رفتن به بالا
  • جمعه - 20 آبان 1401 - 17:57
  • کد خبر : ۱۴۱۵۰
  • چاپ خبر : نتایج کامل هفته پنجم لیگ برتر والیبال زنان ایران / شکست سه تیم میزبان + جدول

نتایج کامل هفته پنجم لیگ برتر والیبال زنان ایران / شکست سه تیم میزبان + جدول

نتایج کامل | تیم های پیکان تهران، سریک گنبد، ذوب‌آهن اصفهان و مس رفسنجان در هفته پنجم لیگ برتر زنان برابر حریفان خود به پیروزی رسیدند. به گزارش یاریزان؛ هفته پنجم مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه‌های برتر زنان ایران امروز (جمعه 20 آبان) با چهار دیدار در شهرهای تهران (دو دیدار)، شهرکرد و رفسنجان پیگیری شد. تیم‌های سریک گنبد، ذوب‌آهن اصفهان و مس رفسنجان در دیدارهای این هفته برابر حریفان خود به پیروزی رسیدند تا تنها نماینده رفسنجان میزبان فاتح این هفته باشد. در پایان هفته پنجم سریک گنبد با پنج برد متوالی، 14 امتیاز و بدون شکست به صدر جدول بازگشت و سایپا که قبل از این هفته صدرنشین بود به رتبه سوم سقوط کرد. نتایج کامل دیدارهای هفته پنجم لیگ برتر زنان به قرار زیر است: سایپا تهران صفر – سریک گنبد 3 (14 بر 25، 20 بر 25 و 22 بر 25) صدیق گفتار وارنا صفر – پیکان تهران 3 (7 بر 25، 11 بر 25 و 18 بر 25) مس رفسنجان 3 – طلوع‌مهر یزد یک (25 بر 20، 25 بر 21، 19 بر 25 و 25 بر 18) جهان‌بین چهارمحال صفر – ذوب‌آهن اصفهان 3 (13 بر 25، 7 بر 25 و 13 بر 25) جدول لیگ برتر زنان در پایان هفته پنجم بدین شرح است: سریک گنبد پنج برد و 14 امتیاز ذوب‌آهن اصفهان چهار برد و 13 امتیاز سایپا تهران چهار برد و 12 امتیاز پیکان تهران چهار برد و 12 امتیاز مس رفسنجان دو برد و 6 امتیاز طلوع‌مهر یزد یک برد و سه امتیاز صدیق گفتار وارنا بدون برد و امتیاز جهانبین چهارمحال بدون برد و امتیاز

تیم‌های پیکان تهران، سریک گنبد، ذوب‌آهن اصفهان و مس رفسنجان در هفته پنجم لیگ برتر زنان برابر حریفان خود به پیروزی رسیدند.

Yarizan telegram Channel آدرس کانال تلگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

Yarizan page Instagram آدرس پیج اینستاگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

 

نتایج کامل | تیم های پیکان تهران، سریک گنبد، ذوب‌آهن اصفهان و مس رفسنجان در هفته پنجم لیگ برتر زنان برابر حریفان خود به پیروزی رسیدند.

به گزارش یاریزان؛ هفته پنجم مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه‌های برتر زنان ایران امروز (جمعه ۲۰ آبان) با چهار دیدار در شهر های تهران (دو دیدار)، شهرکرد و رفسنجان پیگیری شد.

 

------------------------------------

تیم‌های سریک گنبد، ذوب‌آهن اصفهان و مس رفسنجان در دیدارهای این هفته برابر حریفان خود به پیروزی رسیدند تا تنها نماینده رفسنجان میزبان فاتح این هفته باشد.

در پایان هفته پنجم سریک گنبد با پنج برد متوالی، ۱۴ امتیاز و بدون شکست به صدر جدول بازگشت و سایپا که قبل از این هفته صدرنشین بود به رتبه سوم سقوط کرد.

 

https://instagram.com/80_shopbrand?igshid=NzZlODBkYWE4Ng==

نتایج کامل دیدارهای هفته پنجم لیگ برتر زنان به قرار زیر است:

سایپا تهران صفر – سریک گنبد ۳ (۱۴ بر ۲۵، ۲۰ بر ۲۵ و ۲۲ بر ۲۵)

صدیق گفتار وارنا صفر – پیکان تهران ۳ (۷ بر ۲۵، ۱۱ بر ۲۵ و ۱۸ بر ۲۵)

مس رفسنجان ۳ – طلوع‌مهر یزد یک (۲۵ بر ۲۰، ۲۵ بر ۲۱، ۱۹ بر ۲۵ و ۲۵ بر ۱۸)

جهان‌بین چهارمحال صفر – ذوب‌آهن اصفهان ۳ (۱۳ بر ۲۵، ۷ بر ۲۵ و ۱۳ بر ۲۵)

 

جدول لیگ برتر زنان در پایان هفته پنجم بدین شرح است:

سریک گنبد پنج برد و ۱۴ امتیاز
ذوب‌آهن اصفهان چهار برد و ۱۳ امتیاز
سایپا تهران چهار برد و ۱۲ امتیاز
پیکان تهران چهار برد و ۱۲ امتیاز
مس رفسنجان دو برد و ۶ امتیاز
طلوع‌مهر یزد یک برد و سه امتیاز
صدیق گفتار وارنا بدون برد و امتیاز
جهانبین چهارمحال بدون برد و امتیاز


اخبار مرتبط


ارسال دیدگاه


کد اعلام وصول الکترونیکی