رفتن به بالا
  • شنبه - 27 مهر 1398 - 20:58
  • کد خبر : ۵۵۸۴
  • چاپ خبر : مدیرکل ورزش و جوانان کردستان: بیش از ۴۰۰ برنامه ورزشی در هفته تربیت بدنی و ورزش برگزار می شود

مدیرکل ورزش و جوانان کردستان: بیش از ۴۰۰ برنامه ورزشی در هفته تربیت بدنی و ورزش برگزار می شود

مدیر کل ورزش و جوانان استان کردستان گفت: 200 میلیون تومان اعتبار به منظور خرید تجهیزات ورزشی و یک پیست کوب به هیات اسکی استان کردستان داده می شود.

حامدجولائی مدیرکل ورزش و جوانان کردستان گفت، با برنامه ریزی و هماهنگی های صورت گرفته به مناسبت گرامیداشت هفته تربیت بدنی بیش از ۴۰۰ برنامه ورزشی در سطح استان کردستان برگزار می شود.

Yarizan telegram Channel آدرس کانال تلگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

Yarizan page Instagram آدرس پیج اینستاگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

 

حامدجولائی مدیرکل ورزش و جوانان کردستان گفت، با برنامه ریزی و هماهنگی های صورت گرفته به مناسبت گرامیداشت هفته تربیت بدنی بیش از ۴۰۰ برنامه ورزشی در سطح استان کردستان برگزار می شود.

به گزارش یاریزان؛ جولائی اظهار داشت، روز ۲۶ مهرماه تا دوم آبان در سراسر کشور به عنوان هفته تربیت بدنی و ورزش نامگذاری شده است و هرساله به این مناسبت برنامه های مختلف فرهنگی و ورزشی در سطح استان کردستان برگزار می شود.
وی با اشاره به نامگذاری روزهای این هفته از سوی وزارت ورزش و جوانان تصریح کرد؛ شعار هفته تربیت بدنی و ورزش امسال “پیش به سوی ایران فعال” تعین شده که اداره کل ورزش و جوانان کردستان نیز با همین رویکرد سعی در تدوین و برگزاری برنامه های ورزشی خود است.
جولائی افزود، با توجه به برنامه ریزی های صورت گرفته امسال برنامه های ورزشی مناسبی در سطح استان کردستان در دو بخش آقایان و بانوان به همین منظور برگزار خواهد شد.
وی در ادامه بیان کرد، در برنامه های سال جاری همایش های ورزش صبحگاهی، پیاده روی خانوادگی، دو عمومی، کوه پیمائی، دوچرخه سواری، دیدار با خانوده شهدای ورزشکاران، غبارروبی مزار شهدا، تجلیل از ورزشکاران کردستانی، برگزاری کارگاه های ورزشی و رقابت های مختلف ورزشی اعم از مسابقات استانی، چند جانبه و کشوری گنجانده شده و طی این هفته اجرا می شود.
مدیرکل ورزش و جوانان کردستان خاطر نشان کرد، با هماهنگی های صورت گرفته و با ارسال ابلاغیه به ادارات ورزش و جوانان شهرستان های تابعه نیز تأکید شده است که کلیه برنامه های ورزشی را به صورت مدون در تمامی رده های سنی مختلف برگزار کنند.
جولائی تصریح کرد، برنامه های هفته تربیت بدنی و ورزش با اهداف توسعه ورزش قهرمانی و همگانی و با رویکرد ایجاد شور و نشاط و سلامتی در بین افراد جامعه برگزار خواهد شد.
مسئول ورزش و جوانان استان در پایان گفت، پیش بینی می شود با توجه به برنامه ریزی های صورت گرفته در هفته تربیت بدنی و ورزش امسال بیش از ۴۰۰ برنامه فرهنگی ورزشی در سطح استان به همین مناسبت برگزار شود.

 

------------------------------------


اخبار مرتبط


ارسال دیدگاه


کد اعلام وصول الکترونیکی