رفتن به بالا
  • سه شنبه - 20 آبان 1399 - 21:02
  • کد خبر : ۸۲۲۶
  • چاپ خبر : نتایج کامل هفته نهم لیگ برتر والیبال ایران
هفته پیروزی تیم های بالای جدول؛

نتایج کامل هفته نهم لیگ برتر والیبال ایران

در نخستین روز تورنمنت والیبال ارومیه «جام دریاچه ارومیه»، تیم‌های شهرداری ورامین و فولاد سیرجان ایرانیان برابر شهرداری و آذرباتری ارومیه به برتری دست یافتند.

هفته نهم لیگ برتر والیبال ایران با برگزاری شش دیدار به کار خود پایان داد.

Yarizan telegram Channel آدرس کانال تلگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

Yarizan page Instagram آدرس پیج اینستاگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

 

هفته نهم لیگ برتر والیبال ایران با برگزاری شش دیدار به کار خود پایان داد.

به گزارش یاریزان؛ هفته نهم لیگ برتر والیبال ایران با شرکت دوازده تیم و بدلیل شیوع ویروس کرونا به صورت متمرکز و به میزبانی پایتخت برگزار می شود.

 

------------------------------------

در این بازی‌ها، تیم‌های فولاد سیرجان، شهرداری گنبد، فولاد مبارکه سپاهان، شهرداری ارومیه، سایپا تهران و شهرداری ورامین که در برنامه‌ریزی دور رفت مرحله مقدماتی میزبان این هفته بودند، مقابل حریفان خود در تهران به پیروزی رسیدند.

در حال حاضر تیم‌های فولاد سیرجان (هشت برد و ۲۵ امتیاز) و فولاد مبارکه سپاهان (هشت برد و ۲۳ امتیاز) در رتبه‌های اول و دوم قرار دارند و تیم‌های سایپا و شهرداری ارومیه با شش برد در جایگاه‌های سوم و چهارم جدول رده‌بندی لیگ برتر مردان جای گرفته‌اند. تیم‌های لبنیات هراز آمل و شهرداری قزوین در هفته نهم لیگ برتر استراحت داشتند.

همچنین تیم های آذرباتری ارومیه و راه یاب ملل مریوان همچون هفته گذشته بدون کسب امتیاز بترتیب در رده های چهاردهم و پانزدهم جدول ایستاده اند و خطر سقوز به دسته پایین تر را احساس می کنند.

https://instagram.com/80_shopbrand?igshid=NzZlODBkYWE4Ng==

هفته دهم این رقابت‌ها روز پنج‌شنبه ۲۲ آبان‌ماه با شش دیدار به صورت متمرکز در تهران پیگیری خواهد شد.

پیمان اکبری پس از پیروزی ۳ بر ۲ تیمش مقابل خاتم اردکان در هفته نهم رقابت‌های لیگ برتر باشگاه‌های کشور درمورد این مسابقه اظهار داشت: قبل از هر چیزی باید به بازیکنان دو تیم تبریک و خسته نباشید بگویم. هر دو تیم خیلی خوب بازی کردند و خوشحالم که از ست سوم به بعد توانستیم بازی را به سود خود رقم بزنیم.

وی ادامه داد: بازی نزدیک و زیبایی را از سوی هر دو تیم شاهد بودیم. تیم حریف در ست اول و دوم بهتر از ما بازی کردند و به پیروزی رسیدند، اما در مجموع خوشحالم که برنده از میدان خارج شدیم. برای نفرزاده و همکارانش آرزوی موفقیت می کنم.

سرمربی تیم والیبال شهرداری ارومیه درمورد توقع مردم این شهر برای قهرمانی در لیگ برتر، خاطرنشان کرد: نه تنها مردم و مسئولان که خود ما هم دوست داریم قهرمان شویم، اما برای قهرمان شدن باید تلاش کرد و جنگید. هنوز همه اول راه هستند. چند تیم امسال شانس قهرمانی دارند و ما هم در کنار آنها برای رسیدن به این عنوان می جنگیم.

اکبری درمورد غیب مرتضی شریفی در این مرحله از مسابقات، گفت: وی در یک ماه گذشته به کرونا مبتلا شد، اما آخرین تست وی منفی بود ولی چون از نظر بدنی دچار افت شده بود به وی برنامه دادیم تا تمریناتش را دنبال کند. در وقفه‌ای که در لیگ ایجاد می‌شود او به تمرینات اضافه خواهد شد و قطعاً در آینده از وی استفاده خواهیم کرد.

آرش صادقیانی پس از شکست ۳ بر صفر تیمش مقابل شهرداری گنبد در هفته نهم رقابت های لیگ برتر باشگاه های کشور درمورد این مسابقه اظهار داشت: در خیلی از امتیازها بازی به صورت مساوی جلو می رفت. تیم ما بسیار جنگنده است و شاگردانم در لحظاتی از بازی عملکرد خوبی داشتند.

وی ادامه داد: متاسفانه در امتیازهای پایانی به دلیل کم تجربگی فرصت ها را از دست می دادیم. در مجموع بازی خوبی برگزار شد و می توانست بیشتر از سه ست طول بکشد، چون شاگردانم جنگیدند. طبیعی است که بازیکنان جوان در امتیازهای حساس دچار خطا شوند.

سرمربی تیم والیبال راهیاب ملل کردستان گفت: شاگردانم دنبال کسب تجربه هستند. امیدوارم در بازی های بعدی عملکرد بهتری داشته باشیم و بتوانیم از فرصت ها استفاده کنیم. هدف ما این است که نسبت به روز اول بهتر شویم و من این پیشرفت را احساس می کنم. امیدوارم با رفع نواقص خود در بازی های بعدی بهتر ظاهر شویم.

نتایج کامل هفته نهم لیگ برتر والیبال مردان به قرار زیر است:

 

راه‌یاب ملل کردستان صفر
شهرداری گنبد ۳

ست اول: ۱۸ بر ۲۵
ست دوم: ۲۱ بر ۲۵
ست سوم: ۲۰ بر ۲۵

 

پیکان تهران صفر
فولاد سیرجان ۳

ست اول: ۲۰ بر ۲۵
ست دوم: ۱۵ بر ۲۵
ست سوم: ۲۱ بر ۲۵

 

خاتم اردکان ۲
شهرداری ارومیه ۳

ست اول: ۲۶ بر ۲۴
ست دوم: ۲۵ بر ۲۳
ست سوم: ۱۸ بر ۲۵
ست چهارم: ۱۸ بر ۲۵
ست پنجم: ۱۱ بر ۱۵

 

شهداب یزد یک
فولاد مبارکه سپاهان ۳

ست اول: ۲۳ بر ۲۵
ست دوم: ۲۵ بر ۱۶
ست سوم: ۲۱ بر ۲۵
ست چهارم: ۲۸ بر ۳۰

 

آذرباتری ارومیه یک
سایپا تهران ۳

ست اول: ۲۵ بر ۲۳
ست دوم: ۱۵ بر ۲۵
ست سوم: ۱۹ بر ۲۵
ست چهارم: ۱۶ بر ۲۵

 

هورسان رامسر ۲
شهرداری ورامین ۳

ست اول: ۱۶ بر ۲۵
ست دوم: ۲۶ بر ۲۸
ست سوم: ۲۵ بر ۲۳
ست چهارم: ۲۵ بر ۱۹
ست پنجم: ۹ بر ۱۵

شایان ذکر است در رشته والیبال رتبه‌بندی تیم‌ها، بر اساس اولویت، ابتدا تعداد بردها و سپس امتیازات تیم‌هاست. هر پیروزی ۳-۰ و ۳-۱ ، سه امتیاز برای برنده خواهد داشت. در پیروزی ۳-۲ ، دو امتیاز برای برنده و یک امتیاز به بازنده تعلق می‌گیرد.


اخبار مرتبط


ارسال دیدگاه


کد اعلام وصول الکترونیکی