رفتن به بالا
  • دوشنبه - 5 خرداد 1399 - 16:02
  • کد خبر : ۶۹۵۵
  • چاپ خبر : عادل مجللی : همه تلاشم را به کار می گیرم تا روز به روز بهتر باشم

عادل مجللی : همه تلاشم را به کار می گیرم تا روز به روز بهتر باشم

عادل مجللی دارنده مدال برنز جهان در کانو گفت: اگر برای من هم برنامه‌ مانند سایر ورزشکاران نوشته شود، می‌توانیم نتیجه‌ای بگیریم که در تاریخ ماندگار شود.

عادل مجللی ملی پوش کانوکانادایی کشورمان با اشاره به شرایط پیش آمده در ورزش گفت: خیلی از وضعیت پیش آمده راضی نیستم اما به هر حال اتفاقاتی است که افتاده

Yarizan telegram Channel آدرس کانال تلگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

Yarizan page Instagram آدرس پیج اینستاگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

 

عادل مجللی ملی پوش کرمانشاهی رشته کانوکانادایی با اشاره به شرایط پیش آمده در ورزش گفت: خیلی از وضعیت پیش آمده راضی نیستم اما به هر حال اتفاقاتی است که افتاده و باید برای بهتر شدن و بهبود شرایط تلاش کنیم.

به گزارش یاریزان؛ عادل مجللی در گفت و گو با روابط عمومی فدراسیون قایقرانی با اشاره به برنامه های این روزهایش گفت: سعی می کنم به خودم روحیه دهم و تمریناتم را در شرایط خاص پیش آمده انجام دهم.

 

------------------------------------

وی ادامه داد: فعلا با برنامه هایی که مربی برای هر کدام از ما می فرستد، تمرینات را در خانه و با دستگاه ارگومتر دنبال می کنیم. خوب با رعایت توصیه های کادر درمان از خانه بیرون نرفتیم و شرایط تمرین در آب را نداشتیم. سعی کردم با تجهیزات موجود تمریناتم را دنبال کنم و بدنم را آماده نگه دارم.

مجللی در خصوص تعویق مسابقات گفت: اواخر اسفند مشغول تمرین و آماده سازی برای مسابقات بودیم که خبر آمد رقابت ها با توجه به شیوع ویروس کرونا لغو شده و از ۲۵ اسفند که اردوها تعطیل شد تمرینات را در خانه دنبال می کنیم و منتظر اعلام زمان جدید برگزاری رقابت ها هستیم.

وی در خصوص برنامه تمریناتش افزود: در خانه در بندر ترکمن هستم و روزانه ۲ الی ۳ نوبت تمرین می کنم. تمرینات بدنسازی و ارگومتر دارم و بدنم هم شرایط به نسبت خوبی دارد. برنامه تمرینی هم مربی با توجه به شرایط تمرینات روزانه می فرستد.

https://instagram.com/80_shopbrand?igshid=NzZlODBkYWE4Ng==

مجللی در خصوص وضعیت پیش آمده گفت: شرایط خاصی است و این بلاتکلیفی از همه چیز بدتر است. خوب برای یک ورزشکار مهم است بداند که برای کی و چه مسابقاتی آماده می شود. طبق آخری خبر ۱۵ خرداد فدراسیون جهانی در خصوص برگزاری مسابقات تصمیم گیری خواهد کرد که امیدواریم خبرهای خوبی بشنویم.

وی تاکید کرد: امیدوارم با مشخص شدن برنامه مسابقات و بهبود شرایط اردوها آغاز شود و بتوانیم در آب پارو بزنیم و آماده رقابت شویم.

مجللی در خصوص شرایط فدراسیون قایقرانی بیان کرد: خدا را شکر از زمانی که دکتر سهرابیان در راس امور قرار گرفته شرایط بهتر شده و برنامه ها با کیفیت بهتری دنبال می شود اما قایقرانی نیاز به حمایت بیشتری دارد. رشته ما متکی به تجهیزات و امکانات است و نیازمند اسپانسر قوی برای اینکه تجهیزات و شرایط خوبی حداقل برای تیم های ملی فراهم شود.

وی ادامه داد: امیدوارم پس از پایان یافتن شرایط فعلی و ریشه کن شدن ویروس کرونا، حامیان مالی و علاقه مندان به قایقرانی حمایت بیشتری از قایقرانان داشته باشند تا ما هم که عمر خود را در این رشته گذاشتیم و همه تلاشمان را برای افتخارآفرینی و کسب مدال برای میهن عزیزمان می کنیم، بتوانیم شاهد به نتیجه رسیدن زحماتمان باشیم.

مجللی در پایان گفت: به طور کلی حال و اوضاع ورزش خوب نیست و نیاز به توجه بیشتر و بهتری داریم. شرایط خاص اقتصادی کشور هم مزید علت شده و انگیزه ها کم شده. ما که تلاش خودمان را می کنیم و تمریناتمان را در هر شرایطی انجام می دهیم اما امیدوارم شرایطی فراهم شود که با گرفتن نتایج درخشان همه مزد زحماتشان را بگیرند.

 

کرمانشاه | خبرنگار: واحد مرادپور


اخبار مرتبط


ارسال دیدگاه


کد اعلام وصول الکترونیکی