رفتن به بالا
  • یکشنبه - 10 مرداد 1400 - 17:33
  • کد خبر : ۱۱۲۳۳
  • چاپ خبر : نایب قهرمانی نمایندگان آذربایجان‌غربی در بسکتبال سه نفره مردان و زنان منطقه پنج کشور
با حضور تیم های ارومیه، بوکان و سلماس؛

نایب قهرمانی نمایندگان آذربایجان‌غربی در بسکتبال سه نفره مردان و زنان منطقه پنج کشور

به گزارش یاریزان؛ مسابقات مسابقات بسکتبال سه نفره منطقه پنج کشور با حضور سه تیم از آذربایجان غربی، ۲ تیم از آذربایجان شرقی و ۲ تیم از اردبیل حضور داشتند که در ۲ گروه سه و چهار تیمی در کورت ۳ در ۳ شهرداری تبریز برگزار شد. تک نماینده استان زنجان به دلیل عدم ثبت نام در ایونت فیبا امکان حضور در تبریز را پیدا نکرد. در مسابقات مردان تیم صنعت سبز سلماس نایب قهرمان و بیرثانیه ارومیه چهارم شد. در دبدار فینال، تیم صنعت سبز سلماس مقابل آریانا تبریز ۱۶ بر ۱۲ شکست خورد و نایب قهرمان شد و بیرثانیه ارومیه در دیدار رده بندی بیرثانیه ارومیه مقابل شمس تبریز شکست خورد. به گفته اسماعیل نوری رییس هیات بسکتبال آذربایجان‌غربی، در این رقابت‌ها سه تیم بیرثانیه ارومیه، صنعت سبز سلماس و برزین بوکان به عنوان نمایندگان استان آذربایجان غربی حضور داشتند که صنعت سبز سلماس در مرحله مقدماتی و در گروه یک مقابل اتحاد اردبیل و آریانا تبریز شکست خورد و با برتری برابر غیور اردبیل و بیرثانیه ارومیه در مرحله حذفی به فینال رسید.

نمایندگان آذربایجان‌غربی در بسکتبال سه نفره مردان و زنان منطقه پنج کشور به میزبانی تبریز در هر دو بخش نایب قهرمان شدند.

Yarizan telegram Channel آدرس کانال تلگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

Yarizan page Instagram آدرس پیج اینستاگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

 

نمایندگان آذربایجان‌غربی در بسکتبال سه نفره مردان و زنان منطقه پنج کشور به میزبانی تبریز در هر دو بخش نایب قهرمان شدند.

به گزارش یاریزان؛ مسابقات مسابقات بسکتبال سه نفره منطقه پنج کشور با حضور سه تیم از آذربایجان غربی، ۲ تیم از آذربایجان شرقی و ۲ تیم از اردبیل حضور داشتند که در ۲ گروه سه و چهار تیمی در کورت ۳ در ۳ شهرداری تبریز برگزار شد.

 

------------------------------------

تک نماینده استان زنجان به دلیل عدم ثبت نام در ایونت فیبا امکان حضور در تبریز را پیدا نکرد.

در مسابقات مردان تیم صنعت سبز سلماس نایب قهرمان و بیرثانیه ارومیه چهارم شد.

در دبدار فینال، تیم صنعت سبز سلماس مقابل آریانا تبریز ۱۶ بر ۱۲ شکست خورد و نایب قهرمان شد و بیرثانیه ارومیه در دیدار رده بندی بیرثانیه ارومیه مقابل شمس تبریز شکست خورد.

https://instagram.com/80_shopbrand?igshid=NzZlODBkYWE4Ng==

به گفته اسماعیل نوری رییس هیات بسکتبال آذربایجان‌غربی، در این رقابت‌ها سه تیم بیرثانیه ارومیه، صنعت سبز سلماس و برزین بوکان به عنوان نمایندگان استان آذربایجان غربی حضور داشتند که صنعت سبز سلماس در مرحله مقدماتی و در گروه یک مقابل اتحاد اردبیل و آریانا تبریز شکست خورد و با برتری برابر غیور اردبیل و بیرثانیه ارومیه در مرحله حذفی به فینال رسید.

دو تیم بیرثانیه ارومیه و برزین بوکان نیز در گروه دوم قرار داشتند که در دیدار رودررو بیرثانیه برابر نماینده بوکان پیروز شد و مقابل شمس تبریز و غیور اردبیل نیز به برتری رسید و به مرحله حذفی رسید و نماینده بوکان نیز با شکست برابر غیور اردبیل و شمس تبریز از راه‌یابی به دور حذفی بازماند.

همچنین در مسابقات بانوان نیز تیم بیرثانیه ارومیه نایب قهرمان شد.

در دیدار پایانی مسابقات، تیم ” بیرثانیه ارومیه ” در مقابل ” آکادمی نمونه تبریز ” با نتیجه ۱۷ بر ۵ شکست خورد و نایب قهرمان رقابت‌ها شد.

تیم “پاپیون ارومیه” دیگر نماینده استان نیز در دور دوم با شکست مقابل “شمس تبریز” از راه‌یابی به نیمه‌نهایی بازماند.

شایان ذکر است؛ شیدا عزیزی داور ملی بسکتبال از شهرستان مهاباد در این دوره از مسابقات حضور داشت.

همچنین وروژ آبکاریان به عنوان نماینده کمیته داوران فدراسیون بسکتبال ایران و گلاره کاکاوندپور نایب رییس ۳ در ۳ بانوان فدراسیون بسکتبال در جریان این رقابت ها حضور داشتند.


اخبار مرتبط


ارسال دیدگاه


کد اعلام وصول الکترونیکی