رفتن به بالا
  • یکشنبه - 9 مرداد 1401 - 14:00
  • کد خبر : ۱۲۹۴۴
  • چاپ خبر : علوی: قانون مصاحبه برای تمامی اعضای تیم یکسان است نه فقط برای وریا

علوی: قانون مصاحبه برای تمامی اعضای تیم یکسان است نه فقط برای وریا

آکادمی باشگاه فوتبال فولاد خوزستان از بازیکنان مستعد برای عضویت در تیم فوتبال امید تست گیری می‌کند. به گزارش یاریزان و با اعلام باشگاه فولاد خوزستان، علاقه‌مندان عزیز با در نظر گرفتن شرایط و نکات زیر می‌توانند به طور کاملاً رایگان در تست گیری رده سنی امید حاضر شوند. تاریخ‌های انجام تست در رده امید: سه شنبه 1401/4/28 ساعت 18 چهارشنبه 1401/4/29 ساعت 18 پنج شنبه 1401/4/30 ساعت 18 مکان انجام تست: زمین شماره 3 و 4 باشگاه فولادخوزستان شرایط سنی شرکت کنندگان برای تست در رده امید آکادمی باشگاه فولاد خوزستان : متولدین 80/10/11 الی 81/10/10 مدارک و لوازم موردنیاز : -کارت ملی یا شناسنامه -کارت بیمه ورزشی - تهیه لباس ورزشی (شورت - پیراهن - کفش - جوراب و ساق‌بند) برعهده بازیکن است. -رعایت پروتکل‌های بهداشتی از قبیل ماسک، دستکش، ماده ضدعفونی، آب معدنی و همچنین فاصله اجتماعی الزامی است. علاقه‌مندان نیم ساعت قبل از شروع تست جهت دریافت کارت به دفتر تیم‌های پایه به آدرس : کیلومتر 10 جاده صنایع فولاد - باشگاه فرهنگی ورزشی فولاد خوزستان مراجعه فرمایند.

سید محمد علوی مدیر تیم فولاد خوزستان می‌گوید سه اردوی خوب پیش از شروع لیگ بیست و دوم را برگزار کرده‌اند.

Yarizan telegram Channel آدرس کانال تلگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

Yarizan page Instagram آدرس پیج اینستاگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

 

سید محمد علوی مدیر تیم فولاد خوزستان می‌گوید سه اردوی خوب پیش از شروع لیگ بیست و دوم را برگزار کرده‌اند.

به گزارش یاریزان؛ سید محمد علوی مدیر تیم فولاد خوزستان در گفت‌وگو با رسانه باشگاه در خصوص آخرین وضعیت تیم فولاد پیش از شروع لیگ بیست و دوم گفت: خدارا شکر با همکاری و پیگیری مدیرعامل محترم و اعضای هیات مدیره ابتدا یک اردو خوب در تهران داشتیم و سپس تیم به ترکیه رفت و دو دیدار دوستانه خیلی خوب با دو تیم قطری برگزار کردیم، اکنون نیز در تهران هستیم و یک بازی دوستانه دیگر انجام خواهیم داد. سپس به اهواز برای شروع قدرتمند لیگ سفر خواهیم کرد.

 

------------------------------------

وی در ادامه در خصوص شایعات و صحبت‌های مربوط به مصاحبه بازیکنان فولاد گفت: آن تیتر یک شیطنت رسانه‌ای بود. من در آن مصاحبه گفتم و اکنون نیز همان را تکرار می‌کنم. فکر می‌کنم تمام خبرنگاران زحمت‌کش و عزیزی که در حوزه فولاد کار می‌کنند این موضوع را بدانند که تمامی اعضای تیم بدون هماهنگی مدیر رسانه و سرمربی تیم اجازه صحبت ندارند.

این قانون نه مختص بازیکن خاصی است و نه مربوط به امسال است. چهارمین سالی است که چنین قانونی و نظمی در خصوص مصاحبه تمام اعضای تیم وجود دارد چرا که در فولاد خوزستان برای هر کاری برنامه و نظم وجود دارد.


https://instagram.com/80_shopbrand?igshid=NzZlODBkYWE4Ng==

اخبار مرتبط


ارسال دیدگاه


کد اعلام وصول الکترونیکی