رفتن به بالا
  • پنجشنبه - 25 شهریور 1400 - 17:22
  • کد خبر : ۱۱۷۳۸
  • چاپ خبر : مهدی‌خانی دستش را جراحی کرد/ بازگشت به تمرین از سه هفته دیگر ممکن است
پزشک تیم فوتبال پرسپولیس:

مهدی‌خانی دستش را جراحی کرد/ بازگشت به تمرین از سه هفته دیگر ممکن است

به گزارش یاریزان؛ دکتر علیرضا حقیقت در گفت‌وگو با رسانه رسمی باشگاه پرسپولیس، اظهار داشت: محمد مهدی مهدی‌خانی که در اولین تمرین سرخپوشان در تاجیکستان دچار شکستگی دوبل ساعد دست چپ شده بود، امروز، پنج شنبه، تحت عمل جراحی قرار گرفت. وی ادامه داد: خوشبختانه همه موارد طبق برنامه پیش رفت و عمل جراحی نیز به خوبی انجام شد. جا دارد که از دکتر سهراب کیهانی و دکتر محمد قریشی که در این عمل جراحی کنار کادر پزشکی پرسپولیس بودند تشکر کنم. پزشک تیم فوتبال پرسپولیس اضافه کرد: مهدی‌خانی مهاجم کرمانشاهی باشگاه پرسپولیس تا دو، سه روز دیگر از بیمارستان مرخص خواهد شد و پس از آن باید سه هفته دوره درمان را پشت سر بگذارد. بعد از این مدت، دوباره تحت معاینات پزشکی قرار می‌گیرد و با تایید پزشکی خواهد توانست به تمرینات این تیم برگردد.

پس از مصدومیت محمدمهدی مهدی‌خانی مهاجم کرمانشاهی پرسپولیس، وی امروز موفق شد دستش را جراحی کند تا بتواند سه هفته دیگر به تمرینات باز گردد.

Yarizan telegram Channel آدرس کانال تلگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

Yarizan page Instagram آدرس پیج اینستاگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

 

پس از مصدومیت محمدمهدی مهدی‌خانی مهاجم کرمانشاهی پرسپولیس، وی امروز موفق شد دستش را جراحی کند تا بتواند سه هفته دیگر به تمرینات باز گردد.

به گزارش یاریزان؛ دکتر علیرضا حقیقت در گفت‌وگو با رسانه رسمی باشگاه پرسپولیس، اظهار داشت: محمد مهدی مهدی‌خانی که در اولین تمرین سرخپوشان در تاجیکستان دچار شکستگی دوبل ساعد دست چپ شده بود، امروز، پنج شنبه، تحت عمل جراحی قرار گرفت.

 

------------------------------------

وی ادامه داد: خوشبختانه همه موارد طبق برنامه پیش رفت و عمل جراحی نیز به خوبی انجام شد.

جا دارد که از دکتر سهراب کیهانی و دکتر محمد قریشی که در این عمل جراحی کنار کادر پزشکی پرسپولیس بودند تشکر کنم.

پزشک تیم فوتبال پرسپولیس اضافه کرد: مهدی‌خانی مهاجم کرمانشاهی باشگاه پرسپولیس تا دو، سه روز دیگر از بیمارستان مرخص خواهد شد و پس از آن باید سه هفته دوره درمان را پشت سر بگذارد. بعد از این مدت، دوباره تحت معاینات پزشکی قرار می‌گیرد و با تایید پزشکی خواهد توانست به تمرینات این تیم برگردد.

https://instagram.com/80_shopbrand?igshid=NzZlODBkYWE4Ng==


اخبار مرتبط


ارسال دیدگاه


کد اعلام وصول الکترونیکی