رفتن به بالا
  • دوشنبه - 12 آبان 1399 - 13:52
  • کد خبر : ۷۹۸۱
  • چاپ خبر : صیامی : در مجمع فدراسیون کاراته اتفاقات خوبی افتاد / خارج از قانون کاری نخواهم کرد
صبح امروز بیان شد؛

صیامی : در مجمع فدراسیون کاراته اتفاقات خوبی افتاد / خارج از قانون کاری نخواهم کرد

هاشم صيامی رييس فدراسيون دو و ميدانی ایران گفت: اتفاق های خوبی در مجمع امروز افتاد و نقدهایی مطرح شد كه بايد آن را رفع كنيم.

هاشم صیامی رییس فدراسیون دو و میدانی ایران گفت: اتفاق های خوبی در مجمع امروز افتاد و نقدهایی مطرح شد که باید آن را رفع کنیم.

Yarizan telegram Channel آدرس کانال تلگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

Yarizan page Instagram آدرس پیج اینستاگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

 

هاشم صیامی رییس فدراسیون دو و میدانی ایران گفت: اتفاق های خوبی در مجمع امروز افتاد و نقدهایی مطرح شد که باید آن را رفع کنیم.

به گزارش یاریزان؛ هاشم صیامی امروز (دوشنبه) در حاشیه مجمع دو و میدانی اظهار داشت: به دلیل شیوع ویروس کرونا مجامع سالهای ۱۳۹۷ و ۱۳۹۸ به تعویق افتاد و اولین ماموریتم این بود تا مجمع را زودتر برگزار کنم.

 

------------------------------------

رییس فدراسیون دو و میدانی درخصوص قرارداد احسان حدادی توضیح داد: باید قراردادها بر اساس قانون بسته شود. حتما موضوع را در سازمان تیم های ملی مورد بررسی قرار می دهیم و تصمیمی که به نفع منافع دو و میدانی و حدادی است لحاظ می کنیم تا مشکل قانونی نداشته باشد.

صیامی در رابطه با هزینه‌های عمل جراحی حدادی در آلمان اظهار داشت: باید بپذیریم احسان حدادی، ورزشکار المپیکی ما و برند دوومیدانی است. به قول دوستان سه ضلع مدال آوری در المپیک را به مربع تبدیل کرده است و نمی‌توان ساده از کنار او گذشت. خوشبختانه او هم به اصول و قوانین کشور آشنا است و ما هم تلاش می‌کنیم تا او به شرایط خوبی برسد. باید به ورزشکارمان توجه کنیم بالاخره حدادی به آلمان رفته و بر اساس بررسی پزشک، ۱۰ روز عمل جراحی اش به تاخیر افتاد. امیدوارم عمل پای او به خوبی انجام شود، و فدراسیون حتما کمک می‌کند تا مشکلی برای او پیش نیاید.

وی در پایان گفت: اتفاقات خوبی افتاد و بحث‌ها و موضوعاتی در این مجمع مطرح شد که انشالله بتوانیم چراغ راه آینده‌مان باشد و نقدها و نکات مثبت این مجمع را به عنوان تجربه استفاده کنیم و ایراداتی که در دوره‌های قبل بوده حذف کنیم و نکات مثبت را دنبال کنیم. حضور اعضای محترم مجمع خیلی خوب انجام شد و همچنین آقایان علی‌نژاد، سعیدی و خسروی حضور داشتند و اعلام کردند که ورزش اول المپیک، دوومیدانی را به طور جدی حمایت خواهند کرد.

https://instagram.com/80_shopbrand?igshid=NzZlODBkYWE4Ng==


اخبار مرتبط


ارسال دیدگاه


کد اعلام وصول الکترونیکی