رفتن به بالا
  • سه شنبه - 29 مهر 1399 - 15:19
  • کد خبر : ۷۷۴۰
  • چاپ خبر : فسخ قرارداد رکوردار و کاپیتان با وچان کردستان / می خواهیم در آرامش باشیم!
طوفان در اردوی مدعی قهرمانی؛

فسخ قرارداد رکوردار و کاپیتان با وچان کردستان / می خواهیم در آرامش باشیم!

زهرا خواجوی سنگربان و رکورد دار کلین شیت ایران و سرشین کمانگر کاپیتان وچان کردستان در طی 24 ساعت گذشته جدایی خود را از باشگاه اعلام کردند.

زهرا خواجوی سنگربان و رکورد دار کلین شیت ایران و سرشین کمانگر کاپیتان وچان کردستان در طی ۲۴ ساعت گذشته جدایی خود را از باشگاه اعلام کردند.

Yarizan telegram Channel آدرس کانال تلگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

Yarizan page Instagram آدرس پیج اینستاگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

 

زهرا خواجوی سنگربان و رکورد دار کلین شیت ایران و سرشین کمانگر کاپیتان وچان کردستان در طی ۲۴ ساعت گذشته جدایی خود را از باشگاه اعلام کردند.

به گزارش یاریزان؛ در حالی که هنوز مدتی از تمدید قرارداد زهرا خواجوی با تیم وچان کردستان سپری نشده است، وی روز گذشته با انتشار پستی در فضای مجازی نوشت “می‌خواهم به تیمی بروم که آرامش داشته باشم” و اعلام کرد که از این تیم جدا خواهد شد.

 

------------------------------------

وی سال گذشته به دلیل ثبت رکورد کلین شیت ( بازی بدون گل خورده ) مورد توجه برخی رسانه‌ها قرار گرفته بود.

زهرا خواجوی در گفتگویی درباره این جدایی اعلام کرده است: من دو سال در این تیم فوتبال که تنها نماینده استان کردستان بود توپ زدم و با این تیم به مقام‌های سوم و نائب قهرمانی لیگ برتر فوتبال رسیدیم. فصل پیش با وچان رکورد کلین شیت ایران را جابجا کردم.

امسال هم در ابتدای نقل و انتقالات با این تیم قراردادم را تمدید کردم و حتی در تمرینات حاضر شدم. اما متاسفانه شرایط و جو تیم را نمی‌توانم بپذیرم؛ به همی دلیل قراردادم را با این تیم فسخ کردم و تصمیم گرفتم به تیمی بروم که آرامش داشته باشم و از یک سری مسائل دور باشم. از همه مهم‌تر من تشنه موفقیت روز افزون هستم و موفقیت خودم را در رفتن از این تیم دیدم.

https://instagram.com/80_shopbrand?igshid=NzZlODBkYWE4Ng==

از سوی دیگر سرشین کمانگر کاپیتان ۲۴ ساله تیم وچان کردستان در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: مشکل مدیریتی و مالی در تیم نداشتیم ولی آرامش فصل‌های قبل بر این تیم حاکم نبود.

وی با تاکید بر اینکه اولویت اصلی من در انتخاب تیم، حاکم بودن آرامش است، افزود: پنج سال برای فوتبال کردستان توپ زدم و حالا احساس می‌کنم آرامشی را که باید ندارم و به همین دلیل تصمیم به جدایی از تیم وچان گرفتم.

کاپیتان سابق وچان اضافه کرد: از چند تیم مطرح کشور پیشنهادهایی دارم که هنوز در این باره تصمیمی نگرفته‌ام.

سرشین کمانگر اهل کردستان است و در فصل‌های قبل به عنوان کاپیتان دوم تیم حضور داشت و در فصل حاضر کاپیتان اصلی بود اما ترجیح داد که در تیم‌های دیگری غیر از استان خود توپ بزند.

وی در همه رده های سنی به مدت هفت سال عضو تیم ملی بوده و ۱۲ سال سابقه بازی در لیگ برتر کشور را دارد.

کمانگر گفت: اگر حرفی هم باشد آخر فصل می‌زنم و حالا همه تمرکز خود را تنها روی ادامه فصل و پیدا کردن تیم جدید گذاشته‌ام.

برخی شنیده ها حاکی از این است که در روزهای آینده خبر جدایی بازیکنان دیگری از این تیم هم به گوش خواهد رسید و دلیل اصلی این جدایی‌ها هم همان نبود آرامش است.


اخبار مرتبط


ارسال دیدگاه


کد اعلام وصول الکترونیکی