رفتن به بالا
  • چهارشنبه - 19 آذر 1399 - 12:50
  • کد خبر : ۸۷۹۷
  • چاپ خبر : مهلت پرداخت تسهیلات به اماکن ورزشی آسیب دیده از کرونا تمدید شد
مدیرکل ورزش و جوانان استان ایلام:

مهلت پرداخت تسهیلات به اماکن ورزشی آسیب دیده از کرونا تمدید شد

علی شائی با بیان اینکه ۷۵۰ نفر اعم از مربی و موسس باشگاه های سطح استان برای دریافت تسهیلات مشاغل آسیب دیده از کرونا ثبت نام کرده اند، گفت: مجمع باشگاه دارن استان در راستای حمایت از باشگاه های ورزشی در استان تشکیل می شود.

مدیرکل ورزش و جوانان استان ایلام از تمدید مهلت پرداخت تسهیلات به موسسین اماکن ورزشی خصوصی آسیب دیده از شیوع بیماری کرونا خبر داد.

Yarizan telegram Channel آدرس کانال تلگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

Yarizan page Instagram آدرس پیج اینستاگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

 

مدیرکل ورزش و جوانان استان ایلام از تمدید مهلت پرداخت تسهیلات به موسسین اماکن ورزشی خصوصی آسیب دیده از شیوع بیماری کرونا خبر داد.

به ګزارش یاریزان؛ مدیرکل ورزش و جوانان استان ایلام از تمدید مهلت پرداخت و اعطای تسهیلات به موسسین اماکن ورزشی خصوصی آسیب دیده از شیوع بیماری کرونا خبر داد.

 

------------------------------------

مظفر علی شائی بیان داشت: با عنایت به توافقات و هماهنگی های صورت گرفته فی مابین وزارت ورزش و جوانان و وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در پی استمرار تعطیلی اماکن ورزشی به سبب اپیدمی مذکور و متضرر شدن موسسین این بنگاه ها، تمهیدات لازم به منظور پرداخت این تسهیلات به عمل آمده است.

وی با اشاره به مهلت ثبت نام تا مورخ ۹۹/۰۹/۲۲ تاکید کرد: موسسین اماکن فوق به منظور بهره مندی از تسهیلات اعطایی در اسرع وقت جهت ثبت نام و تکمیل فرم های مربوطه به میز خدمت الکترونیکی در سایت وزارت ورزش و جوانان به آدرس: Sd.msy.gov.ir مراجعه نمایند.

مدیرکل ورزش و جوانان استان ایلام با بیان این مطلب که راهنمای چگونگی ثبت نام و پیگیری امور مربوطه در سایت فوق قابل مشاهده می باشد؛ اظهار امیدواری نمود با توجه به نرخ سود ۱۲ درصدی و تنفس ۶ ماهه این تسهیلات، بخشی از مشکلات جامعه ی هدف برطرف گردد.

https://instagram.com/80_shopbrand?igshid=NzZlODBkYWE4Ng==


اخبار مرتبط


ارسال دیدگاه


کد اعلام وصول الکترونیکی