رفتن به بالا
  • شنبه - 16 فروردین 1399 - 18:03
  • کد خبر : ۶۵۳۴
  • چاپ خبر : محرومیت ماشین سازی تبریز، فرصت شکوفایی دو فوتبالیست مهابادی و کرمانشاهی

محرومیت ماشین سازی تبریز، فرصت شکوفایی دو فوتبالیست مهابادی و کرمانشاهی

صبح امروز وب سایت رسمی فدراسیون فوتبال ایران، محرومیت باشگاه ماشین سازی تبریز را از نقل و انتقالات اعلام کرد. خبری که می تواند برای دو بازیکن مهابادی و کرمانشاهی این تیم فرصت استثنایی محسوب شود.

فدراسیون فوتبال ایران، محرومیت باشگاه ماشین سازی تبریز را از نقل و انتقالات اعلام کرد. خبری که برای دو بازیکن مهابادی و کرمانشاهی این تیم فرصت استثنایی است.

Yarizan telegram Channel آدرس کانال تلگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

Yarizan page Instagram آدرس پیج اینستاگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

 

صبح امروز وب سایت رسمی فدراسیون فوتبال ایران، محرومیت باشگاه ماشین سازی تبریز را از نقل و انتقالات اعلام کرد. خبری که می تواند برای دو بازیکن مهابادی و کرمانشاهی این تیم فرصت استثنایی محسوب شود.

به گزارش یاریزان؛ در بخشی از نامه سرپرست دبیرکلی فدراسیون فوتبال به سازمان لیگ آمده است، با توجه به مکاتبات متعدد صورت گرفته در رابطه با پرونده بازیکن اسبق باشگاه ماشین سازی تبریز” لوسیانو پریرا ندز” مقتضی است تا محرومیت تیم ماشین سازی تبریز از ثبت قرارداد بازیکنان جدید (داخلی و بین المللی) از ابتدای شروع اولین پنجره نقل و انتقالات میان فصل ۹۹-۹۸ (زمستانی) به مدت ۳ پنجره نقل و انتقالات متوالی اعمال شود.

 

------------------------------------

با توجه به حضور محمدطاهر امینی و محمد سهرابی دو بازیکن جوان و آینده دار مهابادی و کرمانشاهی در تیم ماشین سازی تبریز و ادامه قرارد داد این دو در طول دوره محرومیت این تیم، می توان انتظار داشت فرصت های بیشتری برای حضور ایشان در زمین فراهم گردد.

خبر این محرومیت از طرفی برای بازیکنان جوان این تیم جذابتر می شود که شرایط مشابهی در دو فصل قبل برای تیم فوتبال پرسپولیس تحت هدایت برانکو رخ داد. حتی هواداران فوتبال به یاد دارند، تمدید نشدن قراردادها ومحرومیت از بخدمت گرفتن بازیکنان جدید، باعث شد تا برانکو ایوانکوویچ در مراحل حذفی جام باشگاه های آسیا از بازیکنان جوان و کم تجربه اش استفاده کند و این ناکامی ماشین سازی یعنی فرصت بسیار مبارکی که بر سر راه جوانان گم ناکم این تیم قرار دارد.

محمدطاهر امینی در اولین سال حضورش در این تیم لیگ برتری در بازی های بسیار حساسی همچون دیدار ماشین سازی با سپاهان در لیست ۱۸ نفره قرار گرفت اما نتوانست وارد زمین شود واین در حالیست که بازی های درخشانی برای تیم امید ماشین سازی انجام داده که با توجه به قرارداد سه ساله وی با این تیم پیش بینی می شود فرصت های بیشماری برای درخشش در لیگ برتر ایران را تجربه کند.

https://instagram.com/80_shopbrand?igshid=NzZlODBkYWE4Ng==

محمد سهرابی دیگر بازیکن جوان و آینده دار این تیم البته شرایط بهتری را تجربه کرده و شانس بیشتری برای درخشش در پیراهن این تیم داشته حتی در بازی با استقلال تهران هم در ترکیب قرار گرفت. قطعا می توان این دو نام را بخاطر سپرد و در دو فصل آینده از تماشای بازیشان لذت برد.

رقابت های لیگ برتر فوتبال ایران با توجه به شیوع ویروس کرونا همکنون در حال تعلیق است و هنوز مشخص نیست سرنوشت قهرمانی آن چگونه رقم خواهد خورد. تیم ماشین سازی تبریز در پایان هفته بیست و یکم با کسب ۲۴ امتیاز در رده نهم جدول قرار دارد.


اخبار مرتبط


ارسال دیدگاه


یک دیدگاه برای “محرومیت ماشین سازی تبریز، فرصت شکوفایی دو فوتبالیست مهابادی و کرمانشاهی”

  • ابراهیم ابراهیمیان says:

    با سلام
    محمد طاهر بازیکنی با استعداد و توانمندی است به شرطیکه بتواند روی امادگی جسمانی خود بیشتر کار کند و بتواند تفکری حرفه ای نسبت به فوتبال داشته باشد .وصبور باشد. خوب تمرین کند و زندگی حرفه ای داشته باشد و استمر و زود قانع ومغرور نشود میتواند از این فرصت استفاده کندومن ارزوی موفقیت برایش دارم

کد اعلام وصول الکترونیکی