رفتن به بالا
  • یکشنبه - 22 تیر 1399 - 18:07
  • کد خبر : ۷۱۲۵
  • چاپ خبر : مدیر کل ورزش و جوانان ایلام : ۳۱ هزار و ۵۰۰ ورزشکار سازمان یافته در استان فعالیت دارند

مدیر کل ورزش و جوانان ایلام : ۳۱ هزار و ۵۰۰ ورزشکار سازمان یافته در استان فعالیت دارند

مجمع انتخاباتی هیات قایقرانی استان ایلام با ریاست علیرضا سهرابیان برگزار شد که ایوب رشنوادی با کسب حداکثر آرا به عنوان رئیس هیات انتخاب شد.

  علی شائی با بیان اینکه اولویت ما در سطح شهرستان هلیلان راه اندازی زمین چمن کهره هلیلان در حوزه فعالیت های عمرانی ورزشی است، گفت: ۳۱ هزار و ۵۰۰ ورزشکار فعال سازمان یافته در استان ایلام فعالیت دارند. به گزارش یاریزان؛ مدیرکل ورزش و جوانان استان ایلام با بیان این مطلب، اظهار کرد: در […]

Yarizan telegram Channel آدرس کانال تلگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

Yarizan page Instagram آدرس پیج اینستاگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

 

علی شائی با بیان اینکه اولویت ما در سطح شهرستان هلیلان راه اندازی زمین چمن کهره هلیلان در حوزه فعالیت های عمرانی ورزشی است، گفت: ۳۱ هزار و ۵۰۰ ورزشکار فعال سازمان یافته در استان ایلام فعالیت دارند.

به گزارش یاریزان؛ مدیرکل ورزش و جوانان استان ایلام با بیان این مطلب، اظهار کرد: در حال خاضر ۳۱هزار و ۵۰۰ ورزشکار فعال سازمان یافته دارای بیمه ورزشی در استان ایلام فعالیت ورزشی دارند.

 

------------------------------------

«مظفر علی شائی» با بیان اینکه جمعیت غیر سازمان یافته ورزشی استان که در چند رشته ورزشی فعالیت می کنند و بیمه غیرورزشی دارند حدود ۹۰ هزار نفر است، ابراز کرد: بر اساس استانداردی که در حوزه جمعیت ورزشی وجود دارد به ازای هر ورزشکار فعال بیمه شده ورزشی۲ نفر ورزشکار سازمان نیافته غیر بیمه ورزشی وجود دارد که این ورزشکاران از جمله افرادی هستند که در سطح معابر، پارک ها و طبیعیت ورزش می کنند.

وی با اشاره به وضعیت شیوع کرونا در سطح کشور و استان و اعمال محدودیت ها برای ورزش های دسته جمعی و باشگاه های ورزشی، ابراز کرد: با توجه به وضعیت شیوع کرونا، عمده هدف ما در بحث ورزش، گسترش فعالیت هایی در حوزه ورزش است که کمترین برخورد و تماس را داشته باشند و بر این اساس در تلاش هستیم که فعالیت های ورزشی در سال جاری به سمت همگانی کردن ورزش در فعالیت های ورزشی انفرادی با رعایت پروتکل های بهداشتی حرکت کند.

مدیرکل ورزش و جوانان استان ایلام تصریح کرد: در حال حاضر ۴۵ هیئت ورزشی در سطح استان فعالیت دارند که متناسب با ظرفیت ها و پتانسیل هایی که در سطح استان وجود دارند فعالیت های ورزشی در استان را شکل می دهند و در تلاش هستیم که با حمایت از این هیئت های ورزشی، در زمینه توسعه ورزش در ۲ زمینه ورزش قهرمانی و همگانی گام برداریم.

https://instagram.com/80_shopbrand?igshid=NzZlODBkYWE4Ng==

علی شائی با بیان اینکه بر اساس هدف گذاری و برنامه ریزی که با حمایت وزارت ورزش و جوانان انجام شده تا پایان سال جاری تشکیل و راه اندازی ۱۰۰ خانه ورزش روستایی را در برنامه داریم، تصریح کرد: خانه ورزش روستایی مدل جدیدی از توسعه فعالیت های ورزشی در روستاهای کشور است که نقش مهمی در ترویج فرهنگ ورزش کردن در سطح روستاهای استان خواهند داشت.

وی با اشاره به اینکه در واقع در بحث خانه های ورزش روستایی، امکانات و تجهیزات لازم متناسب با ظرفیت و پتانسل شناسایی شده هر روستا فراهم می شود، گفت: این امکانات بر اساس محیط و فضاهای موجود در روستا از جمله مدارس، مساجد، حسینیه ها و فضاهای باز اختصاص می یابد که در این اماکن، امکان فعالیت های ورزشی برای اهالی روستا فراهم می شود.

مدیرکل ورزش و جوانان استان ایلام یادآور شد: قبل از این ۲۵ خانه ورزش روستایی در استان وجود داشته است و ۱۳ خانه ورزشی روستایی در مرحله اول نیز در سال جاری تاسیس و راه اندازی شده و تلاش می شود که در هفته آینده ۱۲ خانه ورزش روستایی راه اندازی گردد و همچنین به مناسبت آزادسازی مهران نیز یک خانه ورزش روستایی در روستای چنگوله مهران راه اندازی خواهد شد.

علی شائی با اشاره با تازه تاسیس بودن شهرستان هلیلان، گفت: قبل از این برای شهرستان هلیلان این امکان را به وجود آوردیم که به صورت مستقل در رقابت های ورزشی استان شرکت کند و به دنبال تاسیس این شهرستان، اداره ورزش و جوانان به عنوان اولین اداره شهرستان تاسیس و تجهیز شد و در سال گذشته هیئت های ورزشی این شهرستان ۲۲۰ میلیون ریال مورد حمایت قرار گرفتند.

وی با بیان اینکه اولویت ما در سطح شهرستان هلیلان راه اندازی زمین چمن کهره هلیلان در حوزه فعالیت های عمرانی ورزشی است، خاطرنشان کرد: ۵ خانه ورزش روستایی هم اکنون در این شهرستان راه اندازی شده است، این شهرستان به عنوان منطقه ای که ورزش خیز است و با توجه به پراکندگی جغرافیایی که دارد، از طریق راه اندازی خانه های ورزش روستایی به دنبال توسعه سرانه ورزشی در این شهرستان هستیم.

 

ایلام | خبرنگار: سامان صادق امیری


اخبار مرتبط


ارسال دیدگاه


کد اعلام وصول الکترونیکی