رفتن به بالا
  • پنجشنبه - 16 بهمن 1399 - 23:03
  • کد خبر : ۹۴۵۴
  • چاپ خبر : آکادمی پزشکی ورزشی ایران در کرمانشاه افتتاح

آکادمی پزشکی ورزشی ایران در کرمانشاه افتتاح

آکادمی پزشکی ورزشی ایران در کرمانشاه افتتاح

Yarizan telegram Channel آدرس کانال تلگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

Yarizan page Instagram آدرس پیج اینستاگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

 

به گزارش یاریزان؛ با حضور دکتر مسعود سلطانی فر وزیر ورزش و جوانان و دکتر غلامرضا نوروزی رییس فدراسیون پزشکی ورزشی مجهزترین آکادمی پزشکی ورزشی کشور روز جمعه ۱۷ بهمن ماه در کرمانشاه افتتاح می شود. صابر رحیمی مدیرکل ورزش و جوانان کرمانشاه با اعلام این خبر افزود: بزرگترین و مجهزترین آکادمی پزشکی ورزشی به مساحت ۱۵۰۰ متر و به منظور ارائه خدمات توانبخشی و فیزیوتراپی، درمانی، مشاوره های تغذیه و روانشناسی، ارتوپدی، تست های ورزشی در در حوزه ورزش قهرمانی و همگانی احداث شده است و در اختیار هیات پزشکی ورزشی استان کرمانشاه قرار خواهد گرفت.

به گزارش یاریزان؛ با حضور دکتر مسعود سلطانی فر وزیر ورزش و جوانان و دکتر غلامرضا نوروزی رییس فدراسیون پزشکی ورزشی مجهزترین آکادمی پزشکی ورزشی کشور روز جمعه ۱۷ بهمن ماه در کرمانشاه افتتاح می شود.

 

------------------------------------

صابر رحیمی مدیرکل ورزش و جوانان کرمانشاه با اعلام این خبر افزود: بزرگترین و مجهزترین آکادمی پزشکی ورزشی به مساحت ۱۵۰۰ متر و به منظور ارائه خدمات توانبخشی و فیزیوتراپی، درمانی، مشاوره های تغذیه و روانشناسی، ارتوپدی، تست های ورزشی در در حوزه ورزش قهرمانی و همگانی احداث شده است و در اختیار هیات پزشکی ورزشی استان کرمانشاه قرار خواهد گرفت.


اخبار مرتبط


ارسال دیدگاه


کد اعلام وصول الکترونیکی