رفتن به بالا
  • یکشنبه - 24 اسفند 1399 - 19:24
  • کد خبر : ۹۸۱۹
  • چاپ خبر : فینال لیگ برتر والیبال ایران دیدار نتیجه ست امتیاز قهرمان فولاد سیرجان شهرداری ارومیه

فینال لیگ برتر والیبال ایران دیدار نتیجه ست امتیاز قهرمان فولاد سیرجان شهرداری ارومیه

فینال لیگ برتر والیبال ایران دیدار نتیجه ست امتیاز قهرمان فولاد سیرجان شهرداری ارومیه

Yarizan telegram Channel آدرس کانال تلگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

Yarizan page Instagram آدرس پیج اینستاگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

 

به گزارش یاریزان؛ دیدار ‌نهایی مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه‌های برتر مردان ایران، از روز جمعه 22 اسفندماه به صورت دو برد از سه مسابقه با حضور دو تیم شهرداری ارومیه و فولاد سیرجان در سالن فدراسیون والیبال آغاز شد که تیم شهرداری ارومیه در دیدار رفت سه بر دو حریف خود را شکست داد. امروز (یکشنبه) دو تیم در دیدار برگشت به مصاف هم رفتند و تیم فولاد سیرجان با اقتدار و سه بر صفر به پیروزی رسید تا تعیین تکلیف قهرمانی این رقابت‌ها به مسابقه سوم کشیده شود. محمدرضا تندروان در ابتدای این مسابقه از ترکیب رامین خانی، مهدی جلوه، صابر کاظمی، رحمان داودی، مجتبی یوسفی و علیرضا بهبودی در تیم فولاد سیرجان استفاده کرد و ترکیب تیم شهرداری ارومیه نیز در ابتدای این دیدار شامل مهران فیض امام‌دوست، محمدطاهر وادی، میثم صالحی، سعید مصطفی‌وند، پوریا یلی و مرتضی شریفی بود.

به گزارش یاریزان؛ دیدار ‌نهایی مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه‌های برتر مردان ایران، از روز جمعه ۲۲ اسفندماه به صورت دو برد از سه مسابقه با حضور دو تیم شهرداری ارومیه و فولاد سیرجان در سالن فدراسیون والیبال آغاز شد که تیم شهرداری ارومیه در دیدار رفت سه بر دو حریف خود را شکست داد.

 

------------------------------------

امروز (یکشنبه) دو تیم در دیدار برگشت به مصاف هم رفتند و تیم فولاد سیرجان با اقتدار و سه بر صفر به پیروزی رسید تا تعیین تکلیف قهرمانی این رقابت‌ها به مسابقه سوم کشیده شود.

محمدرضا تندروان در ابتدای این مسابقه از ترکیب رامین خانی، مهدی جلوه، صابر کاظمی، رحمان داودی، مجتبی یوسفی و علیرضا بهبودی در تیم فولاد سیرجان استفاده کرد و ترکیب تیم شهرداری ارومیه نیز در ابتدای این دیدار شامل مهران فیض امام‌دوست، محمدطاهر وادی، میثم صالحی، سعید مصطفی‌وند، پوریا یلی و مرتضی شریفی بود.


https://instagram.com/80_shopbrand?igshid=NzZlODBkYWE4Ng==

اخبار مرتبط


ارسال دیدگاه


کد اعلام وصول الکترونیکی