رفتن به بالا
  • چهارشنبه - 6 شهریور 1398 - 22:13
  • کد خبر : ۵۴۱۸
  • چاپ خبر : موکریان، کشاورز و کاویان در حالت آماده باش/ لیگ دسته سوم فوتبال از دوازدهم شهریور استارت خواهد خورد

موکریان، کشاورز و کاویان در حالت آماده باش/ لیگ دسته سوم فوتبال از دوازدهم شهریور استارت خواهد خورد

هفته هفدهم لیگ دسته سوم فوتبال ایران در شهر های مختلف پیگیری شد تا تکلیف تیم های صعود و سقوط کننده مشخص شود. در این میان موتور تیم فوتبال موکریان بسیار دیر روشن شد و در ایستگاه ماقبل پایانی توانست با اختلاف میهمان خود را شکست دهد.

امیرحسین فراهانی مسئول برگزاری مسابقات لیگ دسته سوم از تغییر تاریخ شروع مرحله اول مسابقات لیگ دسته سوم فوتبال ایران با حضور سه نماینده از مهاباد، بوکان و نقده خبر داد.

Yarizan telegram Channel آدرس کانال تلگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

Yarizan page Instagram آدرس پیج اینستاگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

 

امیرحسین فراهانی مسئول برگزاری مسابقات لیگ دسته سوم از تغییر تاریخ شروع مرحله اول مسابقات لیگ دسته سوم فوتبال ایران با حضور سه نماینده از مهاباد، بوکان و نقده خبر داد.

به گزارش یاریزان؛ مرحله اول لیگ دسته سوم فوتبال ایران در حالی از دوازدهم شهریور ماه آغاز خواهد شد که سه نماینده از استان آذربایجان غربی در گروه سوم این رقابت ها حضور دارند.
صبح امروز امیرحسین فراهانی مسئول برگزاری رقابت های لیگ دسته سوم کشور در خصوص آخرین وضعیت برگزاری لیگ دسته سوم اظهار کرد: با توجه به برگزاری مرحله دوم جام حذفی که قرار است روز شنبه ۹ شهریورماه برگزار گردد مجبور شدیم تاریخ شروع مسابقات را بار دیگر تغییر دهیم و مسابقات را از ۱۲ شهریور آغاز کنیم.
مسئول برگزاری مسابقات لیگ دسته سوم فوتبال کشور افزود : تمامی تیم ها تنها با داشتن آیدی کارت بازیکنان و اعضای کادرفنی مجاز به انجام بازی خواهند بود و در غیر اینصورت از انجام بازی این تیم ها جلوگیری خواهد شد.
فراهانی ادامه داد: در خصوص تیم هایی که مدارک خود را در سامانه ثبت کرده اما به فدراسیون تحویل نداده اند تصمیم گیری خواهد شد.
شایان ذکر است در اولین هفته این رقابت ها روز چهارشنبه سیزدهم شهریورماه از ساعت ۱۷, تیم موکریان مهاباد میزبان تیم طلایه داران قزوین خواهد بود و دیدار بین تیم های کشاورز بوکان و کاویان نقده در استادیوم خاتم النبیاء بوکان برگزار خواهد شد تا آغازگر رقابت های حساس فوتبال باشد.
موکریان مهاباد که در چند ماه گذشته روند شکل گیری دوباره خود را با فراز و فرود های بسیاری تجربه کرده است این روزها در حال اماده سازی خود است و با امید به حفظ امتیاز و نیم نگاهی به صعود دوران پیش فصل خود را سپری می کند.
اما خبر های خوبی از بوکان درخصوص برگزاری اردوهای منظم و یارگیری های همراه با شناخت به گوش میرسد. این تیم در هفته اول مسابقات روز پنجشنبه از ساعت ۱۷ میزبان تیم کاویان نقده خواهد بود.
کاویان نقده اما همچنان درگیر حل مساله تعلیق فوتبال شهرستان نقده است و با امید به رفع مشکل موجود مشغول انجام تمرینات خود است.
باید اشاره داشت که لیگ دسته سوم ایران به روال سال های گذشته در دو مرحله برگزار خواهد شد که مرحله اول آن در پنج گروه ۱۲ تیمی برگزار خواهد شد که در پایان دو تیم به مرحله بالاتر صعود خواهند کرد و تیم های ششم به بعد به لیگ های استانی بازخواهند گشت.

 

------------------------------------


اخبار مرتبط


ارسال دیدگاه


کد اعلام وصول الکترونیکی