رفتن به بالا
  • دوشنبه - 8 اردیبهشت 1399 - 17:35
  • کد خبر : ۶۷۱۵
  • چاپ خبر : مهاباد برای چهارمین سال متوالی هیات برتر ووشو آذربایجان‌‎غربی شد

مهاباد برای چهارمین سال متوالی هیات برتر ووشو آذربایجان‌‎غربی شد

نفرات برتر تيم ملي ووشوي جوانان ايران در بخش سانداي پسران معرفي شدند.

رییس اداره ورزش و جوانان مهاباد : براساس ارزشیابی‌های صورت گرفته، هیات ووشو این شهرستان به عنوان هیات برتر این رشته در آذربایجان‌غربی شناخته شد.

Yarizan telegram Channel آدرس کانال تلگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

Yarizan page Instagram آدرس پیج اینستاگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

 

رییس اداره ورزش و جوانان مهاباد گفت: براساس ارزشیابی‌های صورت گرفته در طول سال گذشته، هیات ووشو این شهرستان به عنوان هیات برتر این رشته در آذربایجان‌غربی شناخته شد.

به گزارش یاریزان؛ قرنی مصطفی‌پور در گفت و گو با خبرگزاری ایرنا افزود: هیات ووشو مهاباد در سال گذشته عملکرد درخشانی در رده‌های مختلف سنی داشت و بر این اساس با ۸۰۰ امتیاز به عنوان هیات برتر ووشو سال ۱۳۹۸ استان شناخته شد.

 

------------------------------------

وی ادامه داد: برای سنجش معیار هیات‌های ورزشی، عملکرد هیات‌ها در ۱۸ مورد از جمله مدال‌آوری، برگزاری رقابت‌ها، اعزام‌ها و پرورش قهرمانان ملی مورد بررسی قرار می‌گیرد.

وی اظهار داشت: پس از مهاباد هیات‌های ووشو میاندوآب با ۷۸۰ امتیاز، بوکان با ۷۶۰ امتیاز و ارومیه با ۷۵۰ امتیاز به ترتیب در جایگاه‌های دوم تا چهارم قرار گرفت.

وی با اشاره به عملکردهای هیات ووشو مهاباد در سال گذشته، بیان کرد: دعوت از ۱۰ نفر از ورزشکاران مهابادی به اردوی تیم ملی ساندا در بخش مردان، میزبانی مسابقات قهرمانی آذربایجان‌غربی در رشته‌های ساندا و تالو و در ۲ بخش بانوان و مردان، میزبانی اردوی آماده‌سازی نوجوانان و جوانان و برگزاری جشنواره نمایش هنرهای رزمی به مناسبت روز جهانی «ووشو، کونگ فو» در سالن ۲ هزار نفری مهاباد با حضور ۳۰۰ ووشو کار این شهرستان از جمله‌های فعالیت‌های مهم این رشته در مهاباد است.

https://instagram.com/80_shopbrand?igshid=NzZlODBkYWE4Ng==

مصطفی پور با بیان اینکه فضای مکانی این رشته در مهاباد ۶۵۰ متر مربع است، اضافه کرد: هم‌اکنون ۵۵۰ ورزشکار بیمه شده و ۲۴ داور در بخش‌های مختلف تالو و ساندا و ۱۲ مربی  در این شهرستان فعال هستند.

 

خبرنگار: سامان صادق امیری


اخبار مرتبط


ارسال دیدگاه


کد اعلام وصول الکترونیکی