رفتن به بالا
  • یکشنبه - 13 شهریور 1401 - 23:13
  • کد خبر : ۱۳۳۹۶
  • چاپ خبر : مسابقات دوومیدانی قهرمانی نوجوانان ایران با شکستن شش رکورد ملی پایان یافت
در بخش دختران؛

مسابقات دوومیدانی قهرمانی نوجوانان ایران با شکستن شش رکورد ملی پایان یافت

به گزارش یاریزان؛ پرونده اولین دوره رقابت‌های دوومیدانی جام امام رضا (ع)، گرامیداشت استاد علی باغبان‌باشی با حضور بیش از 170 ورزشکار در مشهد بسته و تیم خراسان رضوی قهرمان شد. در روز دوم و پایانی این رقابت‌ها یک رکورد در رده سنی جوانان جابه‌جا شد به طوری که فاطمه زهرا قلعه نویی رکورد ۱۰کیلومتر پیاده روی جوانان کشور را شکست. وی موفق شد امروز با ثبت زمان۵۶:۵۸.۰۲ دقیقه پس از ۷ ماه رکورد صبا فرمانپور را در رده سنی جوانان ارتقاء دهد. در مجموع مدال‌ها خراسان رضوی با کسب مجموع ۱۲ مدال از جمله ۶ طلا۴نقره و ۲برنز بالاتر از تهران که ۵ مدال طلا ۲نقره و یک برنز بدست آورد قهرمان شد. همچنین استان اصفهان نیز با کسب ۲طلا،۲نقره و ۲ برنز در جایگاه سوم ایستاد.

در پایان مسابقات دوومیدانی قهرمانی نوجوانان کشور در بخش دختران تیم استان تهران به عنوان نخست دست یافت و شش رکورد ملی در این رده سنی جابه‌جا شد.

Yarizan telegram Channel آدرس کانال تلگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

Yarizan page Instagram آدرس پیج اینستاگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

 

در پایان مسابقات دوومیدانی قهرمانی نوجوانان کشور در بخش دختران تیم استان تهران به عنوان نخست دست یافت و شش رکورد ملی در این رده سنی جابه‌جا شد.

به گزارش یاریزان؛ عصر امروز (یکشنبه) و در پایان مسابقات دوومیدانی قهرمانی نوجوانان ایران در بخش دختران تیم استان تهران به عنوان نخست دست یافت و شش رکورد ملی در این رده سنی جابه‌جا شد.

 

------------------------------------

بر همین اساس تیم تهران با کسب ۸۴ا متیاز قهرمان شد و تیم استان خراسان رضوی موفق شد با کسب ۷۵ امتیاز در جایگاه دوم قرارگیرد، همچنین تیم استان کرمانشاه با کسب ۶۱ امتیاز جایگاه سوم تیمی مسابقات دوومیدانی قهرمانی نوجوانان ایران را از آن خود کرد.

در این دوره از مسابقات و در رقابت ماده پرتاب چکش ملیکا نوروزی از استان البرز موفق شد با پرتابی به مسافت ۶۱.۲۵ متر رکورد ملی رده سنی نوجوانان کشور را که با حدنصاب ۵۸.۷۹ در اختیار زهرا عرب رستمی بود ارتقاء دهد.

همچنین در رقابت ماده پرتاب وزنه نیز الهه علیزاده از ایلام با ثبت حدنصاب ۱۳.۷۸رکورد ملی ایران راکه با ۱۳.۷۶ در اختیار زهرا بختیاری بود شکست و رکورد‌دار جدید این ماده شد.

https://instagram.com/80_shopbrand?igshid=NzZlODBkYWE4Ng==

در روز پایانی این‌ مسابقات نازنین فاطمه عیدیان موفق شد با ثبت زمان ۱:۰۱.۴۲ دقیقه رکورد ملی نوجوانان را که با حد نصاب ۱:۰۱.۵۶ در اختیار خودش بود ارتقاء دهد و مانا حسینی نیز در رقابت ماده پرتاب نیزه موفق شد با ثبت حد نصاب ۴۲.۰۶ رکورد ملی این ماده را که با ۴۰.۹۹ متر اختیار خودش بود بهبود ببخشد.

در دیگر موادودر رقابت ماده هفتگانه الناز موسایی از استان تهران موفق شد با کسب امتیاز ۴۴۳۷ رکورد‌ ملی این ماده را که با ۴۳۶۹ در اختیار فاطمه محیطی‌زاده بود شکسته تا رکورد‌دار جدید رده سنی نوجوانان در ماده هفتگانه لقب گیرد.

دوندگان تیم رله امدادی تهران نیزبا ترکیب (نازنین فاطمه عیدیان، الناز موسایی، ملینا محمدیان، آوا سیاه‌منصوری) موفق شدن با ثبت زمان ۲:۲۳.۹۴ دقیقه رکورد ملی کشورمان را که با حد نصاب ۲:۲۴.۴۸ در اختیار تیم خراسان رضوی بود شکسته و به نام خود ثبت کنند.

علاقمندان به مشاهده نتایج کامل این مسابقات دوومیدانی قهرمانی نوجوانان ایران می‌توانند به بخش نتایج مستقر بر روی یایت فدراسیون دو‌و میدانی به آدرس www.iranathletics.ir مراجعه نمایند.


اخبار مرتبط


ارسال دیدگاه


کد اعلام وصول الکترونیکی