رفتن به بالا
  • چهارشنبه - 8 تیر 1401 - 13:07
  • کد خبر : ۱۲۴۶۱
  • چاپ خبر : مدیر کل ورزش و جوانان ایلام: سرانه ورزشی استان در جایگاه ۱۵ ایران است

مدیر کل ورزش و جوانان ایلام: سرانه ورزشی استان در جایگاه ۱۵ ایران است

علی شائی مدیر کل اداره ورزش وجوانان استان ایلام گفت: این تعطیلی شامل بخش اداری و سازمانی نیست؛ و بخش اداری این اداره کل روال عادی به فعالیت اداری و سازمانی خود ادامه می دهد.

مدیر کل ورزش و جوانان استان ایلام با بیان اینکه سرانه ورزشی استان در جایگاه ۱۵ کشور قرار دارد گفت: در سال گذشته ورزشکاران ایلامی موفق به کسب ۱۳۱ مدال کشوری، ۳ مدال آسیایی، ۱۱۹ مدال بین المللی و ۷ مدال جهانی شدند.

Yarizan telegram Channel آدرس کانال تلگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

Yarizan page Instagram آدرس پیج اینستاگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

 

مدیر کل ورزش و جوانان استان ایلام با بیان اینکه سرانه ورزشی استان در جایگاه ۱۵ کشور قرار دارد گفت: در سال گذشته ورزشکاران ایلامی موفق به کسب ۱۳۱ مدال کشوری، ۳ مدال آسیایی، ۱۱۹ مدال بین المللی و ۷ مدال جهانی شدند.

به گزارش یاریزان؛ مظفر علیشائی مدیر کل ورزش و جوانان استان ایلام در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در مورد وضعیت و جایگاه ورزش استان گفت: در استان ایلام ۲۸۵۷۳ ورزشکار سازمان یافته و ۹۰ هزار ورزشکار غیر سازمان یافته وجود دارد که ۶۷ درصد از ورزشکاران استان را آقایان و ۳۳ در صد بانوان تشکیل می‌دهند.

 

------------------------------------

وی در مورد موفقیت‌های ورزشکاران استان بیان داشت: در سال گذشته ورزشکاران ایلامی موفق به کسب ۱۳۱ مدال کشوری، ۳ مدال آسیایی، ۱۱۹ مدال بین المللی و ۷ مدال جهانی شدند.

مدیر کل ورزش و جوانان استان ایلام در ادامه گفت: یکی از این ۷ مدال جهانی مدال المپیک فرزند ایلام جواد فروغی در رقابت‌های تپانچه بادی المپیک توکیو بود که وی موفق به کسب مدال طلا شد و این نخستین مدال تیراندازی ایران در تاریخ بازی‌های المپیک بود.

علیشائی در مورد سرانه ورزشی استان بیان داشت: سرانه ورزشی استان ۹۳ صدم مترمربع است و سرانه ورزشی به مفهوم این است که هر فرد از جامعه چه میزان فضای ورزشی را در اختیار دارد؛ سرانه فضاهای ورزشی در کشور ما حدود ۱ متر است که از نظر سرانه ورزشی در جایگاه ۱۵ کشور قرار داریم.

https://instagram.com/80_shopbrand?igshid=NzZlODBkYWE4Ng==

وی در پایان با اشاره به پروژه‌های در حال احداث گفت: ۷ پروژه کلنک زنی و ۲۳ پروژه در حال افتتاح پیش بینی شده و ۴ زمین چمن مصنوعی روستایی نیز کلنک آن به زمین زده شده است.


اخبار مرتبط


ارسال دیدگاه


کد اعلام وصول الکترونیکی