رفتن به بالا
  • یکشنبه - 5 بهمن 1399 - 18:57
  • کد خبر : ۹۲۸۳
  • چاپ خبر : نمایش تحسین برانگیز شاگردان صادقیانی مقابل قهرمان نیم فصل
موتور راهیاب دیر روشن شد؛

نمایش تحسین برانگیز شاگردان صادقیانی مقابل قهرمان نیم فصل

آرش صادقیانی سرمربی تیم والیبال راهیاب ملل مریوان گفت: هرازی ها با استفاده از تجربه بالا و سرویس های خوب خود توانستند ما را شکست دهند.

تیم راه‌یاب ملل کردستان به‌رغم کسب یک امتیاز از قهرمان نیم‌فصل، از صعود به مرحله پلی‌آف بازماند.

Yarizan telegram Channel آدرس کانال تلگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

Yarizan page Instagram آدرس پیج اینستاگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

 

تیم راه‌یاب ملل کردستان به‌رغم کسب یک امتیاز از قهرمان نیم‌فصل، از صعود به مرحله پلی‌آف بازماند.

به گزارش یاریزان؛ هفته بیست‌وچهارم مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه‌های برتر مردان ایران جام سردار شهید حاج قاسم سلیمانی، امروز (یکشنبه) با شش دیدار به صورت متمرکز در خانه والیبال و سالن فدراسیون پیگیری می‌شود.

 

------------------------------------

سومین و چهارمین دیدارهای هفته بیست‌وچهارم تبدیل به رالی‌های پنج سته جذاب و غیرقابل پیش‌بینی شد. در یکی از این دیدارهای پرهیجان، فولاد سیرجان قهرمان نیم‌فصل لیگ برتر به سختی از سد راه‌یاب ملل کردستان گذشت تا این بازی درنهایت با نتیجه ۳ بر ۲ به سود شاگردان محمدرضا تندروان تمام شود.

شاگردان آرش صادقیانی در تیم راه‌یاب ملل کردستان در ست‌های اول و چهارم با ثبت امتیازهای (۲۵ بر ۱۹) و (۲۵ بر ۲۱) پیروز شدند، اما تیم مدعی فولاد سیرجان در ادامه در ست‌های دوم، سوم و پنجم با کسب امتیازهای (۱۸ بر ۲۵)، (۲۱ بر ۲۵) و (۶ بر ۱۵) پیروز میدان شدند. سیرجان با کسب شانزدهمین برد، ۴۷ امتیازی شد و با یک پله صعود، فعلا به رده سوم جدول رسید.

راه‌یاب ملل‌کردستان هرچند در این بازی موفق به کسب یک امتیاز از قهرمان نیم‌فصل شد اما با ثبت بیستمین باخت در کارنامه، شانس صعود به مرحله پلی‌آف را از دست داد. مسابقه دور رفت دو تیم که در هفته اول برگزا شد، سه بر صفر به سود سیرجان تمام شده بود.

https://instagram.com/80_shopbrand?igshid=NzZlODBkYWE4Ng==

در این مسابقه سعید رنجبر بازیکن فولاد سیرجان و محمد عاصفی بازیکن راه‌یاب ملل کردستان هر دو با کسب ۲۴ پوئن، امتیاز‌آورترین بازیکن میدان شدند.

این بازی در مدت زمان ۱۵۱ دقیقه انجام شد. محمد آقایی، قادر صادقی، خلیل یگانه‌مجد و مسعود یزدان‌پناه به عنوان داور اول، داور دوم، ناظر فنی و ناظر داوری، قضاوت و نظارت این دیدار را برعهده داشتند.

تیم شهرداری ورامین این هفته در سالن فدراسیون والیبال میزبان خاتم اردکان بود. رقابتی که با نتیجه ۳ بر ۲ به سود ورامینی‌ها تمام شد تا شاگردان فیروز تابش‌نژاد با کسب ۱۱ برد و ۲۳ امتیاز، جایگاه خود را در رده هفتم تثبیت کنند و یک گام دیگر به کسب سهمیه پلی‌آف نزدیک شوند.

شاگردان علیرضا طلوع‌کیان در تیم خاتم اردکان ست‌های اول و سوم را با نتیجه (۲۰ بر ۲۵) و (۲۴ بر ۲۶) به پیروزی رسیدند. شهرداری ورامین هم با کسب امتیازهای (۲۵ بر ۱۶)، (۲۵ بر ۲۳) و (۱۵ بر ۱۱) در ست‌های دوم، چهارم و پنجم نتیجه را به سود خود کردند.

دو تیم در هفته دهم دور رفت هم با یکدیگر دیدار داشتند که تیم شهرداری ورامین با نتیجه ۳ بر یک موفق به شکست حریف شده بود.

در این بازی مهرداد بابایی از شهرداری ورامین با کسب ۲۴ پوئن، امتیازآورترین بازیکن میدان شد. فرهاد پیروت‌پور هم با کسب ۱۹ پوئن، امتیازآورترنی بازیکن خاتم اردکان لقب گرفت.

فیروز تابش‌نژاد مربی شهرداری ورامین و امین شاکری کمک مربی خاتم اردکان در ست‌های دوم و سوم این بازی کارت زرد گرفتند. در ست‌های چهارم و پنجم هم به ترتیب مصطفی عباسلو بازیکن شماره ۶ خاتم اردکان و مهرداد بابایی بازیکن شماره ۴ شهرداری ورامین با کارت قرمز مواجه شدند.

امید فولادی‌وندا و کیوان عابدزاده داوران اول و دوم این مسابقه بودند که به مدت ۲ ساعت و ۴۸ دقیقه طول کشید. نظارت فنی و داوری این دیدار نیز بر عهده نادر انصاری و علی‌اصغر حاجی‌کاظمی بود.

ست اول: ۲۵-۱۹ سیرجان
ست دوم: ۲۵-۱۸ راه‌یاب ملل
ست سوم: ۲۵-۲۱ سیرجان
ست چهارم: ۲۵-۲۱ راه‌یاب ملل
ست پنجم: ۱۵-۶ سیرجان


اخبار مرتبط


ارسال دیدگاه


کد اعلام وصول الکترونیکی