رفتن به بالا
  • یکشنبه - 3 بهمن 1395 - 08:00
  • کد خبر : ۲۰۱۷
  • چاپ خبر : قهرمانی شهرستان سقز در مسابقات کیک بوکسینگ AIKIA قهرمانی استان کردستان

قهرمانی شهرستان سقز در مسابقات کیک بوکسینگ AIKIA قهرمانی استان کردستان

  مسابقات کیک بوکسینگ AIKIA با حضور ورزشکارانی از شهرهای استان کردستان در سالن ورزش های رینگی ریاست جمهوری شهرستان سقز با معرفی تیم های برتر به پایان رسید.    ———————————— به گزارش یاریزان؛ این مسابقات با حضور فرزاد خاکی سرپرست اداره ورزش و جوانان شهرستان سقز، جعفر عرفانیان خواه مسئول سبک کمیته فول کنتاکت […]

Yarizan telegram Channel آدرس کانال تلگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

Yarizan page Instagram آدرس پیج اینستاگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

 

مسابقات کیک بوکسینگ AIKIA با حضور ورزشکارانی از شهرهای استان کردستان در سالن ورزش های رینگی ریاست جمهوری شهرستان سقز با معرفی تیم های برتر به پایان رسید.

 

 

------------------------------------

به گزارش یاریزان؛ این مسابقات با حضور فرزاد خاکی سرپرست اداره ورزش و جوانان شهرستان سقز، جعفر عرفانیان خواه مسئول سبک کمیته فول کنتاکت کیک بوکسینگ AIKIA  ایران و خاورمیانه، بهرام جودوری داور بین المللی فدراسیون ورزش های رزمی و بیدختی رئیس هیات ورزش های رزمی استان کردستان در روز ۱ بهمن ماه صبح و بعد ازظهر برگزار شد.

 

در مسابقات کیک بوکسینگ AIKIA تعداد ۱۳۷ فایتر در ۲۷ وزن از شهرهای سنندج، سقز، بیجار، دیواندره، بانه و کامیاران در سه رده سنی نوجوانان، جوانان و بزرگسالان باهم به رقابت پرداختند.

https://instagram.com/80_shopbrand?igshid=NzZlODBkYWE4Ng==

 

در پایان این رقابت ها سقز با ۱۱ مدال طلا، ۱۵ نقره و ۱۳ برنز در جایگاه اول این رقابت ها قرار گرفت و سنندج با ۵ طلا، ۸ نقره و ۸ برنز دوم و همچنین بانه با ۵ مدال طلا، ۲ نقره و ۴ برنز عنوان سوم این رقابت ها را به دست اورد.

 

گفتنی است از شهرستان سقز یحیی غلامی در بخش آقایان و سیمین فرجی در بخش بانوان نماینده کمیته فول کنتاکت کیک بوکسینگ AIKIA  استان کردستان می باشند.

 

این مسابقات به مناسبت فرا رسیدن سی و هشتمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران  با همکاری اداره ورزش و جوانان شهرستان سقز و هیات ورزش های رزمی برگزار شد.


اخبار مرتبط


ارسال دیدگاه


کد اعلام وصول الکترونیکی