رفتن به بالا
  • شنبه - 13 دی 1399 - 17:07
  • کد خبر : ۹۰۵۹
  • چاپ خبر : قرعه کشی مرحله دوم لیگ دسته یک والیبال بانوان ایران انجام شد
با اعلام فدراسیون؛

قرعه کشی مرحله دوم لیگ دسته یک والیبال بانوان ایران انجام شد

لیگ برتر بانوان سال ۹۹ از پنج‌شنبه ۲۹ آبان‌ماه در دو گروه مقدماتی و به صورت متمرکز شروع می‌شود. شهرهای تهران، قزوین و بابل در گروه الف و شهرهای اصفهان، تهران و شیراز در گروه ب میزبان دور مقدماتی لیگ برتر متمرکز بانوان خواهند بود و برای حفظ پروتکل‌های بهداشتی و ریکاوری مناسب بازیکنان، هر گروه بعد از یک هفته مسابقه، دو هفته استراحت خواهد داشت. دیدارهای هفته نخست گروه الف، روزهای پنج‌شنبه ۲۹ آبان‌ماه، شنبه یکم آذرماه و دوشنبه سوم آذرماه به میزبانی تهران در سالن کمپ تیم‌های ملی والیبال بانوان واقع در مجموعه ورزشی آزادی برگزار خواهد شد و مسابقات هفته نخست گروه دوم نیز روزهای پنج‌شنبه، شنبه و دوشنبه ۶، ۸ و ۱۰ آذرماه در سالن ملت اصفهان پیگیری می‌شود.

قرعه کشی مرحله دوم لیگ دسته یک بانوان، امروز (شنبه) به صورت وبینار برگزار شد و هشت تیم صعود کننده، حریفان خود در این مرحله را شناختند.

Yarizan telegram Channel آدرس کانال تلگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

Yarizan page Instagram آدرس پیج اینستاگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

 

قرعه کشی مرحله دوم لیگ دسته یک والیبال بانوان ایران، امروز (شنبه) به صورت وبینار برگزار شد و هشت تیم صعود کننده، حریفان خود در این مرحله را شناختند.

به گزارش یاریزان و با اعلام فدراسیون والیبال، مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه‌های دسته یک بانوان سال ۹۹ از روز سه‌شنبه دوم دی ماه با حضور ۱۵ تیم به صورت متمرکز در سه شهر آغاز شد.

 

------------------------------------

دور مقدماتی این رقابت‌ها، با برگزاری ۳۰ دیدار در سه گروه در شهرهای مشهد، یزد و اصفهان به مدت پنج روز (دوم تا ششم آذرماه) پیگیری شد.

در پایان مرحله مقدماتی، تیم‌های آریا مقام پارس مشهد (۴ برد و ۱۲ امتیاز) و اشتاد سازه مشهد (۳ برد و ۹ امتیاز) از گروه نخست، مس رفسنجان (۴ برد و ۱۲ امتیاز) و جوانان زرتشتی (۳ برد و ۹ امتیاز) از گروه دوم، ریف اصفهان (۴ برد و ۱۰ امتیاز) و سامسونگ قائمشهر (دو برد و هفت امتیاز) از گروه سوم با کسب رتبه‌های اول و دوم به مرحله دوم مسابقات صعود کردند.

همچنین تیم‌های آمادای همدان (دو برد و هفت امتیاز) از گروه سوم و پاس گرگان (دو برد و ۶ امتیاز) از گروه اول با کسب عنوان بهترین‌های رتبه سوم به مرحله نهایی لیگ دسته یک بانوان راه یافتند تا هشت تیم صعود کننده به مرحله دوم را تشکیل دهند.

https://instagram.com/80_shopbrand?igshid=NzZlODBkYWE4Ng==

قرعه کشی مرحله نهایی لیگ دسته یک بانوان، امروز (شنبه) به صورت وبینار با حضور شهرام عظیمی سرپرست کمیته برگزاری رویدادها و مسابقات، لیلی توکلی و نمایندگان هشت تیم صعود کننده برگزار شد تا تیم‌های شرکت کننده در این مرحله حریفان خود بشناسند.

مرحله دوم لیگ دسته یک بانوان، به صورت متمرکز در دو گروه زیر برگزار خواهد شد و از هر گروه دو تیم برتر به مرحله نهایی صعود خواهند کرد.

 

گروه D

آریا مقام پارس مشهد
جوانان زرتشتی
سامسونگ قائمشهر
پاس گرگان

 

گروه E

ریف اصفهان
مس رفسنجان
اشتاد سازه مشهد
آمادای همدان

 

گفتنی است در پایان مرحله مقدماتی، تیم‌های ابومسلم مشهد (یک برد و ۳ امتیاز) و استعدادپویا مشهد (بدون برد و امتیاز) از گروه اول، آریا تفت پارس (دو برد و ۶ امتیاز)، مهرگان شیراز (یک برد و ۳ امتیاز) و راه‌باند کویر کرمان (بدون برد و امتیاز) از گروه دوم و آینده سازان البرز یکتا (یک برد و ۴ امتیاز) و رونا تهران (یک برد و دو امتیاز) از گروه سوم، از دور مسابقات حذف شدند.


اخبار مرتبط


ارسال دیدگاه


کد اعلام وصول الکترونیکی