حاضر در جایگاه سوم جدول رده بندی لیگ برتر قرار دارد.

نودی‌ها در حال حاضر با ۶ امتیاز از یک پیروزی، ۳ تساوی و ۳ باخت در رتبه یازدهم لیگ یک قرار دارند.

 

ترکیب پرسپولیس در این دیدار:

سید جلال حسینی، بوژیدار رادو شوویچ، ابوالفضل درویش‌وند، شجاع خلیل‌زاده، محمد انصاری، شایان مصلح، کمال کامیابی‌نیا، سیامک نعمتی، آدام همتی، حمیدرضا طاهرخانی، سعید حسین‌پور، گادوین منشا، علی علیپور، احسان حسینی، محمد امین اسدی، محسن ربیع‌خواه، شاهین عباسیان، احسان علوان‌زاده، احمد نورالهی و احمد بهاروندی


اخبار مرتبط


ارسال دیدگاه


کد اعلام وصول الکترونیکی