رفتن به بالا
  • یکشنبه - 18 آبان 1399 - 20:06
  • کد خبر : ۸۱۸۷
  • چاپ خبر : نتایج کامل هفته هشتم لیگ برتر والیبال ایران + تفسیر جدول
پس از وقفه یک ماهه؛

نتایج کامل هفته هشتم لیگ برتر والیبال ایران + تفسیر جدول

هفته چهارم لیگ برتر والیبال امروز با هفت دیدار در شهرهای اردکان، یزد، مریوان، تهران، آمل، ارومیه و گنبد پیگیری شد و با صدرنشین فولاد سیرجان به پایان رسید.

هفته هشتم لیگ برتر والیبال ایران که بصورت متمرکز بزگراز می شود با برگزاری شش دیدار به کار خود پایان داد.

Yarizan telegram Channel آدرس کانال تلگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

Yarizan page Instagram آدرس پیج اینستاگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

 

هفته هشتم لیگ برتر والیبال ایران که بصورت متمرکز بزگراز می شود با برگزاری شش دیدار به کار خود پایان داد.

به گزارش یاریزان؛ لیگ برتر والیبال ایران از ساعت ۱۱ صبح امروز (یکشنبه) و پس از بیش از یک ماه وقفه، به صورت متمرکز در تهران ازسر گرفته شد.

 

------------------------------------

تیم صدرنشین فولاد سیرجان با نتیجه سه بر یک شهداب یزد را از پیش رو برداشت و جایگاه خود را در رده نخست تثبیت کرد. شهداب در ست اول این دیدار با امتیاز ۲۵ بر ۲۱ به برتری رسید اما شاگردان محمد عمده‌غیاثی در سه ست بعدی با امتیازات ۲۵ بر ۲۲، ‌۲۷ بر ۲۵ و ۲۵ بر ۲۲ پیروز شدند تا سه امتیاز این مسابقه حساس به فولاد برسد.

تیم مدعی سپاهان در سه ست پیاپی و با امتیازات ۲۵ بر ۱۶، ۲۷ بر ۲۵ و ۲۵ بر ۲۰ تیم قعرنشین آذرباتری را شکست داد تا با هشت برد و ۲۰ امتیاز همچنان نزدیک‌ترین تعقیب‌کننده تیم صدرنشین فولاد سیرجان باشد. آذرباتری هم هنوز هیچ برد و امتیازی در این فصل به دست نیاورده و در رده چهاردهم جا خوش کرده است.

تیم‌های والیبال شهرداری ارومیه و هورسان رامسر در هفته هشتم رقابت‌های لیگ برتر باشگاه‌های کشور از ساعت ۱۷ در سالن خانه والیبال تهران مقابل هم قرار گرفتند. در این مسابقه شاگردان پیمان اکبری در تیم شهرداری ارومیه موفق شدند در سه ست متوالی و با امتیازهای ۲۵ بر ۲۱، ۲۵ بر ۱۹ و ۲۵ بر ۲۲ حریف خود را مغلوب کنند.

https://instagram.com/80_shopbrand?igshid=NzZlODBkYWE4Ng==

مسابقه تیم‌های شهرداری گنبد و خاتم اردکان هم در سالن خانه والیبال تهران برگزار شد که سه ست این بازی با امتیازات ۲۵ بر ۲۲، ۲۵ بر ۲۱ و ۲۵ بر ۱۵ به سود گنبدی‌ها رقم خورد. این دومین برد این فصل برای شهرداری گنبد بود تا این تیم با ۶ امتیاز در رده دهم جدول قرار بگیرد. خاتم هم با باخت امروز با ۲ برد و ۷ امتیاز در رده هشتم ایستاده است.

هراز آمل با نتیجه سه بر صفر مقابل راه‌یاب ملل مریوان پیروز شد. سه ست این بازی با امتیازات ۲۵ بر ۱۴، ۲۶ بر ۲۴ و ۲۵ بر ۱۹ به سود شاگردان بهروز عطایی رقم خورد. هراز با این برد چهار پله در جدول صعود کرد و به رده سوم رسید. البته این جایگاه برای هراز موقتی است و ممکن است با برگزاری دیگر مسابقات امروز تغییر کند.

در آخرین بازی هفته دو تیم سایپای تهران و شهرداری قزوین مقابل یکدیگر قرار گرفتند. شاگردان مصطفی کارخانه در تیم سایپای تهران موفق شدند با نتیجه سه بر صفر و با امتیازات ۲۸ بر ۲۶، ۲۵ بر ۱۷ و ۲۵ بر ۱۹ تیم شهرداری قزوین را شکست دهند؛ این پنجمین برد نارنجی‌پوشان بود و تیم شهرداری قزوین نیز پنجمین شکست خود را تجربه کرد.

شایان ذکر است، دیدارهای مرحله رفت رقابت‌های لیگ برتر والیبال به صورت متمرکز و به میزبانی تهران برگزار می‌شود. سالن‌های خانه والیبال حجاب و فدراسیون محل برگزاری دیدارهای لیگ برتر والیبال هستند.

در حال حاضر فولاد سیرجان با هفت برد و ۲۲ امتیاز در رده نخست جدول ایستاده است. سپاهان و سایپا بترتیب با کسب ۲۰ و ۱۶ امتیاز در رده های دوم و سوم قرار دارند. شهرداری ارومیه با کسب ۱۵ امتیاز در رده چهارم جای گرفته است.

همچنین تیم های آذرباتری ارومیه و راه یاب ملل کردستان بدون امتیاز و در رده های سیزدهم و چهاردهم جدول قرار دارند و خطر سقوط را احساس می کنند.


اخبار مرتبط


ارسال دیدگاه


کد اعلام وصول الکترونیکی