رفتن به بالا
  • سه شنبه - 12 فروردین 1399 - 13:11
  • کد خبر : ۶۴۷۲
  • چاپ خبر : لیونل مسی ، چه گوارای بارسلونا

لیونل مسی ، چه گوارای بارسلونا

بیانیه لیونل مسی باعث شد تا نشریه «اکیپ» با تیتری جالب به استقبال این اقدام کاپیتان بارسلونا برود و از وی باز هم یک قهرمان ساخته شود.

بیانیه لیونل مسی باعث شد تا نشریه «اکیپ» با تیتری جالب به استقبال این اقدام کاپیتان بارسلونا برود و از وی باز هم یک قهرمان ساخته شود.

Yarizan telegram Channel آدرس کانال تلگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

Yarizan page Instagram آدرس پیج اینستاگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

 

بیانیه لیونل مسی باعث شد تا نشریه «اکیپ» با تیتری جالب به استقبال این اقدام کاپیتان بارسلونا برود.

به گزارش یاریزان؛ بیانیه لیونل مسی کاپیتان بارسلونا و انتقاد از باشگاه که شرایط را به شکلی جلوه داده که گویی بازیکنان به‌سختی با کاهش حقوق‌شان موافقت کردند، باعث شد تا از فوق‌ستاره آرژانتینی باز هم یک قهرمان ساخته شود.

 

------------------------------------

لیونل مسی اعلام کرد در روزهایی که باشگاه درگیر تعطیلی مسابقات به‌دلیل شیوع ویروس کرونا است، تا ۷۰ درصد حقوق بازیکنان بارسلونا کاهش پیدا خواهد کرد و از طرفی تمامی کارکنان ساده باشگاه بدون مشکل حقوق کامل‌شان را می‌گیرند.

فوق ستاره بارسلونا در صفحه اینستاگرامش نوشت: می‌خواهیم این نکته را شفاف کنیم که خواست ما هم کاهش دستمزدها در چنین شرایطی بود. درک می‌کنیم در یک موقعیت استثنایی هستیم و همیشه اولین کسانی بودیم که به باشگاه در موقعیت‌های مختلف کمک کردیم؛ هر وقت نیاز بوده است. خیلی وقت ها این کار را بدون هیچ درخواستی انجام دادیم. در واقع حس نمی‌کردیم موضوع مهمی پیش آمده یا الزامی وجود دارد. برخی افراد از داخل باشگاه سعی کردند ما را به خاطر انجام کاری تحت فشار قرار دهند که خودمان قبلا به روشنی گفته بودیم می‌خواهیم انجامش دهیم. این روند طولانی شد چون به دنبال یک فرمول بودیم که به باشگاه و کارکنانش در این روزهای سخت کمک کنیم. حالا وقتش رسیده بگوییم در طول این بحران، ۷۰ درصد دستمزدمان را دریافت نمی‌کنیم. به علاوه در موارد دیگر هم به باشگاه کمک می‌کنیم تا همه کارکنان در طول روزهای سخت تمام دستمزد و حقوقشان را دریافت کنند. تاکنون چیزی نگفتیم چون اولویت ما، پیداکردن بهترین راه حل برای کمک به باشگاه و کسانی بود که در این روزها بیش از همه ضربه خورده‌اند. در پایان باید از همه پزشکان و پرستاران و کادر درمان تشکر کنیم و برای آن‌ها آرزوی موفقیت داشته باشیم زیرا در این روزها به سختی کار می‌کنند. همین طور از کسانی که در خانه می‌مانند تا این بحران تمام شود، تشکر می‌کنیم. خیلی زود از این روزها عبور می‌کنیم و دوباره در کنار هم خواهیم بود.

این بیانیه ارزش کاپیتانی همچون مسی را بیش از پیش نشان داد و هم رسانه‌های اسپانیایی به مسئله کاهش حقوق بارسایی‌ها و حرف‌های لئو پرداختند. در این میان بهترین و جالب‌ترین جلد را نشریه «اکیپ» بست که لیونل مسی را به چه گوارا مرد انقلابی آرژانتینی که نامش با کوبا گره خورده، تشبیه کرده است. حالا هم نام بارسلونا به لیونل مسی گره خورده است.

https://instagram.com/80_shopbrand?igshid=NzZlODBkYWE4Ng==


اخبار مرتبط


ارسال دیدگاه


کد اعلام وصول الکترونیکی