رفتن به بالا
  • دوشنبه - 28 شهریور 1401 - 16:49
  • کد خبر : ۱۳۵۴۹
  • چاپ خبر : لیگ برتر والیبال به سمت حرفه‌ای و برگزاری مسابقات استاندارد می رود
آرش صادقیانی:

لیگ برتر والیبال به سمت حرفه‌ای و برگزاری مسابقات استاندارد می رود

آرش صادقیانی سرمربی تیم والیبال راهیاب ملل مریوان گفت: هرازی ها با استفاده از تجربه بالا و سرویس های خوب خود توانستند ما را شکست دهند.

سرمربی تیم راه‌‌یاب ملل مریوان در لیگ برتر ایران گفت: بستری از سوی فدراسیون والیبال در حال ایجاد است که هرچند برای باشگاه‌ها مهیا کردن آن‌ها مخصوصا در بخش استانداردسازی سالن‌ها و امکانات مقداری سخت است، اما نویدبخش برگزاری لیگ حرفه‌ای و پویا است.

Yarizan telegram Channel آدرس کانال تلگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

Yarizan page Instagram آدرس پیج اینستاگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

 

سرمربی تیم راه‌‌یاب ملل مریوان در لیگ برتر ایران گفت: بستری از سوی فدراسیون والیبال در حال ایجاد است که هرچند برای باشگاه‌ها مهیا کردن آن‌ها مخصوصا در بخش استانداردسازی سالن‌ها و امکانات مقداری سخت است، اما نویدبخش برگزاری لیگ حرفه‌ای و پویا است.

به گزارش یاریزان؛ آرش صادقیانی درباره شرایط تیم راه‌یاب ملل مریوان توضیح داد: دو ماه و نیم است که تمرینات بازیکنان را در مریوان آغاز کردیم و پیش از آن هم بازیکنان یک ماه به صورت آنلاین تمرینات بدنسازی داشتند تا با آمادگی تمرینات حضوری را شروع کنند. خداراشکر مسیری را که مدنظر داشتیم، پیمودیم و به اهداف خود دست یافته‌ایم.

 

------------------------------------

وی افزود: ۶ بازی تدارکاتی در تهران برگزار کردیم که به هماهنگی بیشتر بازیکنان کمک کرد و تیم از نظر بدنی و هماهنگی شرایط خوبی دارد و آماده شروع مسابقات است.

این سرمربی در خصوص شرایط تیم‌های حاضر در لیگ اظهار کرد: امسال تیم‌ها منسجم‌تر و با برنامه‌تر کار خود را آغاز کردند و تیم‌های پرقدرت زیادی تشکیل شده است. با توجه به این که راه‌یاب ملل سال گذشته مقام نهم را به دست آورد، هدفمان این است که در جمع هشت تیم حضور داشته باشیم و نسبت به سال گذشته نتیجه بهتری بگیریم.

وی با اشاره به ارسال دستورالعمل‌های برگزاری لیگ برتر از فروردین‌ماه سال جاری گفت: در مجموع شرایط به‌گونه‌ای است که به سمت حرفه‌ای‌تر شدن پیش می‌رویم. بستری در حال فراهم شدن است که هرچند ممکن است برای باشگاه‌ها مهیا کردن آن مخصوصا در بخش استانداردسازی سالن‌ها و امکانات تیم‌ها مقداری سخت باشد، اما نویدبخش برگزاری لیگ بهتری است. ارزش قائل شدن برای لیگ اتفاق خوبی است و در دراز مدت قطعا نتایج خوبی را در سطح لیگ خواهیم دید تا بتوانیم به معنای واقعی، حرفه‌ای کار را دنبال کنیم. امیدوارم همان‌طور که والیبال کشورمان در مسابقات جهانی و لیگ ملت‌ها می‌درخشد، لیگ برتر هم به شرایط مدنظر برسد.

https://instagram.com/80_shopbrand?igshid=NzZlODBkYWE4Ng==

صادقیانی با بیان این که اکثر تیم‌های حاضر در لیگ، سالن اختصاصی ندارند و از سالن تربیت بدنی شهرها بهره می‌برند، گفت: وقتی سالن در اختیار نداشته باشید امکان تصمیم‌گیری درباره سالن ندارید. درست است که کار سخت شده اما من در مجموع موافق این قضیه هستم چون باید پیشرفت در لیگ مشهود باشد. سعی کردیم سالن را استاندارد کنیم و موافقت آن را از طرف استان گرفته‌ایم. امیدوارم بتوانیم این اتفاق را رقم بزنیم و از میزبانی‌مان بهره ببریم.

سی ‎و ششمین دوره مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه‌های برتر مردان ایران از روز چهارشنبه ششم مهرماه آغاز می‌شود تا این رقابت‌ها نسبت به سال قبل ۲۸ روز زودتر آغاز و از فشردگی مسابقات تا حدی کاسته شود.

لیگ برتر مردان سال ۱۴۰۱ با حضور ۱۴ تیم پاس گرگان، نیان الکترونیک خراسان، سایپا تهران، راه‌یاب ملل مریوان، شهداب یزد، هورسان رامسر، مس رفسنجان، فولاد سیرجان ایرانیان، لبنیات هراز آمل، ایفا سرام اردکان، گیتی پسند اصفهان، پیکان تهران، شهرداری ارومیه و شهرداری گنبد در یک گروه مقدماتی آغاز خواهد شد.


اخبار مرتبط


ارسال دیدگاه


کد اعلام وصول الکترونیکی