رفتن به بالا
  • دوشنبه - 19 آبان 1399 - 08:51
  • کد خبر : ۸۱۹۵
  • چاپ خبر : محمد نوری به دنبال خلق رکورد جدید در لیگ بیستم با پیکان
در آستانه ورود به 39 سالگی؛

محمد نوری به دنبال خلق رکورد جدید در لیگ بیستم با پیکان

محمد نوری کاپیتان کرمانشاهی سابق پرسپولیس در لیگ بیستم به دنبال خلق یک رکورد بی نظیر با پیراهن پیکان تهران است. به گزارش یاریزان و به نقل از "ورزش سه"، محمد نوری یکی از ستاره های تمام نشدنی فوتبال ایران است. بازیکن سابق سپاهان، پرسپولیس، تراکتور، پارس جنوبی و... که تجربیات زیادی در فوتبال ایران دارد، در آستانه ورود به 39 سالگی نیز توانایی های فنی زیادی دارد.

محمد نوری کاپیتان کرمانشاهی سابق پرسپولیس در لیگ بیستم به دنبال خلق یک رکورد بی نظیر با پیراهن پیکان تهران است.

Yarizan telegram Channel آدرس کانال تلگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

Yarizan page Instagram آدرس پیج اینستاگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

 

محمد نوری کاپیتان کرمانشاهی سابق پرسپولیس در لیگ بیستم به دنبال خلق یک رکورد بی نظیر با پیراهن پیکان تهران است.

به گزارش یاریزان و به نقل از “ورزش سه“، محمد نوری یکی از ستاره های تمام نشدنی فوتبال ایران است. بازیکن سابق سپاهان، پرسپولیس، تراکتور، پارس جنوبی و… که تجربیات زیادی در فوتبال ایران دارد، در آستانه ورود به ۳۹ سالگی نیز توانایی های فنی زیادی دارد.

 

------------------------------------

نوری بعد از آنکه سال گذشته در پارس جنوبی جم عملکرد فوق العاده‌ای داشت و توانست با ۸ گل زده بهترین گلزن این تیم نیز لقب بگیرد، در نقل و انتقالات مورد توجه مسئولان پیکان قرار گرفت.

اکبر محمدی مدیرعامل خودروسازان که از معدود مدیران فوتبالی در ایران به شمار می‌رود و تجربه سالهای مربیگری‌اش نشان داده دید فنی و فوتبالی خوبی دارد، یکی از خریدهای لیگ برتری باشگاه پیکان برای فصل جدید را به نوری باتجربه اختصاص داد و او را به خدمت گرفت.

نوری که احتمالا در پیکان نیز بازوبند کاپیتانی را بر دست خواهد بست، یک رکورد بی نظیر نیز در تاریخ لیگ برتر دارد. او با ۶۷ گل زده بهترین هافبک گلزن تاریخ لیگ ایران محسوب می‌شود و بی تردید در پیکان به دنبال بهبود این رکورد خواهد بود.

https://instagram.com/80_shopbrand?igshid=NzZlODBkYWE4Ng==

قطعا حضور این بازیکن باتجربه و تکنیکی وزنه‌ای موثر برای خودروسازان خواهد بود و از آنجایی که او سابقه همکاری با مهدی تارتار را نیز دارد می‌تواند هماهنگی خوبی میان کادرفنی و بازیکنان ایجاد کند.


اخبار مرتبط


ارسال دیدگاه


کد اعلام وصول الکترونیکی