رفتن به بالا
  • پنجشنبه - 22 آبان 1399 - 14:27
  • کد خبر : ۸۲۷۲
  • چاپ خبر : ناجی پیمان ضیایی : فعالیت‌های هیات کرمانشاه با حفظ پروتکل‌ها ادامه پیدا کرد
در دریاچه سراب نیلوفر؛

ناجی پیمان ضیایی : فعالیت‌های هیات کرمانشاه با حفظ پروتکل‌ها ادامه پیدا کرد

ناجی پیمان ضیایی رئیس هیات قایقرانی استان کرمانشاه با اشاره به اینکه سال 98 سال تقویت زیر ساخت ها در هیات کرمانشاه بود، گفت: با شروع فعالتم در هیات به عنوان مسئول، متوجه شدم که برای انجام هر کاری در هیات ابتدا نیاز داریم که از نظر زیرساختی هیات را تقویت کنیم چراکه شرایط خوبی مهیا نبود و ضعف های زیادی داشتیم.

ناجی پیمان ضیایی، رئیس هیات قایقرانی استان کرمانشاه گفت: تمرینات را در محدودیت های کرونایی با رعایت پروتکل ها ادامه دادیم و درحال حاضر قایقرانان در دریاچه سراب نیلوفر پارو می‌زنند.

Yarizan telegram Channel آدرس کانال تلگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

Yarizan page Instagram آدرس پیج اینستاگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

 

ناجی پیمان ضیایی، رئیس هیات قایقرانی استان کرمانشاه گفت: تمرینات را در محدودیت های کرونایی با رعایت پروتک ‌ها ادامه دادیم و درحال حاضر قایقرانان در دریاچه سراب نیلوفر پارو می‌زنند.

به گزارش یاریزان؛ ناجی پیمان ضیایی رئیس هیات قایقرانی استان کرمانشاه از ادامه تمرینات در شرایط کرونایی گفت: تمرینات قایقرانی کرمانشاه در دریاچه شهربازی انجام می‌شد که به دلیل لایی‌روبی به دریاچه سراب نیلوفر رفتیم و به جز زمان‌هایی که اعلام قرنطیه کامل شد تمرینات با رعایت پروتکل‌های بهداشتی ادامه پیدا کرد.

 

------------------------------------

وی افزود: در دوران قرنطینه هم با برگزاری مسابقات مجازی و آنلاین برای ایجاد انگیزه ورزشکاران با همکاری هیات همگانی برای ثبت رکوردها انجام شد و به نفرات برتر جوایزی اهدا کردیم. این رقابت ها در بخش‌های عمومی آمادگی جسمانی و تخصصی کایاک و کانو برگزار شد.

ضیایی با اعلام آمادگی جهت میزبانی اردو تیم ملی روئینگ گفت: شهرستان سنقر استان کرمانشاه دارای فضای بسیار مناسب و ایده‌آل برای میزبانی ملی پوشان روئینگ است. سنقر سابقه میزبانی ورزشکاران ملی پوش را نیز دارد و همچنین با برگزاری اردو در این شهرستان ورزشکاران استان‌های همسایه هم به دلیل کوتاه بودن مسیر می‌توانند فرصت حضور و تمرین کنار ملی‌پوشان را پیدا کنند.

وی از ساخت پیست برای کانوپولیست‌ها در مرکز شهر خبر داد و گفت: ما توانستیم با رعایت پروتکل‌های بهداشتی تمرینات قایقرانی را ادامه دهیم به جز رشته کانوپولو که محل فعالیت این قایقران‌ها در استخر بود که نمی‌توان برای محافظت از ورزشکاران اقدام خاصی کرد. به همین دلیل برنامه هایی برای ایجاد یک پیست اختصاصی و استاندارد کانوپولو در مجموعه پانزده خرداد صورت گرفته است. در این راستا توافق‌هایی با مسئولین و اسپانسر صورت گرفته که به امید خدا به زودی پروژه آغاز خواهد شد و برای اولین بار در کرمانشاه پیست اختصاص خواهیم داشت.

https://instagram.com/80_shopbrand?igshid=NzZlODBkYWE4Ng==

رئیس هیات قایقرانی استان کرمانشاه افزود: ایجاد یک پست اختصاصی برای کانوپولو این اجازه را به ما می‌دهد تا در کنار این رشته، شبیه‌سازهای رشته آبهای آرام و روئینگ را نیز به‌طور مناسب پیاده سازی کنیم تا در هر شرایط ورزشکاران بتوانند به تمرینات ادامه دهند.

ضیایی در پایان گفت: تجهیزاتی مانند ارگو و شبیه‌سازها را که قیمت بسیار بالایی دارند به ویژه در این شرایط، توانسته‌ایم در داخل با قیمت بسیار پایینی بسازیم و مورد استفاده قرار دهیم.


اخبار مرتبط


ارسال دیدگاه


کد اعلام وصول الکترونیکی