رفتن به بالا
  • چهارشنبه - 30 تیر 1400 - 11:42
  • کد خبر : ۱۱۱۳۸
  • چاپ خبر : نفرات برتر رقابت های مبارزه جنگجویان ووشو WWF ایران مشخص شدند
با حضور ۳۲ ووشوکار در چهار وزن؛

نفرات برتر رقابت های مبارزه جنگجویان ووشو WWF ایران مشخص شدند

به گزارش یاریزان؛ اسامی نفرات دعوت شده به رقابت‌های دسته برتر ووشو (Top Division) براساس عملکرد فنی در چندسال اخیر در مسابقات برون مرزی و داخلی و با توجه به محدودیت‌های وزنی و شرایط آمادگی ورزشکاران اعلام شد. رقابت‌های «مبارزه جنگجویان ووشو» دسته برتر (Top Division) در سال جاری طی روزهای ۲۸ و ۲۹ تیر ماه برگزار خواهد شد. این رقابت‌ها برای نخستین بار در راستای توسعه این رشته ورزشی برگزار خواهد شد. بر اساس اعلام کمیته برگزاری، محل و نحوه برگزاری این رویداد به شکل ویژه‎‎‌ای است که برای علاقمندان به ووشو و ورزش‎‌های رزمی جالب توجه خواهد بود. اسامی اسامی ووشوکاران دعوت شدنه برای حضور در این رویداد به شرح زیر است:

پرونده دسته برتر مبارزه جنگجویان ووشو WWF ایران با شناخت نفرات برتر در چهار وزن به پایان رسید.

Yarizan telegram Channel آدرس کانال تلگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

Yarizan page Instagram آدرس پیج اینستاگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

 

پرونده دسته برتر مبارزه جنگجویان ووشو WWF ایران با شناخت نفرات برتر در چهار وزن به پایان رسید.

به گزارش یاریزان؛ رقابت های حرفه‌ای ووشو موسوم به « جنگجویان ووشو » عصر دوشنبه ۲۸ تیرماه بر روی پل طبیعت تهران و با حضور ۳۲ ووشوکار در چهار وزن آغاز و عصر روز سه شنبه ۲۹ تیر با برگزاری دیدارهای نهایی و شناخت قهرمان اوزان چهارگانه به پایان رسید.

 

------------------------------------

در وزن ۶۰- کیلوگرم که مهدی اکبری مقدم و عیسی آرسیون به دیدار نهایی راه یافته بودند، این اکبری مقدم بود که با کسب پیروزی به نشان طلای این وزن دست پیدا کرد. دیدار نهایی وزن ۷۰- کیلوگرم به دلیل آسیب دیدگی فرود ظفری برگزار نشد تا حمیدرضا سهندی به نشان طلا دست پیدا کند.

علی خورشیدی در مبارزه پایانی وزن ۸۰- کیلوگرم محمد گرشاسبی را شکست داد و روی سکوی نخست ایستاد و در مبارزه نهایی وزن ۹۰- کیلوگرم امیر فضلی در پیکار با سجاد پورجهانی صاحب برتری شد و قهرمان شد.

مرحله دوم WWF دسته منتخبین مقرر است با حضور نمایندگان استان های کشور، مهرماه سال جارى برگزار شود.

https://instagram.com/80_shopbrand?igshid=NzZlODBkYWE4Ng==


اخبار مرتبط


ارسال دیدگاه


کد اعلام وصول الکترونیکی