رفتن به بالا
  • سه شنبه - 21 بهمن 1399 - 18:02
  • کد خبر : ۹۵۰۷
  • چاپ خبر : قرعه کشی مسابقات مرحله دوم لیگ برتر فوتبال بانوان برگزار شد + برنامه دیدار ها
به صورت وبینار؛

قرعه کشی مسابقات مرحله دوم لیگ برتر فوتبال بانوان برگزار شد + برنامه دیدار ها

به گزارش یاریزان؛ مراسم قرعه کشی مرحله دوم لیگ برتر فوتبال بانوان امروز به صورت وبینار و با حضور گلاره ناظمی مسئول مسابقات فوتبال بانوان در سازمان لیگ برگزار شد. براساس این قرعه کشی ۴ تیم صعود کرده به صورت رفت و برگشت در ۶ هفته مسابقات خود را برگزار می کنند. در هفته نخست این مسابقات تیم های صعود کرده به ترتیب زیر به مصاف یکدیگر خواهند رفت: سپاهان اصفهان / شهرداری بم وچان کردستان / شهرداری سیرجان

مراسم قرعه کشی مرحله دوم لیگ برتر فوتبال بانوان امروز به صورت وبینار و با حضور گلاره ناظمی مسئول مسابقات فوتبال بانوان در سازمان لیگ برگزار شد.

Yarizan telegram Channel آدرس کانال تلگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

Yarizan page Instagram آدرس پیج اینستاگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

 

مراسم قرعه کشی مسابقات مرحله دوم لیگ برترفوتبال بانوان ایران در فصل ۱۴۰۰-۱۳۹۹ برگزار شد.

به گزارش یاریزان؛ مراسم قرعه کشی مرحله دوم لیگ برتر فوتبال بانوان امروز به صورت وبینار و با حضور گلاره ناظمی مسئول مسابقات فوتبال بانوان در سازمان لیگ برگزار شد.

 

------------------------------------

براساس این قرعه کشی ۴ تیم صعود کرده به صورت رفت و برگشت در ۶ هفته مسابقات خود را برگزار می کنند.

در هفته نخست این مسابقات تیم های صعود کرده به ترتیب زیر به مصاف یکدیگر خواهند رفت:

سپاهان اصفهان / شهرداری بم
وچان کردستان / شهرداری سیرجان

https://instagram.com/80_shopbrand?igshid=NzZlODBkYWE4Ng==

سازمان لیگ فوتبال ایران تاکنون تاریخ دقیق این رقابت ها را مشخص نکرده است.

شایان ذکر است تیم فوتبال وچان کردستان در دور رفت این مسابقات بترتیب به مصاف تیم های شهرداری سیرجان، شهرداریبم و سپاهان اصفهان خواهد رفت. سپس با ترتیب قرار گرفتن در برابر سپاهان اصفهان، شهرداری سیرجان و شهرداری بم این مسابقات را در دور برگشت به پایان خواهد رسانید.

مرحله اول این مسابقات در دو گروه ششو پنج تیمی برگزار شد و چهار تیم فوق با کسب امتیازات لازم جواز حضور در این مرحله را کسب کردند.

 

به گزارش یاریزان؛ مراسم قرعه کشی مرحله دوم لیگ برتر فوتبال بانوان امروز به صورت وبینار و با حضور گلاره ناظمی مسئول مسابقات فوتبال بانوان در سازمان لیگ برگزار شد.  براساس این قرعه کشی ۴ تیم صعود کرده به صورت رفت و برگشت در ۶ هفته مسابقات خود را برگزار می کنند.  در هفته نخست این مسابقات تیم های صعود کرده به ترتیب زیر به مصاف یکدیگر خواهند رفت:  سپاهان اصفهان / شهرداری بم وچان کردستان / شهرداری سیرجان


اخبار مرتبط


ارسال دیدگاه


کد اعلام وصول الکترونیکی